Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lavkarbo når man har fjernet galleblæren?Søsteren min snuser også på lavkarbo. Hun hadde gallestein og jeg mener hun fjerne hele greia (nå ble jeg med ett litt usikker). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo når man har fjernet galleblæren?Jeg vet de har hatt folk uten galleblære på Eat-kurs, og det går helt fint. Her er en historie:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: May 2006
![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo når man har fjernet galleblæren?Har selv fjernet galleblæra og har ikke hatt problemer med lavkarbo. Kunne aldri gått på ren atkins, det hadde gitt meg magesmerter de luxe. De symptomene du nevner har jeg aldri opplevd etter operasjonen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Lavkarbo når man har fjernet galleblæren?
At hun er varm og svimmel kommer nok ikke av gallen. Det er typiske karbe abstinens symtomer og at hun er i ketose. Mange føler det slik de første par ukene. Det betyr at hun må drikke masse vann. Det hjelper ! Det skyller ut dritten !
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo når man har fjernet galleblæren?Denne tråden tror jeg at jeg må skrive ut og presentere for min svigermor.. Både hun og svigerfar hadde hatt VELDIG godt av å spise lavkarbo, men hun bruker argumentet "har operert bort galleblæra, kan ikke spise fett".... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen.
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Kan tilføye at Torkil har "godkjent" svaret mitt. Jeg har svart nesten det samme til en person inne på Ketolyseforumet !
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo når man har fjernet galleblæren?Oj, tusen takk for utfyllende svar |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Og for et fantastisk svar det var. Jeg elsker svarene dine, har faktisk en egen "Nille-mappe" i favoritter der jeg legger inn endel av de laaange dype innleggene dine så jeg kan hovrere med dem overfor skeptikere.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Forklaring på insulinresistens | MHM | Dr Lindbergs | 87 | 09-12-11 14:26 |
En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 00:03 |
1000 tråden!!! | HP | Livets lyse side | 1036 | 23-05-06 13:44 |
Digitale skiller - hjelp meg? :) | silje | Generell diskusjon | 29 | 18-04-06 20:02 |