Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Stålånde!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-09-08, 09:53   #1
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Stålånde!

Kjære lavkarbere, -

hva gjør dere for å få en litt mer 'vennligere' pust? Finnes det ikke NOE man kan putte i munnen av sukkerfrie drops e.l som er ok å spise om man er i ketose? Jeg er avhengig av at folk ikke besvimer når jeg puster på dem. Vi husker jio alle lærere som pustet varmt og ekkelt med dårlig ånde på oss når de bøyde seg over pulten vår. Vil jeg være sånn? Nei, nei, NEI !

Pleeeease, help !

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 10:11   #2
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Stålånde !

Når du spiser mye kjøtt, så setter det seg ting og tang mellom tennene. Da blir det dårlig ånde etter en stund. Tanntråd etter hvert måltid hjelper meg.

Gammel 25-09-08, 12:19   #3
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Stålånde!

Takk, pearl. Jeg bruker tanntråd etter hvert måltid jeg også, - men det er denne 'ketoseånden' jeg vil til livs. . .

Uha !

Kristin_B er best
Gammel 25-09-08, 13:14   #4
danish
Seniormedlem

danish sin avatar

Medlem siden: May 2008
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

IFA og Läkerol er trygt. Du kan også prøve SB12.

Jeg bruker ånden som en positiv mulighet... Mindre kontakt med det motsatte kjønn, mer lesing om krigskirurgi og effekten av fiber på vekst av helicobacter og Proteus mirabilis.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 14:10   #5
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Jeg bruker ånden som en positiv mulighet... Mindre kontakt med det motsatte kjønn, mer lesing om krigskirurgi og effekten av fiber på vekst av helicobacter og Proteus mirabilis.

Poeng !

Kristin_B er best
Gammel 25-09-08, 14:48   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Fribol dropsene fra apoteket har vært min redning når jeg ikke har klart min egen ånde engang!

Finnes i blant annet Lakris-, peppermynte- og Spejdersmak. Mener de har Banan også, men det liker jeg ikke.

De har også Hoste/Hals drops om man blir forkjølet og sår i halsen.

Gammel 25-09-08, 15:31   #7
Belseblubb
Medlem

Belseblubb sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

OBS! Det er de STOOORE Ifa'ene som er "lov" å spise!!

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 18:33   #8
Aryana
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
Aryana er på en erverdig vei

Jeg bruker noe som heter Frisk Pust (tidligere Zinkoral) som fås kjøpt på apoteket. Det er det beste jeg har prøvd!

Aryana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 09:50   #9
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Hjerrrrrtlig takk alle sammen ! Det meste her skal prøves !

Kristin_B er best
Gammel 12-10-08, 07:37   #10
Wilhelmina
Juniormedlem

Wilhelmina sin avatar

Hvor: Stavanger
Wilhelmina er på en erverdig vei

Det kan hjelpe å spise mere sink.
For sink kan hjelpe mot dårlig ånde ved å nøytralisere svovel.

Jeg har fått mindre ånde etter at jeg har bynt å spise mere sink.
Fikk et forslag på apoteket om å gjøre det.

Wilhelmina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 10:43   #11
tonetrollet
Medlem

tonetrollet sin avatar

Hvor: Nesodden
Alder: 58
tonetrollet er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Fribol dropsene fra apoteket har vært min redning når jeg ikke har klart min egen ånde engang!

Finnes i blant annet Lakris-, peppermynte- og Spejdersmak. Mener de har Banan også, men det liker jeg ikke.

De har også Hoste/Hals drops om man blir forkjølet og sår i halsen.

De er kjempegode!!! Finnes i jordbær, banan og sitron. Polkagriser, karamint i tillegg til de som Kitt nevner. På noen apotek får man kjøpt en stor boks med blanda drops ;-) Og vingummibjørner, samt "sukker" til bakst. Påvirker ikke blodsukkeret!

Stadig nye utfordringer! Nr 1: komme meg under 80 kg
tonetrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo f.o.m. høst 08 + Gastric bypass operert ved Gjøvik sykehus 17.03.14 + trening Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stålånde Tussi jenta Ketolysekuren 4 25-08-07 12:56
Stålånde! Bee Ketolysekuren 8 26-04-07 12:47

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.