Sv: Benhinnebetennelse
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Tripperpunktbehandling triggerpunktsbehandling triggerpunktsbehandlig.
og...spesialsåler opbygd under. Du er plattfot er og sikkert der alle problemene dine ligger.
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Hjelper sikkert på noen - men sinnsykt smertefullt... jeg har ikke sjanse i havet og jeg tåler egentlig mye smerte - men ikke på triggerpunkt i betente områder INGEN får røre beina mine under knærne i dag - har forsøkt naprapatbehandling med triggerpunktbehandling - EN gang... gikk aldri tilbake *ler* (Har heldigvis ikke smerter i beina i dag - men de er som tømmerstokker under knærne...)
Jeg var til fysio en gang - husker ikke om det var sist gang eller gangen før det - og da kommenterte han på at muskelen på "yttersida" av leggen var veldig stram når jeg viste ham at det hadde vært ganske vondt på yttersida, cirka 10 cm nedenfor kneskåla og skrått utover til høyre. Det endte opp med at han brukte en nål for å få muskelen til å slappe av. Vet ikke om det er noe á la det dere mener - jeg var litt øm på det punktet dagen etter (noe fysioen hadde fortelt meg var helt vanlig), men etter et par dager synes jeg å huske at det føltes litt bedre...
Og tusen takk, begge to, for svar! 
|