Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Øl

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-01-11, 19:56   #1
rukv
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
rukv er på en erverdig vei

Øl

Hei venner! Har noen ølspørsmål og siden mange tråder her er gamle så er det på tide med en oppdatering.

Grans Bright er jo tatt ut av produksjon. Hvordan er det med Red Light? Finnes det andre lavkarbovarianter som feks Meny har fra utlandet?

Nå er det vel ingen barer i norge som har lavkarbo øl, men når du kjøper en halvliter så vannes jo disse mer ut en vanlig halvliter. Noen som har peil om det er mindre karbo i tappeøl?

rukv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egemkomponert under 15 karb. Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 21:20   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Øl

*Ler* - det er vel ikke populært å spørre bartenderen om det er mer vann i tappeølen enn i flaskeølen ....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 22:00   #3
rukv
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
rukv er på en erverdig vei

Jeg vet at ølen vannes ut i tappekran iforhold til boks. Derfor hadde det vært ganske interessant å vite hvor mye karb på øl ute?

Men noen som vet om Red Light ølen enda er i butikken og hva den koster for 0,5? evt. alternativer fra utlandet? (Ikke Tuborg Lite og de andre Norske)

rukv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egemkomponert under 15 karb. Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 22:44   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Red Light har i alle fall forsvunnet her i byen, og etter hva jeg har skjønt er den tatt vekk fra de fleste butikker...

Av utenlandske øl har jeg mest erfaring med finske. Der har de Karhu Lite og Koff Lite som har veldig lite karber. Mulig at de har disse typene i Sverige også??

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.