Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() |
Interessant erfaring med blodsukkerJeg hadde noe venninner på besøk i går og laget en lavkarbokake, sjokolademoussekake. Kaka var laget med 70 % sjokolade, kremfløte, nøtter og sukrin. Den ble helt nydelig og selv mine ikke lavkarbovenninner likte den også. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Interessant erfaring med blodsukkerDu vet jo ikke hva i kaka du reagerte på... jeg kan få slike reaksjoner av feks atkins og/eller lettbrus... men ikke bestandig |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Interessant erfaring med blodsukkerJeg har reagert spesielt negativt på ting med mye sukrin, tror jeg. Ellers er jeg ikke så ømfindtlig, jeg tåler feks å stjele meg en teskje(!) av samboerns krokanis, uten at det påvirker kropp eller humør noe videre. Så definitivt sukrin som er synderen, for min del...
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Interessant erfaring med blodsukker
jeg reagerer også på sukrin, ved at jeg blir dårlig i magen :/ rart egentlig, virker som alle tåler det såå bra! kan være fordi jeg brukte EKSTREMT mye en periode.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Interessant erfaring med vann i kroppen | Matglad | Lavkarbo generelt | 2 | 17-08-10 14:35 |
Interessant, og på norsk! | plastbox | Artikler | 0 | 17-08-10 09:19 |
Her var det ett og annet interessant | ada-emilie | Artikler | 1 | 07-05-10 12:22 |
Interessant artikkel.. | sleeptight | Lavkarbo generelt | 1 | 21-10-05 13:44 |