Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ikke kjøp ukens KK

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-12-04, 13:44   #1
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Ikke kjøp ukens KK

Jeg kjøpte KK i dag for de reklamerer i gull med :

Snarveien til en vellykket jul !
Alle gavene på en helgetur
Kjapp og tradisjonell julemat

Men inni bladet var det som handlet om jul, kun en reiseartikkel om Talliin.

Og maten som skulle være så tradisjonell var Carpaccio av laks på julaften med sjokolademousse. Tradisjonelt

Jeg som trodde at jeg skulle få svaret på hvordan få pengene og tiden til å strekke lengre, forventet meg ikke at løsningen på alle julens problemer var å reise til Talliin. Den mest feilaktige markedsføringen jeg har sett på lenge.

Hilsen en irritert marianne som har blitt lurt til å bruke 36,50 i dag.

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 06-12-04, 14:17   #2
Ingo
Medlem

Ingo sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 47
Ingo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snill
Talking

Opprinnelig lagt inn av marianne

Og maten som skulle være så tradisjonell var Carpaccio av laks på julaften med sjokolademousse. Tradisjonelt

Jeg som trodde at jeg skulle få svaret på hvordan få pengene og tiden til å strekke lengre, forventet meg ikke at løsningen på alle julens problemer var å reise til Talliin. Den mest feilaktige markedsføringen jeg har sett på lenge.

Hehe, jammen har du aldri hatt Carpaccio til jul???
De sa jo ikke HVOR dette var tradisjonelt... (Italia?)
Og det er sikkert mange julegaver i Tallin... (Selv om du nok finner det samme der hjemme...)

Neida, skal si meg dønn enig med deg. Må bare flire av de tragiske ukebladene som er sleipere enn en innoljet advokat (bare et utrykk, har ikke noe imot advokater flest... ).

Hmmm.. Forresten, jeg kjøper ikke KK til vanlig jeg da... sånn "for the record liksom...

Sist redigert av Ingo : 06-12-04 kl 14:18. Årsak: oops...
Ingo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-12-04, 15:23   #3
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

godt du skrev det, for jeg fikk veldig lyst til å kjøpe bladet når jeg så på omslaget...
men da lar jeg være!!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-12-04, 16:41   #4
Zoë
Medlem

Zoë sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 54
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

He,he...! Sånn er det alltid, synes jeg!

Men jeg kjøper KK hver uke, for jeg er litt av en ukebladoman - og ikke skammer jeg meg over det heller!

KK, Henne, foreldre&Barn, Mat&Helse, Marie Claire, Red....
Jada - I`m an addict!

Men om ikke omslaget hodt hva det lovet, så fant du kanskje noe annet av interesse?
Får håpe det.

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-04, 19:23   #5
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Flott at du sa fra, Marianne!! Holdt på å kjøpe det jeg også...

Men det jule-KK-et da? Er det noe bra?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 06-12-04, 19:53   #6
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Flott at du sa fra, Marianne!! Holdt på å kjøpe det jeg også...

Men det jule-KK-et da? Er det noe bra?

Masse god konfekt, men de har jeg lagt inn i oppskrifter under tråden "La oss forbrede oss til julen". Litt mye mat jeg ikke kan/vil/skal spise, endel hva-du-kan-lage-med-barna, men bakerst var det endel kule pakkelapper man kunne lage og innpakking av gaver - som JEG synes er gøy da! Og så var det 5 sider bakerst med hvordan man rimelig kunne pynte til jul! Der var det endel ok. Hvis jeg får "noen" til å fikse digitalkamer-overføring, eller den pc'n bildene overføres til, kan jeg scanne det inn og sende deg

KK har jo alltid bra design og følger trender på pynt, interiør, mat osv. - så alt i alt synes jeg alltid at KK er det beste julebladet av Familien, Allers, Ukeblad og Hjemmet sine.
Det koster 59,- kroner og jeg syntes det var ganske verdt det - sånn 6 poeng på en skala fra 1-10 kanskje.

Bare spør om de andre julebladene, folkens - jeg har dem!

Hilsen juleeksperten

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 06-12-04, 21:41   #7
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hvis du abonnerer på KK så slipper du med halv pris og får det noen dager før det kommer i butikken.....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 06-12-04, 23:38   #8
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Hvor: Oslo
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Masse god konfekt, men de har jeg lagt inn i oppskrifter under tråden "La oss forbrede oss til julen". Litt mye mat jeg ikke kan/vil/skal spise, endel hva-du-kan-lage-med-barna, men bakerst var det endel kule pakkelapper man kunne lage og innpakking av gaver - som JEG synes er gøy da! Og så var det 5 sider bakerst med hvordan man rimelig kunne pynte til jul! Der var det endel ok. Hvis jeg får "noen" til å fikse digitalkamer-overføring, eller den pc'n bildene overføres til, kan jeg scanne det inn og sende deg

KK har jo alltid bra design og følger trender på pynt, interiør, mat osv. - så alt i alt synes jeg alltid at KK er det beste julebladet av Familien, Allers, Ukeblad og Hjemmet sine.
Det koster 59,- kroner og jeg syntes det var ganske verdt det - sånn 6 poeng på en skala fra 1-10 kanskje.

Bare spør om de andre julebladene, folkens - jeg har dem!

Hilsen juleeksperten

Du trenger ikke å trøble med det vet du Kan kjøpe det selv (eller bedre: be moren min gjøre det... )

Tusen takk!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 07-12-04, 18:24   #9
Kanel
Medlem

Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Jeg abbonnerer på KK og synes som vanlig at det var mye god lesning.
Stoff om alskens usunne gotterier leser jeg også..selv om det ikke er for meg!

Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-12-04, 20:19   #10
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Skulle jeg reist til Talliin før jul, hadde det tatt hele julegavebudsjettet i hvert fall!!

Jeg leste også bladet og fant ut at jeg heretter holder meg til juletipsene i Ukeblad og Allers osv...

Jeg kjøpte KK i dag for de reklamerer i gull med :

Snarveien til en vellykket jul !
Alle gavene på en helgetur
Kjapp og tradisjonell julemat

Men inni bladet var det som handlet om jul, kun en reiseartikkel om Talliin.

Hilsen en irritert marianne som har blitt lurt til å bruke 36,50 i dag.

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.