Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Over 60 og nybakt mor..

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-01-05, 19:42   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Over 60 og nybakt mor..

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262625

Hva syns dere om slikt?

Jeg synes det er ufattelig egoistisk..

Når dette barnet er tenåring, vil moren, om hun lever, være 80 år...

Gammel 16-01-05, 19:47   #2
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg vet! Det er helt tragisk!!!! Stakkars barn, som antagelig ikke vil være gammel nok til å bo for seg selv før moren er død.......

Fikk hun ikke tvillinger ??

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 19:48   #3
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg kjenner en jente med en far på 80 (hun er på min alder) og det kan ikke være noe morsomt å vite at faren din kan dø av "alderdom" når som helst...

ok, alle dør en gang, men når du garantert er uten foreldre når du er 20 år, så er jeg enig i at det er litt egoistisk. men samtidig så synes jeg ikke det... bare en følelse, kan ikke forklare hvorfor... hm... ja,ja...

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 19:50   #4
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

egoistisk spør du meg.kan ikke tenke mye på ungen da skulle man tru

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 19:57   #5
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk
Thumbs down

Enig; det er ganske tragisk, rett og slett.

Har en venn hvor far er 80 (mor rundt 65 tror jeg) og han er 22, enebarn - får det fulle ansvaret for aldrende foreldre i en alder hvor han slett ikke er klar for det. Han har skikkelig problemer med det, tror jeg.
Et annet problem er at man mister liksom en generasjon, slik at foreldrene klarer ikke 'følge med'.

Jeg har en i famlien (ganske langt ute) som er 75 og fikk unge for et par år siden med en ganske mye yngre dame. Jeg ble så sint!!!! Det var planlagt graviditet. Hvem planlegger det når man er 73 år gammel da!? Alle i familien min sier at 'ja, men han er jo så sprek! Leker med ungen hver dag og!' SIKKERT! Dette året, ja! Hva med om tre år? 7 år? 15 år, når ungen er 17 og han er 90.....
Jeg har nektet å gi mine gratulasjoner og har på det sterkeste gitt uttrykk til min nærmeste familie om hva jeg synes om at de støtter det.

Gammel 16-01-05, 20:02   #6
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Jeg vet! Det er helt tragisk!!!! Stakkars barn, som antagelig ikke vil være gammel nok til å bo for seg selv før moren er død.......

Fikk hun ikke tvillinger ??

Ene barnet døde i livmoren. Wonder why, altså.

Gammel 16-01-05, 20:08   #7
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Hvor: Oslo
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Leste ikke artikkelen før nå jeg Enda værre enn jeg trodde - hun var jo blitt kunstig befruktet i tillegg!!! Nei FY altså!

Gammel 16-01-05, 20:10   #8
Aline
Admin

Aline sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av smosje

Leste ikke artikkelen før nå jeg Enda værre enn jeg trodde - hun var jo blitt kunstig befruktet i tillegg!!! Nei FY altså!

HVAAAAA+???????? jeg leste heller ikke... ok, da forsvant den lille rare følelsen jeg hadde istad.... dette er galskap og egoisme og jeg-vet-ikke-hva!!!!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 22:44   #9
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Ja, dette er galskap! Det skulle vært straffbart å gi kunstig befruktning til så gamle kvinner! Hun kunne jo vært oldemor til det barnet!!!!!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 01:14   #10
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262669

En annen artikkel om samme dama...

Gammel 17-01-05, 10:41   #11
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Motbydelig egoistisk!! Jeg leste om dette da hun var gravid. Hun ventet (hvis det var henne da) faktisk med å få barn bare fordi hun proriterte karrieren først, og da hun ble 53 syntes hun at det var på tide med barn. :sjokk:
Så kunne hun jo ikke bli gravid, og fikk prøverør. Men herreguuud prøverør har vel en grense? Nei dette er helt uforsvarlig.
Jeg skjønner henne godt som ville ha et barn, men man må tenke seg litt om når toget er kjørt!!!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Hvordan frelse sin mor? Ulex Lavkarbo generelt 17 13-02-06 15:00
Beat for Beat Summer Generell diskusjon 433 24-01-06 21:27

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.