Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-11, 20:12   #7051
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg var på besøk hos min mor idag, og glemte helt å ta med mat til megselv, og hjemme er det høykarbo som er alternativet.
Hun kunne tilby frokostbl. me melk, brødskiver med kaviar,juice osv osv. Såå jeg lot være å spise, til jeg kom hjem nå. Dvs det gikk over åtte timer fra jeg spiste sist.
Det jeg lurer på, ville det kanskje vært lurere å spise noe karbomat der og da, eller å la være å spise den tiden man var der?

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 08-04-11, 20:26   #7052
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Jeg var på besøk hos min mor idag, og glemte helt å ta med mat til megselv, og hjemme er det høykarbo som er alternativet.
Hun kunne tilby frokostbl. me melk, brødskiver med kaviar,juice osv osv. Såå jeg lot være å spise, til jeg kom hjem nå. Dvs det gikk over åtte timer fra jeg spiste sist.
Det jeg lurer på, ville det kanskje vært lurere å spise noe karbomat der og da, eller å la være å spise den tiden man var der?

Det er jo klart best å spise når man er sulten, men jeg ville ikke ha spist sånn mat bare for å spise, nei!
Hadde hun ikke noe ost, kjøttpålegg, egg etc?
Har reddet meg i mangt et høykarbo- hus!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 08-04-11, 20:32   #7053
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det er jo klart best å spise når man er sulten, men jeg ville ikke ha spist sånn mat bare for å spise, nei!
Hadde hun ikke noe ost, kjøttpålegg, egg etc?
Har reddet meg i mangt et høykarbo- hus!

Dessverre <.< rimelig tomt der, de skal nemlig ta handleturen imorgen. var kaviar av pålegg og baconost, men baconost blir jeg bare kvalm av, så det anså jeg ikke som en løsning^^ og ingen av de er spesielt glade i egg, så det er det lite av hehe
Men men, må bare huske å ta med litt mat neste gang xD *glemsk*

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 08-04-11, 20:55   #7054
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har noen en bra og ikke så veldig dyr stavmikser å anbefale? Helst en som det er inkludert "kopp" til å lange blandingen (som f.eks eggemelk ) i.. Jeg har bursdag om en måneds tid og tenkte jeg kunne ønske meg en, siden den jeg har er helt elendig og bråker som om dommedag skulle være nær Men den kan liksom ikke være så dyr ettersom jeg vil ønske meg en!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 08-04-11, 21:00   #7055
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Men den kan liksom ikke være så dyr ettersom jeg vil ønske meg en!

Hva er dyr da? Jeg elsker min wilfa! http://www.elkjop.no/product/hus-hje...lfa-stavmikser

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-04-11, 21:13   #7056
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er på desperat leting etter en rundstykkeoppskrift! Den er ikke lavkarbo, men kanskje noen har vært borti den liekvel? Den er veldig enkel, og inneholder stort sett bare gjær, hvetemel og vann. Så lager man røre som står i kjøleskapet, og legger opp rundstykker med skje på morgenen. Ringer noen bjeller?
Jeg vil gjerne teste denne med rugmel, lover å legge ut oppskrift om den blir bra!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-04-11, 21:57   #7057
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva er dyr da? Jeg elsker min wilfa! http://www.elkjop.no/product/hus-hje...lfa-stavmikser

Åh, den så fin ut! Jeg trodde en bra en skulle være mye dyrere 379,- i nettpris var jo ikke så aller verst. Men, hvordan er de "koppene"? blir de fort slitte (som i at de blir "grå" og lite gjennomsiktige av at ting går raskt rundt, ser ut som et belegg)? Og tåler de å få noe varmt nedi uten å begynne å sprekke? Koppene til den jeg har nå får nye sprekker hver gang jeg heller nedi varmt vann etc.. :/

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 08-04-11, 22:27   #7058
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har ikke mixet varme ting med den, men jeg skyller den i varmt vann hver gang den er brukt. Går helt fint det. Det er tykk plast.
Blitt litt slitt, men ikke så veldig grå syns jeg. Jeg bruker den i snitt to ganger pr dag

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-04-11, 22:39   #7059
BicceDale
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 2
BicceDale er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man si at det er totalforbud mot å drikke et glass melk til frokost ? Hva kan man drikke til måltider?

BicceDale er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 08-04-11, 23:15   #7060
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BicceDale, her.

Kan man si at det er totalforbud mot å drikke et glass melk til frokost ? Hva kan man drikke til måltider?

Vann. Te. Kaffe. Jeg drikker grønn te!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 08-04-11, 23:28   #7061
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BicceDale, her.

Kan man si at det er totalforbud mot å drikke et glass melk til frokost? Hva kan man drikke til måltider?

Vel, siden du har satt kostholdsfilosofi egenkomponert, så er det du selv som velger hva som skal være lov og ikke lov. Men Skaldemann har sagt det fint: Ingenting er ulovlig, men resultatet blir deretter.

Jeg trodde at jeg skulle savne melk, men jeg ble fort vant med å leve uten melk. Men siden melken var min jod-kilde (spiser ikke fisk eller sjømat), så fikk jeg lavt stoffskifte... Så nå tar jeg tangpiller hver morgen for å få i meg jod.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 09-04-11, 10:47   #7062
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har skjønt hvordan jeg regner hvor mye kbh en vare har når jeg skal bruke den, men regner jeg fett og proteiner med samme regnemåte?

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 09-04-11, 15:49   #7063
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Har skjønt hvordan jeg regner hvor mye kbh en vare har når jeg skal bruke den, men regner jeg fett og proteiner med samme regnemåte?

Hmm... skjønner ikke helt spørsmålet ditt jeg? All mat har en viss mengde gram karbo, protein og fett pr 100 gram (vanligvis) oppgitt.

Hvis du mener at du tar antall gram protein (feks) pr 100 gram og deler på 100 og ganger med det antall gram du skal spise, så stemmer det på en prikk.

Var det det du mente?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 09-04-11, 16:29   #7064
Grolla
Medlem
 
Grolla sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 118
Grolla er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer fortsatt på om det er noen som har prøvd mandelmelet fra Iherb og om det er noe annerledes enne det fra funksjonellmat?

__________________



Start 06.05.10: 87,9 kg.
Delmål 1: 75 kg
Grolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-04-11, 17:36   #7065
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor har de bare sånne teite avocadoer på butikken nå? Sånne knallharde det ikke går an å spise!!! Jeg vil ha litt mykere avocado NÅ! Tenk å nekte en hormonell frøken avocado

Og hvorfor koster den 18.90 kr stykket på rema og 12.90 på ica? Og hvorfor koster den så sinnsykt mye i det hele tatt? Og hva er egentlig kalorinnholdet i avocadoen? En plass står det 398 og en annen plass 195!

Cherry er hormonell i dag ja
Se å gi dama en avocado!!(gratis og uten kalorier)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-04-11, 20:40   #7066
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man bestille sjokoladeprinsen lilla noen plass? Vi har ikke meny i denne byen eller andre butikker som selger den og da håper jeg at jeg kan ty til nettet? evt. om noen er villige til å leke nettbutikk da?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 09-04-11, 20:45   #7067
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her er en nettbutikk som har sjokoladeprinsen:
http://www.almea.no/sjokoladeprinsen...om_store=almea

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 09-04-11, 21:03   #7068
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Her er en nettbutikk som har sjokoladeprinsen:
http://www.almea.no/sjokoladeprinsen...om_store=almea

å takker og bukker! Supert!

Hvordan er erfaringen deres med denne sjokoladen med tanke på ketosen? Kan dere spise hele og fortsatt være i ketose?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 09-04-11, 21:11   #7069
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

å takker og bukker! Supert!

Hvordan er erfaringen deres med denne sjokoladen med tanke på ketosen? Kan dere spise hele og fortsatt være i ketose?

Det er helt opp til den enkelte...... jeg tror ikke jeg ville spist en hel plate ....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-11, 21:15   #7070
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Joda, vet jo at det er forskjell fra en til annen, men lurer litt på hvordan dere reagerer. Det gir meg jo en pekepinn på hva jeg kan ende med å oppleve også Bare lurer jeg, mens jeg leter etter noe å fylle egget med hehe.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 09-04-11, 21:21   #7071
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er Johannesbrødkjernemel på engelsk ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-11, 21:25   #7072
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hva er Johannesbrødkjernemel på engelsk ?

Locust Bean Gum eller Carob Gum?

Edit: Carob Gum var feil iflg. Jabba.


Sist redigert av Beurre : 09-04-11 kl 22:14.
Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo
Gammel 09-04-11, 21:26   #7073
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Carob gum er det ikke - for det er visst en det som er inni frøene...

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 09-04-11, 21:38   #7074
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Carob gum er det ikke - for det er visst en det som er inni frøene...

Ok, beklager - jeg bare googlet kjapt og så på andre svar her på forumet.

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo
Gammel 09-04-11, 21:43   #7075
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er på desperat leting etter en rundstykkeoppskrift! Den er ikke lavkarbo, men kanskje noen har vært borti den liekvel? Den er veldig enkel, og inneholder stort sett bare gjær, hvetemel og vann. Så lager man røre som står i kjøleskapet, og legger opp rundstykker med skje på morgenen. Ringer noen bjeller?
Jeg vil gjerne teste denne med rugmel, lover å legge ut oppskrift om den blir bra!

Hei,
Har ikke hørt om akkurat den oppskriften, men kaldheving kan man vel gjøre med hvilken som helst gjærdeig – satt å fulgte med på Camilla Plum – Boller av stål forrige uke! Hun sa at for best smak på brød/rundstykker så var det best å kaldheve første heving og varmheving den andre hevingen.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no