Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lov med juksedager?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-03-11, 21:36   #26
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lov med juksedager?

Det er du som bestemmer hva du skal spise og ikke spise. Det er du som bestemmer om en "juksedag" iblant er verd det eller ikke. Det er du som kjenner på egen kropp hva konsekvensene av slike dager blir.

Det er alltid en vurdering, og til syvende og sist kan ikke andre lage reglene for deg - bare si at det sannsynligvis ikke er så lurt å gjøre sånn og sånn i forhold til målsetting (vektnedgang, feks).

Det er vel ikke sikkert at det må være så enten-eller, heller? Kanskje du trives bedre med et mindre strengt kosthold på lang sikt - mindre strengt på dag-til-dag-basis, heller enn å gå bananas i forbuden frukt på merkedager - for vedlikehold og vedvarende helsefordeler.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 21:43   #27
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Det er du som bestemmer hva du skal spise og ikke spise. Det er du som bestemmer om en "juksedag" iblant er verd det eller ikke. Det er du som kjenner på egen kropp hva konsekvensene av slike dager blir.

Det er alltid en vurdering, og til syvende og sist kan ikke andre lage reglene for deg - bare si at det sannsynligvis ikke er så lurt å gjøre sånn og sånn i forhold til målsetting (vektnedgang, feks).

Det er vel ikke sikkert at det må være så enten-eller, heller? Kanskje du trives bedre med et mindre strengt kosthold på lang sikt - mindre strengt på dag-til-dag-basis, heller enn å gå bananas i forbuden frukt på merkedager - for vedlikehold og vedvarende helsefordeler.

For meg var det egentlig veldig greit når Nellie skrev "NEI", for da er det ikke noe enten eller liksom, skjønner? Om man har muligheten tror jeg det er forbanna mye lettere å falle ut. Nei jeg skal ned de 17 kiloene til før jeg forandrer på noe, jeg ser jo at det fungerer Men jeg tenker at livet mitt er for kort til å aldri kunne spise et eple eller vannmelom på sommeren ever again... De som følger ketolyse for alltid er DRIT FLINKE, det mener jeg virkelig! For meg er ikke utfordringen å holde meg unna ris, pasta, brød eller poteter, men frukten.. Absolutt frukten... Men jeg har vilje styrken i orden, så det skal nok gå veldig fint Men jeg tenkte at det var så sinnsykt mye bedre å spørre, så får man som reger svar nesten med en gang

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 22:14   #28
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Det er jo egentlig ikke et mål for så mange å følge ketolyse for resten av livet og det tror jeg ikke Torkil mener heller.....det er vel meningen at de fleste går over på generell lavkarbo når en er ferdig slanket.
Det er noen som opplever bedre helse når de er i ketose og disse velger kanskje å spise ketogent - men det gjelder ikke alle...

Jeg har fulgt ketolyse i 2,5 år og har aldri følt for å ha en pause....selv om Torkil skriver at en muligens bør ha et opphold etter et halvt år....

Dessuten er "aldri" et vanskelig ord......selvfølgelig kan du spise et eple en gang innimellom - poenget er jo å klare å la være å spise et eple hver dag. Alt med måte! Og så er det forskjell på "hverdag" og "fest" - fordi det er flest hverdager!

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 22:19   #29
sylwester
Seniormedlem

sylwester sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Hvis man er lei og er på vei til å gå på veggen så ta en kontrollert pause. F.eks. en helg. Få det ut av systemet og start på ny frisk på følgende mandag. Mye bedre enn å sprekke og få dårlig samvittighet

Gammel 16-03-11, 22:23   #30
mallilen
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
mallilen er ny på veien

Helt ærlig: Er det ikke bedre med en "juksedag" innimellom, planlagt og kontrollert, heller enn en dag med påfølgende etterheng der man rett og slett "sprekker"?

Går man på ketogent vil man så å si garantert få flere utrivelige bivirkninger enn at vekta stopper opp eller går opp et par dager. For min del er det disse bivirkningene som gjør at jeg velger å stort sett holde meg i skinnet - og man merker dem ikke før man har prøvd, for å si det slik

I tillegg er det gjerne slik at tingman hadde trodd skulle være så godt, ting man innbiller seg å savne, overhodet ikke lenger svarer til forventningene. Innimellom KAN det nok faktisk være greit med en liten "påminnelse" om at man faktisk spiser bedre nå enn før

mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 23:09   #31
tattoogl
Medlem

tattoogl sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 49
tattoogl er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

I tillegg er det gjerne slik at tingman hadde trodd skulle være så godt, ting man innbiller seg å savne, overhodet ikke lenger svarer til forventningene. Innimellom KAN det nok faktisk være greit med en liten "påminnelse" om at man faktisk spiser bedre nå enn før

Enig med deg!

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 00:27   #32
Hamster59
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Hamster59 er på en erverdig vei

Forskjellen mellom lavkarbo og ketolyse ligger vel idet at ketolyse innebærer at kroppen er i ketose, og det har med mengden kabohydrater å gjøre. Man kan godt leve på lavkarbo uten å være i ketose. Men vektnedgangen vil gå langsommere. Selv har jeg ikke vært så opptatt av å være i ketose, bortsett fra i starten, men jeg har aldri brukt sticks. Vekta har likevel gått nedover, uten at jeg helt vet hvor mye. Jeg skeier ut av og til, svigermor serverer fine rundstykker når vi er på besøk, og det hender jeg tar en bit kake. Men til hverdags går det i fett og ikke sukker, mel og ris. Det forekommer en sjelden gang at jeg tar meg litt potet, f.eks. most mandelpotet med masse smør i. Man må sjøl finne ut hvor streng man skal være mot seg selv. Noen tåler utskeielser av og til, for andre er det rett ut på karbokjøret hvis man ikke passer på.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 00:39   #33
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

For meg var det egentlig veldig greit når Nellie skrev "NEI", for da er det ikke noe enten eller liksom, skjønner? Om man har muligheten tror jeg det er forbanna mye lettere å falle ut. Nei jeg skal ned de 17 kiloene til før jeg forandrer på noe, jeg ser jo at det fungerer Men jeg tenker at livet mitt er for kort til å aldri kunne spise et eple eller vannmelom på sommeren ever again... De som følger ketolyse for alltid er DRIT FLINKE, det mener jeg virkelig! For meg er ikke utfordringen å holde meg unna ris, pasta, brød eller poteter, men frukten.. Absolutt frukten... Men jeg har vilje styrken i orden, så det skal nok gå veldig fint Men jeg tenkte at det var så sinnsykt mye bedre å spørre, så får man som reger svar nesten med en gang

Jeg synes det med frukt er det vanskelige selv, så jeg har gjort et kompromiss. Jeg tillater meg så mye frisk salat daglig som jeg ønsker. Da savner jeg ikke frukt. For det er nettop den friske smaken, vanninnholdet og sprøheten jeg digger. Jeg spiser salat så det utgjør 10% av energi-inntaket, altså ligger jeg 5 % høyere enn man skal på ketolyse, men dette er en varig løsning for meg. Jeg er sånn at om jeg begynner med frukt spiser jeg bare mer og mer fordi det er så lettvint og godt.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 08:23   #34
Tiki
Seniormedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Tiki er på en erverdig vei

Jeg har skjeldent behov å sprekke totalt, men synes at konterolerte "utskeielser" med lavkarbomat er jo greit innimellom mener jeg.
Lage lavkarbo godteri, smash, sjokolade, krem med bringebær, kake og uendelig mye mere. Så livet er jo ikke håpløst på en dag som 17. mai feks.

Ellers har jeg vært litt rausere i selve juledagene, og for meg handler det da også om å ikke gjøre det så kronglete for alle andre når vi farter rundt på selskaper. Og i steden for å sprekke i november, så har jeg tatt noen dagers pause selve juledagene. Men for min del tar det laaaang tid å få vekta til å gå nedover igjen etter en slik sprekk over flere dager.

Gammel 17-03-11, 08:46   #35
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Jeg lurer bare på hva du mener med juksedager? tenker du da på å gi f... i alt og bare trykk ned det du har lyst på av f.eks is, chips, brus, kaker osv. Altså alt av raske, unødvendige karbohydrater eller tenker du mer på å ta litt av noe, f.eks unne deg litt is og brus på f.eks 17.mai? Det er jo litt forskjell på det også vil jeg påstå.

Jeg har levt mer eller mindre ketogent siden november 2009, men hadde etter 3 mnd noen utskeielser (og da snakker jeg om fråtsing i karbohydrater) pga av svært vanskelige forhold på jobben. Det jeg opplevde var aat jeg ble fysisk dårlig og det ble vanskeligere å komme i ketose for hver gang jeg skeia ut. heldigvis klarte jeg og ta meg sammen og komme i gang igjen. Nå har jeg levd ketogent i et år.

Jeg har juksedager om du vil, det er nøye planlagte dager der jeg får i meg mer kh enn normalt, men allikevel kontrollert og nøye gjennomtenkt. F.eks på julaften, spiste jeg kålrotstappe til pinnekjøttet men i moderate mengder og jeg droppet potetene. Jeg spiste et par mandariner og en del nøtter. Vil tro at jeg på julaften var på rundt 70-80 g kh. Neste dag justerte jeg ned og var på 50 g kh, så gikk jeg tilbake til mine rundt 30 kh per dag. På et slektstreff vi hadde tok jeg med min egen coleslaw, ostechips og lavkarbo-ostekake og koste meg med i steden for vanlig chips, kake osv.

Dette handler om moderasjon og viljestyrke og hvor sterkt du vil holde vekten, ha bedre helse osv. Jeg kan ikke ha for mye raske kh lengre for jeg reagerer noe helt fryktelig og det orker jeg ikke og synes derfor det er bedre og "skeie" ut kontrollert med noe mer kh men fremdeles sunne. Dessuten synes jeg rett og slett ikke at chips er noe godt lengre, det smaker bare syntetisk. Kaker er alt for søte og boller smaker bare gjær.

Du har holdt på bare 5 uker og lysten på "vanlig" høykarbomat er nok fremdeles stor. Jeg husker det så godt, det tok tid å komme over og jeg leita ikke minst etter alle mulige erstatninger for ting jeg ikke kunne spise.
Om klarer du å holde ut i et halvt år som du sier så tror jeg nok at denen lysten til å skeie ut forsvinner, dessuten vil nok også du oppleve at mye av det du elsket før ikke smaker så godt lengre. Min store last var Stratos, jeg tok en liten bit hos en venninne her om dagen og spytta det rett ut. Føsj som det smakte og når jeg tenker på hvordan mange sånne ting blir laga så byr det meg heldigvis i mot.

Juksedager er egentlig ikke å anbefale, men det kommer som sagt litt ann på hvordan du gjør det. Det som er viktig for deg, og som jeg vet er utrolig vanskelig, er å fokusere på all den deilige, rene maten du kan spise deg god og mett på, at vekta går ned og at helsa er bedre. Det er alt for lett å fokusere på det man ikke kan ha når man legger om kostholdet, jeg gjorde det selv og alt ble mye enklere da jeg klarte å snu fokuset.

Lykke til, hold ut en stund til også kan du jo prøve deg med en kontrollert juksedag (litt mer, men tillatte kh)

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 08:53   #36
Maylinn26
Seniormedlem

Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg lurer bare på hva du mener med juksedager? tenker du da på å gi f... i alt og bare trykk ned det du har lyst på av f.eks is, chips, brus, kaker osv. Altså alt av raske, unødvendige karbohydrater eller tenker du mer på å ta litt av noe, f.eks unne deg litt is og brus på f.eks 17.mai? Det er jo litt forskjell på det også vil jeg påstå.

Når jeg snakker om "juksedager", mener jeg å kunne spise en is og et kake stykke på 17. mai, eller poteter til julemiddagen min

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 09:00   #37
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Når jeg snakker om "juksedager", mener jeg å kunne spise en is og et kake stykke på 17. mai, eller poteter til julemiddagen min

Gjør det du Om du savner den slags er det mye bedre å vite at du kan spise is&kake 17.mai enn å føle at det er noe du aldri kan spise igjen

Husker jeg hadde satt en slik spisedag i begynnelsen da jeg startet, ble en nedtur DeLuxe! Sukkerholdige ting var søtt og kvalmende, fikk hodepine ut av en annen verden og så SULTEN jeg ble

Etter en slik erfaring kan jeg love deg at det på ingen måte kjennes som noe savn

Så, sett av 17.mi som en "da skal jeg spise det jeg har lyst på dag" og se hva som skjer du

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 09:04   #38
Maylinn26
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Gjør det du Om du savner den slags er det mye bedre å vite at du kan spise is&kake 17.mai enn å føle at det er noe du aldri kan spise igjen

Husker jeg hadde satt en slik spisedag i begynnelsen da jeg startet, ble en nedtur DeLuxe! Sukkerholdige ting var søtt og kvalmende, fikk hodepine ut av en annen verden og så SULTEN jeg ble

Etter en slik erfaring kan jeg love deg at det på ingen måte kjennes som noe savn

Så, sett av 17.mi som en "da skal jeg spise det jeg har lyst på dag" og se hva som skjer du

Ja det er jo kanskje slik, å da er det kanskje greit å få bekreftet at det ikke er så godt allikevel Men jeg er nok såpass fersk at kroppen min roper høyt etter ting den vet den ikke kan få....

Gammel 17-03-11, 09:09   #39
ada-emilie
Sperret

ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Ja det er jo kanskje slik, å da er det kanskje greit å få bekreftet at det ikke er så godt allikevel Men jeg er nok såpass fersk at kroppen min roper høyt etter ting den vet den ikke kan få....

Er du sikker på at det er kroppen som skriker og ikke følelsene/vanen? Kroppen skulle få den næring den trenger på lavkarbo. Om du vil ha is 17 mai kan du kjøpe sukkerfri is. Om du vil ha kake på bursdag kan du bake en lavkarbo-kake osv.
Pølser finnes det lavkarbovarianter av. Det meste kan erstattes. Brød, loff, muffins, vafler osv osv.

Gammel 17-03-11, 09:11   #40
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Er nok derfor du fikk kommentaren "bare holdt på 5 uker" lenger opp her...

Men, om du savner is nå kan du jo lage deg lavkarbois og kose deg litt med god samvittighet?

Man skal helst leve så rent som mulig osv, men jeg synes det er helt greit at man lager seg lavkarboerstatninger i behynnelsen, det er noe som stort sett regulerer seg selv etterhvert.

Lag deg lavkarbo-is, en sjokolademousse eller ei kake, kanskje det demper "behovet" litt? Merker du økt sukkersug av slikt er det "bare" å kutte og vite at det fungerer dårlig for deg

Føles dette bare som "nok en diett" er det sååå mye større mulighet for å sprekke og diett-føelsen er bare deprimerende

Gammel 17-03-11, 09:15   #41
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Jeg ville prøvd var jeg deg, kanskje du finner ut at det du har så lyst på ikke er så godt. Eller at det er alt for godt og du vil ha mer. Omtrent som når man slutter og røyke, men så skal man bare ta den ene røyken på fest, også må man jo røyke opp det som er i pakka også er man i gang igjen.

Det som er viktig er måtehold og at du klarer å ta bare litt, så går det nok sikkert bra, men bare du kan kjenne hvordan dette påvirker din kropp og psyke. Det er desverre ikke noe fasitsvar

Gammel 17-03-11, 09:18   #42
Maylinn26
Seniormedlem

Er nok derfor du fikk kommentaren "bare holdt på 5 uker" lenger opp her...

Men, om du savner is nå kan du jo lage deg lavkarbois og kose deg litt med god samvittighet?

Man skal helst leve så rent som mulig osv, men jeg synes det er helt greit at man lager seg lavkarboerstatninger i behynnelsen, det er noe som stort sett regulerer seg selv etterhvert.

Lag deg lavkarbo-is, en sjokolademousse eller ei kake, kanskje det demper "behovet" litt? Merker du økt sukkersug av slikt er det "bare" å kutte og vite at det fungerer dårlig for deg

Føles dette bare som "nok en diett" er det sååå mye større mulighet for å sprekke og diett-føelsen er bare deprimerende

Nei det er jo ikke det at det bare er "nok en diett", for jeg ønsker jo virkelig at det skal fungere.... Var jo derfor jeg la ut tråden også, fordi at jeg gidder ikke å drite meg ut, også går jeg ikke ned noenting Som sagt, jeg er fersk, jeg må spørre for å lære...

Gammel 17-03-11, 09:23   #43
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Nei det er jo ikke det at det bare er "nok en diett", for jeg ønsker jo virkelig at det skal fungere.... Var jo derfor jeg la ut tråden også, fordi at jeg gidder ikke å drite meg ut, også går jeg ikke ned noenting Som sagt, jeg er fersk, jeg må spørre for å lære...

Tenk så deilig om det hadde vært litt mer fasitsvar....

Du KAN fortsette å gå ned og tåle det helt fint, men du kan også bli møkkdårlig, få et kjipt sukkersug, ulvehunger....

Men, sett 17.mai som is&kake dag du, da har du det å se frem til. Om du ikke føler for det når den dagen kommer er det jo bare å la det være

Gammel 17-03-11, 09:28   #44
Maylinn26
Seniormedlem

Tenk så deilig om det hadde vært litt mer fasitsvar....

Du KAN fortsette å gå ned og tåle det helt fint, men du kan også bli møkkdårlig, få et kjipt sukkersug, ulvehunger....

Men, sett 17.mai som is&kake dag du, da har du det å se frem til. Om du ikke føler for det når den dagen kommer er det jo bare å la det være

Kan godt hende at dagen kommer, også har jeg ikke samvittighet til å ta noen ting Kommer sikkert til å bli til at jeg legger en atkins bar i lomma Har aldri prøvd atkins bar før da, men det er vel kanskje noe sånt som VIRKELIG vil mette søtsuget på en slik dag

Gammel 17-03-11, 09:33   #45
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Kan godt hende at dagen kommer, også har jeg ikke samvittighet til å ta noen ting Kommer sikkert til å bli til at jeg legger en atkins bar i lomma Har aldri prøvd atkins bar før da, men det er vel kanskje noe sånt som VIRKELIG vil mette søtsuget på en slik dag

Ostechips i en boks kan også være til hjelp. Jeg pleier mye å ta med atkinsbarer, ostechips, babybel, lavkarbokenkkebrød dersom jeg skal ut på noe der jeg trenger backup. Pleier ofte å had et med på reiser også, for flymat er det jo umulig for meg å spise.

Gammel 17-03-11, 09:34   #46
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Kan godt hende at dagen kommer, også har jeg ikke samvittighet til å ta noen ting

Eller at du rett og slett ikke har lyst på! Det er jo det aller beste/enkleste, om suget har forsvunnet innen den tid

Gammel 17-03-11, 09:36   #47
Maylinn26
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ostechips i en boks kan også være til hjelp. Jeg pleier mye å ta med atkinsbarer, ostechips, babybel, lavkarbokenkkebrød dersom jeg skal ut på noe der jeg trenger backup. Pleier ofte å had et med på reiser også, for flymat er det jo umulig for meg å spise.

Ja det var godt forslag Jeg lager jo linfrø knekkebrød med 0 karbo i! De er sikkert gode å ha som back up.....

Gammel 17-03-11, 09:38   #48
Maylinn26
Seniormedlem

Eller at du rett og slett ikke har lyst på! Det er jo det aller beste/enkleste, om suget har forsvunnet innen den tid

Er nesten litt merkelig, for den første måneden hadde jeg egentlig ikke sug etter noen ting, men i starten av denne uken bare smalt det fullstending! Har jo hatt sånne småsug inni mellom, men ingenting som kan sammenliknes med dette her... Men, jeg får bare bite tennene sammen, å håpe at det gir seg etter hvert

Gammel 17-03-11, 10:51   #49
ada-emilie
Sperret

Er nesten litt merkelig, for den første måneden hadde jeg egentlig ikke sug etter noen ting, men i starten av denne uken bare smalt det fullstending! Har jo hatt sånne småsug inni mellom, men ingenting som kan sammenliknes med dette her... Men, jeg får bare bite tennene sammen, å håpe at det gir seg etter hvert

Er mensen rundt hjørnet? Da trenger man gjerne litt ekstra mat. Ost funker synes jeg. Advarsel: atkinsbarer er gode og lett å bli hekta på Du kan spise ost for å avhekte eg igjen

Gammel 17-03-11, 11:27   #50
Maylinn26
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Er mensen rundt hjørnet? Da trenger man gjerne litt ekstra mat. Ost funker synes jeg. Advarsel: atkinsbarer er gode og lett å bli hekta på Du kan spise ost for å avhekte eg igjen

TAKK! DER har vi svaret!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.