Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lavkarbo-folk i Tromsø?!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-03-11, 14:27   #1
Mara Laite
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Mara Laite er på en erverdig vei
Lightbulb

Lavkarbo-folk i Tromsø?!

Hei, er det noen fra Tromsø som spiser lavkarbo her? Hva med å gjøre noe sammen, sosialt? Lage middager, trene, møtes for kaffe? Håper dere tar kontakt! Ville vært veldig motiverende å kjenne/møte andre lavkarbo-spisere

Mara Laite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Feit-Lindberg" :D Går det an? :))) Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 19:51   #2
ZoePurls
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2011
ZoePurls er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo-folk i Tromsø?!

Jeg kunne gjerne tenkt meg en eller flere treningsvennine hvertfall! Jeg trener på Exolo.

ZoePurls er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-nybegynner Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 19:51   #3
Hamster59
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hamster59 er på en erverdig vei

Hei! Jeg bor i Tromsø.
Line i lilalife.no (en av mine "lavkarbo-guruer") skal ha kurs i Tromsø lørd 19.3. Det blir sikkert bra, men det passer ikke for meg å være med.
Ellers tenker jeg at kafé kan være tingen, både fordi det er greit å møtes i sentrum og for å teste ut menyene. Min erfaring er at det er mye brød/baguetter og lettmargarin rundt på kaféene.
Jeg kan nås på hmsorens@start.no

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:55   #4
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Jeg er også i Tromsø, og blir gladelig kjent med flere i denne byen!
Send en PM eller send en epost, så finner vi ut hva vi vil gjøre - kafe, trening eller bare en gårtur sandrahillestad@gmail.com er eposten!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:03   #5
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Så koselig med flere i Tromsø! Blir gjerne med på kafebesøk

Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 09:24   #6
fridr
Medlem

fridr sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Alder: 38
fridr er på en erverdig vei

Jeg bor også i Tromsø for tiden Er en del på farten, og skal kanskje flytte til høsten. Men jeg er MER enn gjerne med på kafé eller noe
Jeg trener på Studio 7. Om noen lurte

fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 10:03   #7
Mara Laite
Juniormedlem

Så flott å "se" dere Her er det en forhåpentligvis passe lavkarbo frokost: en skive helseklibrød med smeltet ost og tomat, et hjemmelaget knekkebrød med røkt ørret og agurk og persille og ett med bacon og paprika strimler. Pluss "kanel-cappuccinoen" min, det ble lettmelk i den, har ikke noe annet med masse kanel oppi!

Hva med å møtes på søndag neste uke? min epost er maralaite@gmail.com. Gleder meg!

P.S. Prøver å følge en litt "feit Lindberg"
P.P.S. Trener på SATS men går gjerne en tur...eller kanskje til og med på ski..

Mara Laite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Feit-Lindberg" :D Går det an? :))) Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 11:21   #8
Hamster59
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hamster59 er på en erverdig vei

Her er det min vanlige frokost; tyrkisk yoghurt med nøtter og frosne bær (de tiner etter hvert..) Det høres hyggelig ut å treffes, kan sende epost.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 18:18   #9
fridr
Medlem

fridr sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Alder: 38
fridr er på en erverdig vei

Jeg er desverre ikke her neste søndag :/

fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:08   #10
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Er gjerne med neste søndag . Trener 15.30 (SATS) så jeg håper det kan bli senere. Hva med i seks- tida?

Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 22:58   #11
Mara Laite
Juniormedlem

Thumbs up

Neste søndag kl.18. Cafe Sånn? De som ikke kan komme denne gangen er velkommen neste gang! Sender dere epost adressene deres, så holder jeg dere oppdatert

Et spørsmål med engang )) Har noen av dere opplevd å miste mer hår? Hva gjorde dere i såfall?!

Gammel 05-03-11, 23:07   #12
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Klipp håret i en mindre åpenlys frisyre, dessverre... Ev. få en blodprøvesjekk hos fastlegen for å se hvilke verdier som er lave, for så å jobbe med det. Kanskje ølgjær kan være behjelpelig med noe?

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 20:19   #13
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Ja- jeg mister mye hår. Trodde det kun hang sammen med nyreproblemene, men nå som du sier det innser jeg at håravfallet har blitt mye værre de siste 8- 9 mnd.

Takk for tips om blodprøve Pruttilutt Hadde ikke kommet på det selv, og får vel be blodiglene ( damene på labben) om å ta en extra blodprøve. Ellers har jeg altså ingen tips Mara Laite- dessverre.

Lev livet- hver dag
Gammel 07-03-11, 21:09   #14
tjeldberg
Medlem

tjeldberg sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
tjeldberg er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Mara Laite, her.

Neste søndag kl.18. Cafe Sånn? De som ikke kan komme denne gangen er velkommen neste gang! Sender dere epost adressene deres, så holder jeg dere oppdatert

Et spørsmål med engang )) Har noen av dere opplevd å miste mer hår? Hva gjorde dere i såfall?!

Håravfall er vanlig med tanke på slanking/vekttap generellt. Mitt tips, ikke vask det oftere enn nødvendig, det sliter jo på håret Dersom det ikke er underliggende problemer så retter det seg opp etterhvert, i verste tilfeller ved avsluttet slanking.

Anyway, hyggelig med flere fra 9000 byen

Gammel 07-03-11, 21:53   #15
Mara Laite
Juniormedlem

Ok takk

Gammel 07-03-11, 22:14   #16
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Var det noe treff i går? Har lagt syk med omgangssyke nå på tredje dagen! :/

Gammel 08-03-11, 17:44   #17
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Uæh?? Trodde det var neste søndag??? Har jo tid i massevis nå som det er vinterferie. Gikk hjem i drittvær på søndag (fantastisk, den balsfjordvinden), men hadde da virkelig møtt opp hvis jeg bare forsto at det var den søndagen altså... Hva med neste søndag??

Lev livet- hver dag
Gammel 08-03-11, 17:52   #18
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Kan godt være meg som har misforstått altså
Jeg er med på søndag!

Gammel 08-03-11, 18:01   #19
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Oj- det glemte jeg; god bedring Pruttilutt!! drikk mye, farris er flott ved omgangssyke fordi du både får i deg væske og viktige salter samtidig.

Lev livet- hver dag
Gammel 08-03-11, 18:13   #20
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Takk, takk - føler meg litt bedre nå, til og med vært på jobb Ble påpakka både Idoform og beskjed om den farrisen, men det er så styyygt :P
Nå har jeg faktisk klart å lage litt mat - brokkoli og blomkål gratinert med skinke, sopp, fløte og ost - jumjum

Gammel 13-03-11, 12:39   #21
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Hallo! Hva skjer? Ingen aktivitet - betyr det at det ikke blir noe kafemøte i dag da?

Lev livet- hver dag
Gammel 13-03-11, 13:56   #22
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Hallo! Hva skjer? Ingen aktivitet - betyr det at det ikke blir noe kafemøte i dag da?

Godt spørsmål! Får se om formen blir bedre utover dagen, pådro meg urinveisinfeksjon i går og feberen herjer. Synd at det ikke fins sukkerfri jus.
Hva med kafetur en dag til uken?

Gammel 13-03-11, 16:24   #23
Mara Laite
Juniormedlem

har vært uten internett hjemme i helga. Det er èn som ikke kommer. Jeg har tenkt å komme... Er det flere som dukker opp?

Gammel 13-03-11, 18:03   #24
Mara Laite
Juniormedlem

Nå har jeg vært på Cafe Sånn..og den er nå stengt på søndager!!! Så ingen andre der så må bare gå hjem Det var veldig synd! Kom gjerne med forslag om dere fortsatt ønsker å møtes...

Gammel 13-03-11, 18:06   #25
aktivjente
Medlem

aktivjente sin avatar

Onsdag kl 18 på Cirka?

Jeg glemte av hele kaffen i dag. Lagde verdens beste fiskesuppe da jeg kom hjem fra treninga.

Lev livet- hver dag
Svar

Emneord
matlaging, sosialt, trening, tromsø

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Til folk i Tromsø og omeng Fofa Kosttilskudd 4 09-11-10 21:04
Lavkarbo i Tromsø Mumle Spørsmål og svar 7 22-08-10 19:53
Lavkarbo-lege i Tromsø? Michellina Spørsmål og svar 3 15-04-09 20:04

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.