Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 57
![]() |
Kronisk tarmsykdomHar en venninne som nettopp har fått vite at hun har kronisk tarmsykdom og spiserørbetennelse, hun har store magesmerter til tider og vet ikke helt hva hun tør spise, hva hun bør unngå osv....har noe her forslag å komme med, hun har bestilt time hos lege for å høre ang mat ol. men det er ikke riktig enda.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kronisk tarmsykdomVet du hvilken kronisk tarmsykdom det er snakk om? Chrons kan sitte både i tarmen og hele veien opp til og med munnen...
![]() Arnakristins nybegynnertråd - obligatorisk lesning for alle newbies - garantert større sjanse for suksess!! Lavkarbo på 3 minutter Sist redigert av Nerthus : 31-03-11 kl 15:07. Årsak: hadde mer og si... ;) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kronisk tarmsykdomHun kan se nærmere på SCD dietten, www.pecanbread.com http://www.breakingtheviciouscycle.info/
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kronisk tarmsykdomNerthus sa: Jeg trodde feks at jeg ikke tålte fett pga fettdiare pre-lavkarbo, men det har jeg ikke hatt etter den første mnd på lavkarbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 57
![]() |
Sv: Kronisk tarmsykdomTusen takk for svar dere, hun ble veldig glad nå og skal prøve å kutte ut karbohydrater, hun er ikke selv på forumet her så jeg skal hjelpe henne på vei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kronisk tarmsykdom
Be henne holde seg til denne i starten, og vær forberedt på at de første ukene har man abstinens - og at det kan ta enda et par uker før hun vil merke forskjell på magen! Jo bedre forberedt man er på dette - jo større sjanse for at hun holder ut den tiden nødvendig |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kronisk fiskehater ... | torgn | Generell diskusjon | 61 | 06-08-10 19:06 |
Jeg er ikke lenger kronisk syk | raskall | Livets lyse side | 19 | 18-05-10 07:28 |
Noen kronisk syke her? | trollmamma | Lavkarbo generelt | 16 | 04-08-09 22:31 |
Kronisk fysing og smaksorgasme? | Skautrollet | Fysisk og mental helse | 7 | 12-06-09 13:22 |
Lavkarbo og kronisk utmattelsessyndrom | arnev | Fysisk og mental helse | 3 | 11-12-08 10:45 |