Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Maarud baconsvor, et greit måltid?Kan man f eks spise maarud baconsvor (2 små poser) for et måltid?Syns det smaker kjempe godt, og det står 0,5 karber pr hundre gram og en pose er 45 gram. Eller bør man ikke gjøre det grunnet saltinnhold eller liknende? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Maarud baconsvor, et greit måltid?
jeg har forressten ikke planer om å gå hverken særlig ned eller opp |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Baconsvor inneholder ikke mye næring og det er det faktisk viktig å få i seg.
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
![]() |
Skjønner, så dette kan f eks være en grei ting å knaske litt på hvis man vil ha litt før man legger seg og ikke orker å sette i gang med store måltidet!? Da skjønner jeg at dette hvert fall ikke er noe måltidserstatter |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Andre saker som kan være greit å spise når man bare vil ha litt å spise, er ost og skinkeruller (med majones hvis man vil ha opp fettprosenten), en boks makrell i tomat (med majones), paprikastenger/selleristenger/brokkoli/blomkålbuketter dippet i rømme, osteknekkis med pålegg, babybel, kokt egg (egg i alle varianter...)...
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maarud baconsvor, et greit måltid?Eg har ete fleskesvor som måltid når eg har vore på lang bilreise uti øydemarka med oppspist matboks der alternativet har vore bensinstasjonspølse eller bollar. Heime ville det nok ikkje vore aktuelt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Maarud Holliday/Tortilla dip - finnes det.... | kokopeli | Oppskrifter | 3 | 22-10-11 20:08 |
Maarud Dipmix | Vibeke | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 13 | 09-09-11 14:43 |
Lavkarbo kur og Maarud Crispers? | katt68 | Spørsmål og svar | 2 | 25-09-10 19:46 |
Maarud potetgull og karbohydrat | Adele | Ketolysekuren | 2 | 03-05-09 21:35 |
Info Fra Maarud Ang Baconsvor/gull Næringsinnhold | Nille | Lavkarbo generelt | 15 | 24-02-05 12:37 |