Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 40
![]() |
Jeg lurer på noe angående lollypopbrødetførste gangen jeg laga det, fikk jeg ikke skyllt av disse linfrøene, hadde ikke sil.. så da tok jeg av allt vannet jeg kunne og slengte det opp i røra.. når jeg skulle spise av det i dag, var det selvfølgelig bare en stor slimklump. synd, for brødet blei ihvertfall veldig pent å se på |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hei :) jeg lurer på noe angående lollypopp brødet.Jeg stekte lpb nesten i to timer jeg da. Ha bakepapir eller folie over så brenner det seg ikke. Røren blir veldig tung uten bløting, husk, mye mindre væske!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg lurer på noe angående lollypopp brødetMulig at jeg er feilinformert, men den eneste grunnen til at linfrøene skal legges i vann, er at de ellers vil passere ufordøyd gjennom systemet vårt?? Derimot kan kroppen vår fordøye knuste eller bløtlagte linfrø??
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg lurer på noe angående lollypopp brødetJeg har bare slengt alt oppi en en bolle og kjørt på med stavmikser, ikke noe bløtlegging, og brødet mitt ble smashing |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
![]() |
Sv: Jeg lurer på noe angående lollypopbrødetJeg har ikke bløtlagt frøene i det hele tatt, og tom min samboer spiser det. Og han er kresen. Bare husk å sett brødet på nederste rille i ovnen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal | Kristian | Livets lyse side | 15 | 05-10-08 23:39 |
Lavt stoffskifte | MHM | Stoffskifte / hormonproblemer | 64 | 18-03-07 15:58 |