Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nille

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-07-04, 19:44   #1
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Nille

Nille SA hun skulle komme tilbake den 16. juli, og til oss den 17. juli, men har ikke sett snurten av henne i dag jeg. Niiiiiiiiilllllllllleeeeeeeee? Vi saaaaaaaaaaavner deeeeeeeeg!

Gammel 17-07-04, 19:56   #2
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg har sett henne!

Gammel 17-07-04, 19:59   #3
MHM

MHM sin avatar

MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg har sett henne!

HAAAAR du? Og jeg som trodde jeg var ganske stand-by her i dag...
Ja-ja, hun har vel litt å lese på før hun begynner å skrive selv også.

Gammel 17-07-04, 20:25   #4
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Fra: Nilles profil
--------------------------
Siste aktivitet: I dag 19:01
Ikke aktiv

Gammel 17-07-04, 20:42   #5
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Fra: Nilles profil
Siste aktivitet: I dag 19:01
Ikke aktiv

Sikkert akkurat da jeg drakk vann..... HØRTE DU DET NILLE??? VANN!!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-07-04, 22:41   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

I'm back !

D'ække min feil at dere skriver så mye når jeg er vekke at det tar hele dagen å lese alt ! Og så prøver jeg å huske hva jeg skulle svare på og hva jeg ikke skulle svare på ... og så ville jeg skrive oppmuntringer til noen og så fant jeg ikke posten igjen... også.....

Men nå er jeg her altså - og leser enda !!

Også ble jeg helt rørt over at noen savnet meg.... TUSEN TAKK

Kjære MHM & Fedonisten (åååhhhh VANN - for en kjempeflink Fedonist du er !!)
Kjempeklemmer til dere !!

Skal rapportere om ferie etc i journalen min...... Skal bare lese litt til først !

Gammel 17-07-04, 23:54   #7
MHM

MHM sin avatar

Og nå har Nille begynt å skrive i et rasende tempo.... Rekker nesten ikke henge med her. Gleder meg til å høre om ferien din da! Ikke sant vi har skrevet bra med innlegg? Ferietid og alt mulig. Intet hinder for Forum-junkiene.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny moderator: NILLE! HP Informasjon 17 26-06-06 01:14
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Nille tar våroppryddingen....... Nille Induksjonen 19 14-04-05 15:33
Kjære Nille... (ang. balansert Atkins-kost) Zoë Vedvarende vekttap 2 30-06-04 00:33
Katta til Nille og Carbokiller Carbokiller Livets lyse side 4 24-05-04 14:38

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.