Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??ja det lurer jeg på.. det har nemlig ikke mine. og det er fint, for nå virker de enda større for resten av meg har blitt mindre =)=) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Nope |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Jaaa!!
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??fantastisk, samme her -16. og like fine. hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Hvor: Akershus
Alder: 55
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??
På lavkalori var det alltid puppene som krympet først.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Samme størrelse her og !
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: May 2005
![]() |
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Mine har ikke minket ved lavkarbokosthold, men de minket under en tidligere periode med spiseforstyrrelser. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo)
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Ja det har de, de er fremdeles store nok - men er ganske lange
Melanias vei til ett lettere liv! ![]() - Januar 06 til Oktober 06 = -30kg! - Vekt 30.01.07: 73 ![]() Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??ska sei. det er jo imponerende. men nå må jeg dra den litt mindre rumpa i opp av godstolen, hive meg rundt, innom på badet og ende oppi senga ( forhåpentlighvis) for nå er jeg stuptrøtt. masse jobb, og lite søvn. mhm |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Hæ? Er jeg den eneste som VIL ha mindre pupper?
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Medlem siden: May 2006
![]() ![]() |
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Mine har blitt mindre, helt klart, ser ut som beverhaler eller vrengte poser. Det er skikkelig ekkelt. Snart blir de vel som speilegg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#12 |
Jeg lever som en løve
Hvor: Trøndelag
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Mine blir også mindre. (og takk og lov for det)
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Jeg brukte DD før lavkarbo, og nå er snart D for stor, og jeg jubler!!! Tunge pupper er noe herk!
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??mine har gått ned litt i str, men håper virkelig ikke de går ned mere... nå er de sånn melloting mellom B og C(kommer an på merke osv), og det er greit, men blir de mye mindre så vet jeg ikke helt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Alder: 69
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Kjøper stort sett på Lindex jeg også nå. Men før kjøpte jeg på SparKjøp - stort sett ting som ikke passet, ikke løftet, ikke støttet, ikke delte. Mye dobbeltpupper der. Og så pleide jeg jo aldri å prøve klær, bare kjøpte og håpet. Kunne liksom ikke gå inn i prøverom og ta på klær. . . Kunne ikke se meg i speil. . . kunne ikke se om noe kledde meg bedre enn annet. Kjøpte klær fordi de hadde rett størrelse, ikke fordi jeg likte dem eller trodde de kledde meg.
![]() |
![]() |
#16 |
Seniormedlem
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Ebbamor og Jeefer'n: ja jeg har kjøpt et par på Lindex, nå nylig faktisk. Kjøpte 95 DD, men de var faktisk for små rundt. Jeg passer de andre 95 BH'ene jeg har, men de er for små i cupen. Disse fra Lindex var greie i cupen selv om jeg egentlig burde ha enda større enn DD (HULK!!!) men de var altfor stramme rundt, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 62
![]() ![]() |
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Puppene mine har blitt mindre. Jeg starta ut med 105 DD og nå har jeg 85 D. Jeg fikk hjelp på Sears av en BH tilpasser som måler deg og vurderer hva slags type BH du trenger. Da er det bare å være på prøverommet mens du prøver de forskjellige BH'ene hun kommer med.Du får en fortløpende vurdering. Jeg angrer ikke. Nå har jeg en BH som passer meg perfekt og gir den støtte jeg trenger. Faktisk to fordi jeg kjøpte to av den typen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning.
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
![]() |
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Her er det bare velstand. Ikke har dem blitt mindre og ikke henger dem |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg...
![]() |
![]() |
#19 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 43
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??De ble mindre når jeg gikk ned i vekt pga sykdom, men ellers har de holdt seg ganske fint... vi får se |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#20 |
Seniormedlem
Alder: 59
Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??Hadde 104-B for kort tid siden.. Går nå i 90-B så ja jeg har krympa. Fra å ha to moderate men gode og fyldige atributter har jeg nå to slunkne og slappe vedheng. Greier ikke alltid å fylle en b-cup heller.. Grrr.. Men det får så være.. Blir vel slappe sokker når jeg kommer ned på 70 tallet.. Og da får jeg bare rulle dem sammen og stappe dem inn i selskap med en kyllingfilet eller to.. Puppa gidder jeg ikke å gjøre noe med.. De får bare bli som de blir.
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#21 |
Seniormedlem
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette burde la seg fikse greit til en billig penge. Det finnes slike stykker til å forlenge BHer med. Du kan få dem med 2 eller 3 hekter og mothakk og i flere farger. Veldig greie
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#22 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Jaa.. jag hade "kjempe fine" pupper innen jag gikk ned 11 kg med LAVKALORIE
![]() |
![]() |
#23 |
Seniormedlem
sån gjør de på la senza i england også... kjempegøy!!! og man får jo den bh-typen som passer puppene best også |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Seniormedlem
Jaa disse har jeg lett etter men finner dem ingen steder.
![]() |
![]() |
#25 |
Seniormedlem
Har ikke lindex? jeg kjøpte masse "stæsj" på lindex her en dag... nye bh-stropper (til en sånn bh jeg kan bytte de på), trusesmykke (måtte jo bare ha det da) der hadde de kjempemye stæsj til undertøy, og de hadde også sånn forlenger-ting... |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Forklaring på insulinresistens | MHM | Dr Lindbergs | 87 | 09-12-11 14:26 |
Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det | Caxa | Generell diskusjon | 18 | 01-10-11 18:02 |