Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ny her

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-06-11, 10:39   #1
ahkku53
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2011
ahkku53 er på en erverdig vei

Ny her

Hei.
Skal prøve å endre livsstil ved å gå på ett kosthold som inneholder lite karbo. Hva er den anbefalte mengden karbohydrater for dette kostholdet...har hørt 15 gr og 35 gr men er usikker

ahkku53 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 12:20   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny her

Lavkarbo innbefatter karboinntak på fra 0 - 150 gram karbohydrater pr dag. Denne artikkelen gir en fin oversikt over hva lavkarbo egentlig er.

I tillegg anbefaler jeg at du leser arnakristins nybegynnertråd - da den inneholder svar på slike spørsmål som du stiller nå

kunnskap er makt - også når det gjelder kostholdsendring!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 05:49   #3
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Lavkarbo innbefatter karboinntak på fra 0 - 150 gram karbohydrater pr dag. Denne artikkelen gir en fin oversikt over hva lavkarbo egentlig er.

Veldig bra artikkel! Jeg er ikke helt fersk på lavkarbo, men denne var kjempebra!=) Takk Nerthus, håper det går greit at jeg legger den videre i en annen tråd

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 10:02   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Veldig bra artikkel! Jeg er ikke helt fersk på lavkarbo, men denne var kjempebra!=) Takk Nerthus, håper det går greit at jeg legger den videre i en annen tråd

Del i vei - det er jeg sikker på at Vegard også synes er helt greit

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.