Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sommer og sol og for mange kilo...Vekten min har for meg alltid vært verst å bære om våren og sommeren, når det er lite klær og friske farger og kropp er viktigere enn noensinne...
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nord Trøndelag
Alder: 51
![]() |
Sv: Sommer og sol og for mange kilo...Hei, jeg skjønner så godt hvordan du har det. Du er nok ikke alene om å føle på disse følelsene nå når det snart er sommer.
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Sommer og sol og for mange kilo...Hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketose
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Sommer og sol og for mange kilo...Prøv og tren ja, få inn en tur til dagen, eller minst annen hver dag. Jeg går/ jogger 3 km 3 ganger i uken, bruker 25 min og tar det etter at jeg har lagt mellomste, og før eldste går i seng. Tar da på treningstøyet mens mellomste gjør seg klar for senga.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Sommer og sol og for mange kilo...Takktakk
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nord Trøndelag
Alder: 51
![]() |
Sv: Sommer og sol og for mange kilo...Med SÅ mye trening så vil du definitivt se mye bedre ut på 5 uker enn om du ikke trener
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommer og sol og for mange kilo...Mitt beste triks for å føle seg litt bedre er faktisk å ta litt sol... jeg skal til syden om bare en og en halv uke, og kommer til å ta en del sol på forhånd. Da føler jeg meg MYE finere med de ekstra kiloene mine, jeg SER friskere ut og jeg slipper og stresse med å få sol på kroppen i syden og kan heller nyte ferien |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Sommer og sol og for mange kilo...Å kontrollere porsjonsstørrelsene og telle kalorier kan være en fordel sånn at du vet at du spiser optimalt for vektnedgang. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LKHF
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommer og sol og for mange kilo...
Skulle til å si dette selv. la inn det jeg spiste på diett.no for et par dager siden og oppdaget at det var vel mye kalorier. Prøver å følge med nå og det kan se ut til at vekta går rett vei, litt raskere, men tar ingen ting for gitt før veiedag på mandag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 42
![]() ![]() |
Sv: Sommer og sol og for mange kilo...Mye kan skje på 5 uker, jeg har snart holdt på i 4 uker og vert veldig streng, ikke en dag over 15 karber for det meste 10 til dagen, gått ned nesten 7 kg... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
![]() |
Sv: Sommer og sol og for mange kilo...Ta litt sol ja, det er en god ide
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har gått ned mange kilo | Slankogfin | Lavkarbo generelt | 76 | 10-04-11 21:59 |
Har du mistet mange kilo, og så kom de tilbake? | annama | Lavkarbo generelt | 14 | 18-08-09 08:28 |
Mange kilo? | Sofie29 | Spørsmål og svar | 3 | 24-01-09 13:30 |
Skal ned mange kilo, wish me luck! | Bobbo | Ketolysekuren | 28 | 26-06-07 12:04 |
Hvor mange kilo har dere gått ned? | *Tussi* | Ketolysekuren | 3 | 16-04-05 10:28 |