Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 43
![]() |
Noen som kan veilede litt?Jeg begynte på lavkarbo 6. april... altså 8 dager i dag. jeg har gått ned 2,5kg og det er jeg strålende fornøyd med, men... medaljen har en bakside skjønner jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som kan veilede litt?
Litago ? Sukker, sukker, sukker... Seterrømme/tyrkisk yoghurt med hjemmelaget frø/nøttebasert müsli må være mye bedre... Kjør på med smør ! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som kan veilede litt?Det kan være alt fiberet i knekkebrødene som gjør at du renner på do... prøv og ikke spis knekkebrød en dag eller to og se hva som skjer. Og nei du MÅ ikke ha knekkebrød under osten din |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 43
![]() |
Sv: Noen som kan veilede litt?Jeg har lest nybegynner tråden.... smør på skiva får pålegget til å smake ekkelt... ja, det er mulig jeg er litt kresen, og jeg er heller ikke særlig glad i mat. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som kan veilede litt?
Hva med cocosa i kaffen da? Den uten smak? Smaker absolutt ingenting og mange bruker den for å få i seg fett når de ikke liker smaken av fett ellers...liker du majones (ekte sådan) - kan du heller prøve og øke litt på med det. Salami er også fint, du kan få utgaver med null karbo i |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kan noen hjelpe meg litt? | Sophie | Lavkarbo generelt | 84 | 24-11-10 11:29 |
Ny her, kan noen hjelpe meg litt? | madisa | Ketolysekuren | 6 | 21-04-09 16:07 |
Vil fortelle litt om ketolyse for meg, og håper noen kan gi meg litt tilbakemeldinger | hilde29 | Ketolysekuren | 9 | 26-01-09 12:25 |
Kan noen hjelpe meg og regne litt på noe? Er litt usikker på en ting | h.e.l.e.n.e | Ketolysekuren | 4 | 25-08-08 22:13 |
Noen som kan gi meg litt råd? | alvepiken | Spørsmål og svar | 2 | 25-06-08 00:25 |