Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Frustrert

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-11, 13:29   #1
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Frustrert

Har blåse ut frustrasjon dagen i dag (mensen ja )

Følger jo mange tråder på dette forumet og ofte de som begynte på ketolyse/lavkarbo 1 Januar,blir så frustrert når folk klager over liten vektnedgang på disse 8 ukene,når de har gått ned 5-6 kilo og har jevn vektnedgang uke etter uke etter uke Ja jeg veit at det er teit å henge seg opp i dette,men jeg har gått ned 2 kilo de første 2 ukene,men siste 8 ukene har jeg stått dønn stille, har ikke krympa annet enn 1 cm heller og det er nok feilmåling

Egentlig stresser jeg ikke med dette fordi jeg har blitt i knallform,men jeg må innrømme at jeg faktisk er misunnelig og syns at noen er litt utakknemlige

Ja jeg veit at jeg ikke trenger å lese disse innleggene og bla bla bla,men liker jo å følge med også,selv om jeg ikke gidder å legge inn tallene mine hver uke eller hver mnd for den saks skyld

For de som vil kritisere dette innlegget kan ta seg en pc pause
Dette er bare en stakkars meg som sitter her og sturer litt,men jeg fryser ikke da ,og klærne mine passer godt ENNÅ

Smyger meg pent ut igjen og håper alle får en bedre dag enn min

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 13:31   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Frustrert


Det kommer seg nok skal du se

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 13:31   #3
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Frustrert

Det er lov til å vere frustrert innimellom! Det går ikkje kjapt her heller for å seie det slik, og eg har halde på med lavkarbo i snart 2 år. Fint å kunne spy ut litt her inne, ikkj sant?

Du seier du har blitt i knallform, altså trenar du? Då skal du ikkje sjå vekk frå at du har bygd musklar som har erstatta feitt, og dei veg jo meir, ikkje sant?

Ynskjer deg ein bra dag, rett og slett!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 13:42   #4
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Det er lov til å vere frustrert innimellom! Det går ikkje kjapt her heller for å seie det slik, og eg har halde på med lavkarbo i snart 2 år. Fint å kunne spy ut litt her inne, ikkj sant?

Du seier du har blitt i knallform, altså trenar du? Då skal du ikkje sjå vekk frå at du har bygd musklar som har erstatta feitt, og dei veg jo meir, ikkje sant?

Ynskjer deg ein bra dag, rett og slett!

Godt å få ut litt nei jeg trener ikke,men har blitt frisk av fibro og endel andre plager,og har gått fra å være nesten sengeliggende i flere år til å klare hus,3 unger,katt,hund,fisk og gubbe som jobber skift,og har ganske mye energi, derfor litt flaut å syte sånn men men

Tusen takk for trøsten jenter

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 13:46   #5
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frustrert

Det går seg nok til skal du se. Har en litt frustrert dag jeg og i dag.
Misunner deg energien, min er på lavnivå, håper på mer energi av kuren.
Det er alltid godt å få blåst ut litt når en er frustrert.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 13:50   #6
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Frustrert

Hei,
Det er desverre ikke uvanlig at vi som sliter med sykdom og skader sliter litt med å gå ned i vekt. Det er ikke bare mentalt stress som er en partystopper, sykdom og skader er stressfaktorer for kroppen…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 14:02   #7
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Det er desverre ikke uvanlig at vi som sliter med sykdom og skader sliter litt med å gå ned i vekt. Det er ikke bare mentalt stress som er en partystopper, sykdom og skader er stressfaktorer for kroppen…

Sikkert sant dette ja,og så har jeg lavt stoffskifte,men ikke medisinert lenger og regner med det er noe av grunnen spiser jo riktig og er ganske dreven på dette nå,levde jo nesten hele fjor på lavkarbo,men da gikk jeg ned 10 kilo,nå er det bare helt stopp....må bare holde ut og ha tålmodighet

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 16:07   #8
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Godt å få ut litt nei jeg trener ikke,men har blitt frisk av fibro og endel andre plager,og har gått fra å være nesten sengeliggende i flere år til å klare hus,3 unger,katt,hund,fisk og gubbe som jobber skift,og har ganske mye energi, derfor litt flaut å syte sånn men men

Tusen takk for trøsten jenter

Åh! Ingenting er jo betre enn det, at du har blitt så bra! Det er lov å ha dagar då det buttar litt imot. I morgon er ein ny dag!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 16:11   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

- det kommer bedre dager

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 10:58   #10
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

- det kommer bedre dager

I dag ble det en myyyye bedre dag vekta mi har liggi på 72.6 siste 8 ukene og det er mange uker siden den var rundt 71,men i dag var jeg faktisk 71.3 så nå håper jeg bare den går pent nedover .

Gubben raste ned fra 128 til 122 i samme periode,men også stått stille i 5-6 uker,men i dag var han 119.8 og sååååå happy ,han spiser litt mere karbo enn meg,men vi har droppa fløte og minimert på kunstig søtning samtidig,håper vi blir mindre før sommeren .En flott dag i dag hææææææppppyyyy

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 10:59   #11
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Frustrert

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 09:57   #12
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: Frustrert

Jeg forstår godt at du blir frustrert og provosert, men jeg forstår også de som klager over lite vektnedgang selvom de har tatt av forholdsvis mye per mnd. Vi er nok bare litt utålmodig, hvem ville ikke vært -30 kg over natten

Lykke til videre med vektnedgang!

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frustrert pappa! Nesten frustrert datter! Sykepleierstudine Lavkarbo generelt 11 01-02-11 22:13
Frustrert! Augustbruden Spørsmål om matvarer og oppskrifter 14 30-01-11 11:39
Frustrert :O Vitra Generell diskusjon 10 01-12-10 01:04
Frustrert newbiegirl Spørsmål og svar 57 19-11-10 10:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no