Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvordan kan karbo innholdet være så forskjellig på to produkter av det samme??

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-07-11, 22:43   #1
alvepiken
Seniormedlem
 
alvepiken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 536
alvepiken har en fantastisk aura rundt segalvepiken har en fantastisk aura rundt seg

Hvordan kan karbo innholdet være så forskjellig på to produkter av det samme??

Okei, nå er jeg forvirret!!

Jeg kjøpte linfrø på rema, 0 karbo pr 100g. MEn så kommer det store, jeg finner linfrø på coop obs med 15-16 karbo (husker ikke eksakt) pr 100g!? Er ikke linfrø linfrø lengre? Er det trygt å spise de med 0karbo, eller er det juks? Jeg er bare forvirra nå jeg...

__________________

Start 3.januar: 131.0 kg

This is not a diet, it's a lifestyle
alvepiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bulimiker som har klart å dra hodet opp av doskåla Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 23:31   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan karbo innholdet være så forskjellig på to produkter av det samme??

Kan det ha noe med "med og uten" skall på? Vet at sesamfrø har mer karbo hvis de er med skall på...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 23:38   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan karbo innholdet være så forskjellig på to produkter av det samme??

Linfrø inneholder karber, men de går ufordøyd igjennom tarmen, så det er på en måte 0 da. Troooooor de har glemt å trekke ifra dette på pakken det står 15-16 på

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor er det? (forskjellig karbeinnhold i samme type vare) Sjokoholiker Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 02-09-10 22:33
Samme matvare - forskjellig karboinnhold?? raleksan Ketolysekuren 1 05-11-09 13:34
Trenger hjelp. Hvordan regne ut kh innholdet i maten man spiser? mamita30 Ketolysekuren 2 30-01-09 11:42
Samme hotell, forskjellig pris, 5-stjerner eller 3 1/2? donjuanwannabe Generell diskusjon 4 01-08-05 08:37
Lav karbo produkter Nille Lavkarbo generelt 3 19-07-04 00:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no