Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dagsplan ... Ser det ok ut eller er jeg far out?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-11, 11:33   #1
Frøken Kolibri
Juniormedlem
 
Frøken Kolibri sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 22
Frøken Kolibri er på en erverdig vei
Question

Dagsplan ... Ser det ok ut eller er jeg far out?

Frokost idag:
-to fiberrik(kansje litt i overkant...men jeg MÅ ha noe "brødaktig" til frokost.evt.bare spise èn fiberrik..)
- ca 4 osteruller(enkel osteskive med philadelphia og pepperskinke på+agurk)
-liten skål med bringebær og fløøøte<3 (og litt sukrin på)
-pepsi max til drikke...min store synder.vet jeg burde drukket mer vann-mindre brus.

lunch: eggerøre+seterrømme,gjerne litt ost og skinke til.

Middag: Noe kjøttdeig greier+ blandet salat med olje..er ikke så flink å variere,bruker ofte kjøttdeig med landlord tomatpurè i.(lite karber i den i forhold til andre!)
blir litt ensformig i lengden,men vet liksom ikke hva annet jeg kan bruke kjøttdeigen til,utenom kjøttkaker o.l.

Kvelds; sikkert osteruller her også..og sikkert litt flere bringebær.Love!
Kan nevnes at jeg har mensen nå,og er da suuuperfysen på søtsaker og har mye apetitt generelt.blir et matmonster!!så bringebærene er liksom "redningen" når jeg mååå ha noe søtt.

er dette for mye karber i forhold til ketolyse tror dere?? jeg var i ketose,men lurer på om jeg har "ramlet utpå" med for mye karber litt før helgen,så nå må det repareres så jeg kommer i rute igjen!
men er altså skeptisk til om dette blir for mye carbs.
Kom med tips folks!
takk på forhånd

Frøken Kolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg..tror eg!;) Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 15:33   #2
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dagsplan ... Ser det ok ut eller er jeg far out?

Sjekk på diett.no hva kh mengden blir så vet du helt sikkert. Der kan du også sjekke fett-protein-kn prosenten..

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 15:47   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dagsplan ... Ser det ok ut eller er jeg far out?

Diett.no er fint å bruke for å sjekke
Ellers er det kanskje en idè å holde bringebær til maks et måltid om dagen.. Også kanskje lage egne knekkebrød isteden for fiberrik. Fiberrik er liksom helt ok, sånn karbemessig, men egenlagde er bedre. http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30214 Disse f.eks er kjempegode

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 11:37   #4
Frøken Kolibri
Juniormedlem
 
Frøken Kolibri sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 22
Frøken Kolibri er på en erverdig vei

Sv: Dagsplan ... Ser det ok ut eller er jeg far out?

Ok takk for svar!ser nå at jeg nok ikke bør spise to fiberrik,det blir jo nesten 6 karber bare det!
får holde meg til èn på morgenen,og muligens en til kvelds.og heller spise mer osterolls...
og får bli litt strengere ang bringebærene også tenker jeg
noen som vet om det er vits å teste med ketostix når man har "uken"?
eller er det like greit å vente med det...litt kjipt å få negativt resultat,blir så demotiverende!

Frøken Kolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg..tror eg!;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva sier Fedon om majones? Lett eller vanlig eller forbudt? Entusiastisk Dr Lindbergs 15 20-06-11 18:54
Lettmajones eller majones? Lettrømme eller seterrømme? petite fleur Dr Lindbergs 6 28-01-11 16:15
Blir litt tatt av en eller annen vind ... Eller? Karin Generell diskusjon 1 25-04-09 01:06
Dagsplan for mat - ferdig utregnet! Marita Ketolysekuren 15 28-04-08 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no