Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Fryst kjøtt, lage kjøttboller og fryse igjen?Har en stoor pakke kyllingkjøttdeig i fryseren. Tenkte jeg skulle lage kyllingkjøttboller. Men kan jeg da fryse kjøttbollene etterpå? Klarer jo ikke å spise alle de på en gang! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Hexeberg
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 43
![]() ![]() |
Sv: Fryst kjøtt, lage kjøttboller og fryse igjen?Det pleier jeg å gjøre, og har aldri reagert på det.... Steker så klart kjøttbollene før de fryses, og da går det alltid bra... gjør det samme med fisk, lager fiskekaker eller fiskegrateng og fryser det igjen.... men mulig jeg tar feil altså, men jeg har aldri selv fått vondt i magen eller noe slikt av det.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() |
Sv: Fryst kjøtt, lage kjøttboller og fryse igjen?Så lenge som kjøttet blir tilberedt (varmebehandlet/stekt) så går det bra. Bare pass på at de blir gjennomstekte.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mye kjøtt bør du spise (advarsel, Drevon igjen ...) | Nerthus | Nyheter / media | 13 | 13-10-10 11:44 |
Lakseburger fra Fryst | Anom | Ketolysekuren | 9 | 31-08-10 22:32 |
Fryst bringebærkake, blir dette lavkarbo? | Spitsy | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 5 | 18-08-10 11:09 |
Har jeg tabba meg ut? fryst mat... | Seba-stina | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 5 | 26-09-09 00:30 |
Rødt kjøtt er ille ute, igjen? | Photobscura | Nyheter / media | 15 | 03-04-08 22:35 |