![]() |
#201 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Vært til veiing i dag. gått ned 2,7 kg på ei uke=) kjempe fornøyd jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#202 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Kjempeflink er du :O))) Har gått ned 3.4 på vekta hjemme her jeg altså :O))) Men 2.2 ellers..Hehe..Forvirrende men :O)) Kjempehappy uansett jeg da :O)) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#203 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Prøv å skift batteri, slik mamma gjorde=) |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Hehe...tørr jeg det da????? da veide hu jo mer plutselig :O))) |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Men du må jo skifte batteri på dem inni mellom. Sikkert ikke vært gjort sia du kjøpte den?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Jeg skiftet for en stund siden :O)) |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Gjest
|
Sv: Noen marsstartere her?Her har vekta økt med 0,7kg siden forrige uke, og på tross av sprekken tror jeg nok muligens at vektøkning + litt til skyldes de berømte mensen-kg. Eller, jeg velger å tro det |
![]() |
![]() |
#208 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 38
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Opp 400g siden forrige uke. Men har målt meg og gått ned flere cm flere steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Gjest
|
Sv: Noen marsstartere her?Jeg fikk meg en gledelig overraskelse da jeg gikk på vekta igjen i dag, de 0,7kg jeg hadde gått opp er borte + 0,1kg til. Nais! Sist redigert av Aranel : 06-04-11 kl 08:46. |
![]() |
![]() |
#211 |
Medlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Da var eg inne på "track" igjen og. Konstanterer at ei helg total utskeiing tar 1,5 veke å hente inn igjen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Heisann=) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
![]() |
![]() |
#213 |
Gjest
|
Sv: Noen marsstartere her?Velkommen skal du være Mona K |
![]() |
![]() |
#214 |
Medlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Jei takk =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Har dere andre noe spesiellt som motiverer dere? Noe dere kan ta frem som en gulrot når det blir vanskelig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?I dag har jeg hatt litt mer sug på noe godt....Hadde smakt nydelig med en sjokolade...Men har klart å holde meg unna hittil :O)) Så håper dette suget går over snart.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Seniormedlem
Alder: 34
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Jeg har et minne.. Kanskje ikke et av de sunne og positive minnene, men det motiverer veldig. For noen år siden hadde jeg en spiseforstyrrelse og var undervektig, når jeg ikke var som tynnest, på vei opp igjen faktisk, så fant jeg en komfortvekt som jeg fant herlig å være. Jeg følte meg så vel med meg selv, og jeg ville vise meg fram til alle, null bekymringer for hvordan jeg så ut og jeg var direkte glad i meg selv, dette har jeg ikke følt igjen siden da og jeg lengter tilbake. Jeg var 2kg unna som gravid (ca 15 uker på vei) men da passet det seg ikke å presse vekta ned, så jeg lot den gå opp (normal vektoppgang, ikke med vilje) for barnets beste. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#218 |
Medlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Det som driver meg er helsen min. Og jeg hater å se meg selv i speilet eller på bilder. Jeg lever som viking mye av året og da blir det tatt mye bilder av meg som folk legger ut på facebook. HATER å se megselv med min deilige dobelthake.. Har lyst å begynne å spille håndball igjen men først må jeg ned i vekt. Men det beste med å gå ned i vekt er når jeg kan trykke på tickeren min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Medlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?
Jeg ha det samme minnet. Forstår veldig godt hva du mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Da har jeg veid meg igjen. -1 kg denne uken. På tre uker har jeg da gått ned - 3,5 kg. -4 cm i livet, -2 cm lår, og - 2 cm hofter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#221 |
Gjest
|
Sv: Noen marsstartere her?Jeg prøver å ikke henge meg for mye opp hvor mye vekta går ned, så sant den peker nedover og ikke oppover |
![]() |
![]() |
#223 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hører ikke til her, men er innom og sniker litt innimellom, men hva heter den vinen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Det er en Chablis 2009. Husker ikke hva den heter, men den har en krone på etiketten. Man får kjempegod hjelp på vinmonopolet hvis man ber om en vin uten karbohydrater. De kan nemlig sjekke i systemet sitt hvor mange karber det er i de forskjellige vinene |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åå, jammen da skal jeg snakke med dem neste gang |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? | Kristina S | Ketolysekuren | 4 | 05-06-09 16:58 |
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? | lisa83 | Ketolysekuren | 9 | 13-09-07 22:25 |
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? | Aadna | Lavkarbo generelt | 3 | 17-09-06 18:18 |
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? | Aadna | Generell diskusjon | 2 | 02-08-06 00:15 |