Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
![]() Hjelp! Kan noen hjelpe meg å komme i gang?Hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomonert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
![]() |
Sv: Hjelp!kan noen hjelpe meg å komme i gang?Her er en tråd for nybegynnere og for dem som trenger litt inspirasjon i ny og ne. Du finner svar på det meste. Ellers så er det bare å surfe i trådene, journalene og bloggene. Lykke til!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 38
![]() |
Sv: Hjelp!kan noen hjelpe meg å komme i gang?Hei og velkommen hit til oss.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp!kan noen hjelpe meg å komme i gang?Nybegynnertrådene du har fått er et must for en newbie, men synes du til og med DET er overveldende i starten kan du bare spise etter lavkarbo på 3 minutter ( som du også finner link til under nybegynnertråden til arnakristin |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Hvor: Heime på berget, ved havet
Sv: Hjelp! Kan noen hjelpe meg å komme i gang?Hei og velkommen! Nybyrjartråden du har fått link til er god og informativ. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
![]() |
![]() Sv: Hjelp! Kan noen hjelpe meg å komme i gang?tuuusen takk, sitter og leter og skriver ting ned,kan bli litt mye i starten,spesielt med hvor mye mat per måltid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Supermoderator
Hvor: Heime på berget, ved havet
Sv: Hjelp! Kan noen hjelpe meg å komme i gang?Du skal ete til du er behageleg mett, og ete når du er svolten. Om du held deg til det som står i lavkarbo på 3 minutter, så er du godt i gong! Sørg for å få i deg nok væske, helst vatn. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#8 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hjelp! Kan noen hjelpe meg å komme i gang?Så det er ikke noe max antall måltider og sånt her ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 38
![]() |
Sv: Hjelp! Kan noen hjelpe meg å komme i gang?
Du skal spise når du er sulten og til du ikke er sulten lengre.... Har ingenting å si hvor mange måltider du spiser om dagen... Jeg ligger på to til tre måltider gjennomsnittlig pr dag og kroppen min stortrives med det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
![]() |
Sv: Hjelp! Kan noen hjelpe meg å komme i gang?Spis når du føler behov for det. Egg & bacon er super frokost. I stedet for brød under egget, pleier jeg å legge noen grønne salatblad. Glem ikke vann. 2-3 liter pr. dag. Dette går så bra så. Stå på, og nok en gang lykke til. Vi heier på deg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
![]() |
![]() |
#11 |
Nytt Medlem
![]() |
![]() Sv: Hjelp! Kan noen hjelpe meg å komme i gang?tusen takk, virkelig ikke vant til å få støtte, godt jeg kom inn her :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Kan noen hjelpe meg å komme i gang?I begynnelsen må du spise mye og mye fett for å komme gjennom sukkerabstinensene, de gir seg etter hvert. Mengden mat o.l. vil etter hvert regulere seg selv for de aller fleste. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
![]() |
![]() |
Emneord |
trenger hjelp |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som vil hjelpe meg å komme ut av platået mitt? | inot | Lavkarbo generelt | 19 | 28-03-11 14:56 |
Kan noen hjelpe meg med å komme i gang? | pila | Spørsmål og svar | 8 | 17-11-09 12:04 |
HJELP med å komme i gang med KETOLYSEKUREN! | Superslimithink | Spørsmål og svar | 5 | 15-09-08 17:05 |
Trenger hjelp til å komme i gang ... | Maja | Lavkarbo generelt | 1 | 14-01-08 11:02 |
Hjelp til å komme i gang.... | Elink | Spørsmål og svar | 3 | 09-08-06 19:03 |