Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Oslo
Alder: 41
![]() |
![]() Har noen gode råd til en som ikke har boken?Hei alle sammen,
Men jeg føler meg bare kvalm hele tiden. Og tom for energi. Begynner å bli veldig usikker på egne valg, så lurer på om det er noen som kan veilede meg litt frem til lønninga tikker inn og "bibelen" kan kjøpes? Har notert på bloggen min hva jeg har spist hver dag: http://barenoen.blogg.no/ ![]() Any words of advice? På forhånd tusen takk <3 |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse <3
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen gode råd til en som ikke har boken?Boka kan også lånes på biblioteket… |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Oslo
Alder: 41
![]() |
Sv: Har noen gode råd til en som ikke har boken?
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse <3
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen gode råd til en som ikke har boken?
Mange er litt uvel, kvalm, har hodepine og lav energi den første uka på ketolysekuren. Det er fordi en skifter om forbrenningen til fettforbrenning og man kvitter seg med glucogenlagrene og går inn i ketose. Disse symptomene gir seg vanligvis etter en uke +/-, men det som er viktig er drikke mye vann for å få avfallsstoffene ut av kroppen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mens jeg venter på boken, trenger jeg noen svar | Bentejenta | Ketolysekuren | 5 | 04-01-09 18:00 |
Iiiiik, finner ikke boken min igjen ... | bærrgen | Ketolysekuren | 4 | 08-04-08 20:41 |
Jeg skal starte har ikke fått boken enda | Dolly | Ketolysekuren | 2 | 03-03-07 19:37 |
jeg har ikke SB boken, går dette bra tro? | lilleblubba | South Beach | 6 | 15-11-04 18:22 |
Er denne boken bra? Har noen lest den? | Iset | Atkins kosthold | 4 | 03-05-04 10:36 |