Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 62
![]() |
Trenger litt veiledningHei. Jeg er ny i dette forumet og forholdsvis ukjent innenfor dette med lavkarbo. Men, jeg har lest litt og har nå holdt på i 3 dager, men lurer på om jeg faktisk får i meg for lite mat. Jeg har ikke telt hvor mye karbohydrater jeg har fått i meg, men valgt kun matvarer med meget lavt innhold, så jeg er innenfor mengden som er anbefalt i henhold til ketose. Men, jeg lurer på om jeg eventuelt får i meg for lite av de andre stoffene. Er overhode ikke sulten og føler meg i helt fin form. Ønsker å komme i ketose for å få en rask start på en vektnedgang. Kan det være at jeg faktisk spiser for lite eller er ikke det noe tema. Er det kun lite karboinntak som starter ketosen ? Håper på en tilbakemelding. :-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ikke godt å si :-)
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 40
![]() |
Sv: Trenger litt veiledningNå har ikkje eg atikins som filosofi, så kan lite om den retningen,men viss du poster kva du et i løpet av ein dag, så vil det bli lettare å ta ei vurdering. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt veiledningHei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt veiledningDet er som det sies - gi oss en dagsmeny eller to - så er det lettere å gi tilbakemelding |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 62
![]() |
Sv: Trenger litt veiledningI dag har jeg spist til frokost: 3 skinkeskiver med en skive ost, lunch: 2 egg, litt salat med olje og en bit ost, mellommåltid: 2 egg med en ss majones og middag: broccoli, squash med ost gratinert i ovn samt 3 sorte oliven. Ut over det så har jeg drukket kaffe og pepsi max. Dette er vel sånn noenlunde tilsvarende de to foregående dager også. Takk for tilbakemeldingene :-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ikke godt å si :-)
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt veiledningVelkommen til oss! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt veiledning
Jeg vil anbefale en del mer animalsk protein. Biff, bacon, entrecote, nakkekotelett, grillet kylling med skinn, laks osv. Minimum til middag hver dag, men gjerne litt til lunsj også |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? | TreningsFrøkna | Mer enn 30 kg overvekt | 10 | 07-02-11 18:49 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |
Nybegynner her! Har spørsmål, trenger veiledning | Brueland | Ketolysekuren | 18 | 04-04-08 12:32 |
Trenger veiledning i jungelen! | iren84 | Spørsmål og svar | 21 | 24-11-07 23:14 |
Trenger litt veiledning? | Miriam | Lavkarbo generelt | 7 | 18-04-07 11:25 |