Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Noe helt utenom

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-11, 11:40   #1
sasiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 11
sasiv er på en erverdig vei

Noe helt utenom

Hei alle sammen.
Jeg er ny her, begynte forrige søndag på LCHF og jippi, har gått ned 1,7. Er overlykkelig for det. Skal ned totalt ti kilo og er da godt på veg. Dette var da selvskrytet, her er spørsmålet: Jeg har så lyst på et slikt koselig diagram med sommerfugler, o.l som viser vekt og BMI og nedgangen, som jeg ser alle har på innleggene sine. Hvor får jeg laget denne?
Takk for svar og en STRÅLENDE VÅRSØNDAG til alle.

sasiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 12:14   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Noe helt utenom.

Hei,
Dersom du går inn på denne tråden så finner du bl.a. link til Ticker Factory – en guide, i tillegg til masse annen nyttig informasjon

Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:06   #3
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Noe helt utenom

Opprinnelig lagt inn av sasiv, her.

Hei alle sammen.
Jeg er ny her, begynte forrige søndag på LCHF og jippi, har gått ned 1,7. Er overlykkelig for det. Skal ned totalt ti kilo og er da godt på veg. Takk for svar og en STRÅLENDE VÅRSØNDAG til alle.

Velkommen til forumet sasiv !!

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utenom tema: Anbefal meg en god, rimelig støvsuger! Kamelen Generell diskusjon 2 16-02-11 10:33
Hva er din hobby, utenom maten? hoppetussa Generell diskusjon 51 29-03-10 13:04
Tips og råd, utenom det vanlige ... lokkebiff Generell diskusjon 81 29-01-08 10:44
Helt utenom tema.... cathrine Atkins kosthold 5 27-02-04 18:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no