Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 30
![]() |
![]() SlettetSlettet.
73 72 71 70 6968 67 66 65 64 63 62 61 60 ![]() Minus 4,1 kg siden 28 september 2015 ![]() Sist redigert av otis95 : 11-10-12 kl 18:55. Årsak: vil ikke ha dette ute på nett. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins/Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er mamma syk?! Hjelp? :(Det er jo litt vanskelig å si om hun er syk, siden det er ganske mange som holder på med den slags, uten å være syke av den grunn.. Er det Easy life hun har begynt på, eller?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er mamma syk?! Hjelp? :(Anbefaler de virkelig kun 800 kcal for henne? Har hun gått opp i vekt i det siste og vil ned litt igjen? Spør hvor lenge hun har tenkt til å bare innta 800 kcal. Hvor lenge er det siden hun sist spiste veldig lite og trente mye?
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er mamma syk?! Hjelp? :(Sett deg ned med mammaen din og få henne til å fortelle litt mer detaljer om dette "programmet". Spør litt om hvem som er ansvarlig for kosthold og trening osv. Fortell henne, når hun har forklart og fortalt og du har spurt oppfølgingsspørsmål at du er bekymret, og HVORFOR du er bekymret for henne.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hjelp, jeg har bedt mamma og pappa på middag ... | Imse | Middag | 18 | 24-09-10 13:02 |
Kylling ala Mamma | Karolinee | Middag | 7 | 06-06-10 13:37 |