Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Mitt liv som gravid på lavkarbo

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-11, 09:16   #126
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Jeee! 24 fullgåtte veker i dag! Tida flyg altså!

Matmessig går det veldig bra det vil sei, på måndag hadde eg bursdag og eg stappa i meg mengder av den gode kaka min kjære hadde laga til meg. No skal det nevnast at han berre bruka steviadråpar i fyllet, så berre lovleg krem og bær der, men det var kjøpebunn. Uansett, eit betre alternativ enn sukkerbombe! Han var så flink atte og den vart supergod! I går hadde eg derimot vondt i magen av all maten...eh... Eg eigde ikkje hemningar på dagen min kan ein trygt sei

Vekta ligg på litt over 73kg, men det kjem nok framleis av måndagen tenkjer eg, har ikkje fått renska opp skikkelig i systemet enno.

Elles er gravidbading til å anbefala på det varmaste! Deilig å trena litt i oppvarma terapibasseng

Ha ein flott dag alle saman

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 10:30   #127
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Då er det vel på tide med ei aldri så lita oppdatering att

Det går så som så, og igrunnen veldig bra med meg sånn kosthaldsmessig for tida! Aktivitet får eg òg nok av, då eg heng i ute sia det vårast rundt huset! Superdeilig!

Vert spanande korleis vekta ligg an neste gong eg skal på svangerskapskontroll... Har ikkje vegd meg på nokre dagar no, tru det eller ei kanskje i morgon? Me får sjå!

I dag skal eg på gravidbading att, og i morgon er det 25 fullgåtte veker. Akk og vesann, det går fort og seint på same tid dette her...

Sånn elles er eg enno meir plaga med kynnera... I går kom dei som perler på ei snor heile dagen. Utruleg plagsomt. Kunne ikkje vera borti magen utan at det strama seg, og eg måtte gå på do ørti gongar for om det fylte seg opp med to dråpar klarte eg ikkje gå rett og kynnerane vart meir aktive... Jaja, elles er eg i strålande form, så eg skal vel ikkje klaga igrunn...

Håpar de får ein flott vårdag!!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 17:54   #128
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Kjekt å se at det er andre i en lignende situasjon som jeg er! Jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid, og har sporenstreks gått igang med et lavkarbo kosthold (jeg har gjort noen spede forsøk tidligere, men nå er det alvor). Siden jeg er sykelig overvektig må jeg gjøre alt jeg kan for å ikke gå for mye opp i vekt. Helst skulle jeg gjerne gått masse ned i vekt, men det er vel ikke særlig sunt for spiren. Faktisk er jeg usikker på hva som er verst - at jeg med stor sannsynlighet får svangerskapsdiabetes og svangerskapsforgiftning, eller at barnet får i seg noen av stoffene fra fettet når jeg går ned i vekt? Well. Jeg skal gjøre mitt beste. Og uansett ønsker jeg lykke til!

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:50   #129
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Jeg lå an til å få svangerskapdiabetes, men har levd ca fedon og det går kjempefint med blodsukkeret Så jeg ville lagt meg på det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 12:35   #130
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Ooooi..... No er det jammen lenge sia eg har oppdatert her!!!
Kanskje på tide?
I morgon er eg 34 fullgåtte, og det nærmar seg med stormsteg! Må ærleg sei at dette svangerskapet har gått superfort samanlikna med det førre, så no føler eg eg nesten ikkje klarer å halda meg fast i svingane lenger!
Når det gjeld lavkarbo går det litt opp og ned. Eg er flink i vekene, men ikkje fullt så flink i helgene. Uansett, eg har til no gått opp 14 kg, og er igrunnen fornøgd med det har holdt meg nokonlunde stabil på kring 80-81kg dei siste tre vekene, så skal ikkje klaga.

Eg er derimot overtydd om at lavkarbokosthaldet gjer at eg IKKJE samlar vatn!!! Då eg gjekk med jentungen for 6 år sia såg eg på denne tida ut som ein flodhest - full i vatn! Men no kjenner eg ingenting til det, not even når det er litt varmt i vêret jippi! ...og bank knallhardt i bordet!

Elles er formen sånn opp og ned. Har massevis av kynnera, uansett om eg ligg pinn iro heile dagen eller gjer småting. Er nokon dagar eg kan sverga på det er maserier, då dei er vonde og til dels regelmessige. Heldigvis stoppar det alltid opp, vil ikkje ha noko av fødsel no, det er litt for tidleg!

Kjenner elles på at magen byrjar vera i vegen - all aktivitet som inkluderer at eg må ned på golvet er eit herk. Ikkje reiser eg meg noko særskild elegant opp av senga/sofaen heller... Haha!

Jaja, dette går uuuuudmerket i dag er eg superkvalm og glad eg er heima... Kjennest ut som om eg må kasta opp når eg beveger meg...

Så, samanlagd er eg strålande nøgd med livet igrunn! Gler meg til å verta babymamma, heimefødsel er i boks og ting berre let venta på seg

Ha ein fin dag!
Og hugs - eg trur lavkarbo er det beste alternativet uansett!

(no skal det seiast at eg kvar helg har verdas råaste mage, nettopp på grunn av høgkarbomaten eg då ikkje klarer å styra unna... Stakar dei som bur ilag med meg kvar sundagskveld når all gassen må ut... Hahahahaha!)

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:07   #131
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

No kjenner eg formen er på veg opp, sjølv om kroppen tydleg vert tyngre. Det vil sei, eg vert ikkje tyngre, men vektfordelinga gjer sitt til at det er både nedpress og eg kjenner eg "hiv rundt" på babyen når eg snur meg i senga. Han ligg ikkje og flyt lenger for å sei det slik, han kviler mot livmora

Trivst godt på lavkarbo om dagane. Vekta ligg no nokonlunde iro på 82kg, det vil sei 15kg i pluss.

Ehm... det vil sei... i helga som var frotsa eg noko HINSIDES i snop!!! Gåsjameeeeeeg! Men, då heimefødseljordmora var på besøk på laurdagen og etter å ha kjend på bebissn i magen estimerte røffleg mellom 3600-4100g tung baby ved fødsel, tok eg skeia i ei anna hand momentant! Ein halv kilo utgjer ein god del, så om eg tilfører han reint sukker desse siste vekene, er nok nærare 4000g bebi eit faktum. Not gonna happen, rett og slett!
Så no går det i lavkarbo jah, og eg kjenner i HEILE meg at det er myyyykje betre! Vert ikkje mange utskeielsane framover... Ikkje skal eg noko som tilseier at eg treng skeia ut heller.

Neste veka skal eg og jentungen på ferietur til far min, slik me har gjort eg og ho dei siste 4 somrane. Vert rart at det er siste somaren eg og ho aleine reiser... difor følte eg på at eg måtte gjera denne siste jentetingen med ho, som tross alt har vore VÅR tradisjon Litt vemodig... men slik er livet, til nesteår kan me reisa heile sulamitten Me skal no kosa oss, på camping i Sverige og leikeland og greier. Eg kjem nok for det meste til å vagga rundt frå benk til benk, og knaska på lavkarbobrødet mitt, men eg må sei eg gler meg veldig! Føler eg og jentungen er litt på krigsstien for tida, ho testar og testar på grenser. Sikkert for å få bekrefting på at "mamma er framleis glad i deg" men eg kjenner det tærer på gravidhormonene mine å heile tida vera i ein eller annan liten ubetydeleg konflikt... Eg prøver så godt eg kan å sjå ho, kosa med ho, snakka med ho, høyra ho, ja - alt eg vanlegvis gjer. Men det er ikkje til å stikka under ein stol at lunta er litt kortare enn normalt....

Anyway, vart mykje mas dette her! Hehe!
MÅ berre poengtera atter ein gong: EG ELSKAR LAVKARBO!!!!!!!!! Eg er såååå sikker på at hadde det ikkje vore for lavkarbo, hadde eg vore på god veg til å oppleva enno eit svangerskap med litervis av vatn i kroppen og eit skyhøgt vekthopp! Til no: behaglege (?) 15kg og INGENTING av vatn i kroppen! Jippiiiii! (På denne tida med jentungen (som var omlag på dagen same tid på året) var eg full i vatn, hendene visna vekk, ringar var umogleg å få på, eg var misserabel og i dårleg humør....)

Ha ein flott dag alle saman!
Eg skal verta flinkare å oppdatera her inne no, kjenner det er godt å skriva litt att

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:10   #132
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

PS. Er 35+1 i dag, og skal på båttur med min kjære i kveld Med Statsraad Lehmkuhl Oooh, romantisk!
(min bursdagspresang til han i år)

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 13:11   #133
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Kjenner eg vert meir og meir "nettavhengig" no når orken til å gjera andre ting er redusert... Så kvifor ikkje berre gje livsteikn frå meg her inne i tråden min?

Vart dårleg med skjærgårdstur i går gitt... Statsraaden hadde problemer med maskineriet, så ho vart liggande til kai... Ikkje så spanande for vår del då me har sett bryggen og Bergen ganske mange gongar tidlegare. Så me heiv i oss litt reker og gjekk på kino i staden. Såg Limitless, var utruleg nok underhaldande!

Etter mykje trasking i går, oppdaga eg at leggane mine var litt hovne då me kom heim. Men det er nok naturleg ettersom eg gjekk ganske masse i går, samt at eg gjekk med støvlettar som vart både varme og ubehaglege pga 2cm hel! Hehe! Uansett, ikkje på langt nær så full i vatn som eg var på same tid med storesøster! Eg har framleis ringane på i alle fall

Elles sov eg lenge i dag -deilig! Sov og sov, eg duppa av innimellom... har ete ein betre frukost, tatt meg god tid, og tenkte no eg skulle svinga malarkosten litt ute i gangen. Er jo som dei seier -godt med alt som er gjort!

Seinare vert det Ikea, vetlo skal til far sin i helga, middagskos på meg og gubben og avslappings på sofaen i morgon skal eg i utdrikkingslag heile dagen (må sei eg kvir meg litt pga den store magen som er i vegen) så då må eg henta meg litt innatt på sofaen i kveld

Ha ein flott dag!

Ps. Framleis 82kg! Spent på om eg klarer å halda meg der til kontroll på måndag, sia eg sist hadde gjort eit sprang på 5kg... Hadde vore greit med berre to kilo i pluss denne gongen

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:31   #134
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

På tide med litt oppdaterings her
37fullgåtte i dag, og poden kan difor koma når han vil, tenk det! Fyttirakkaren, nervene byrjar snika seg innpå meg oftare enn eg kanskje rekna med... Vel, vel...

83,5kg syner vekta no. Det er jo ingenting i forhold til kor mykje eg vog med jentungen på denne tida. Så eg klagar igrunnen ikkje. Kjenner eg samlar litt vatn når temperaturen kryp over 20grader...haha!

Den siste veka har eg ikkje vore lavkarbo. Har vore på ferie med jentungen til Telemark og Sverige, så eg har berre latt mat vera mat igrunn. Men frå i dag av er eg back in action - knekkebrød står i ovnen

Eg kjenner på eit lite dilemma når det kjem til fødsel... Eg håpar han kjem kring den 23-24. fordi då kjem jentungen attende frå ferie hjå far sin. Ho reiser no sundag. Eg er nemlig veldig redd for at ho skal føla seg uttafor eller erstatta om han kjem i ferien hennar, og "alle" har sett han før ho... Eg har lyst at ho skal få visa han fram, og få det eigarforholdet frå starten av! Kva tenkjer de? Om han skal koma før ho reiser, bør han komma på fredag eller laurdag, men då er eg redd ho ikkje vil reisa til far sin... Det skal seiast at ho er veldig avhengig av meg... Ho vert snart 6år.

Har de nokre tankar kring dette de kan dela med meg vert eg glad for det

Ha ein fin dag

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 10:18   #135
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

God dag alle saman!

Eg fekk mange konstruktive svar på innlegget mitt i går (klipp og lim inn i anna forum) og det er eg takksam for. Eg har roa meg nokre hakk, og han får koma når han vil, så tek me det derifrå rett og slett. Er ikkje anna å gjera igrunn eg visste jo det frå før, men trong vel berre bekrefting frå andre! Hehe! Er rart med det...

I går åt eg alt for mykje -igjen... Eg er så sugen på maaaat når kvelden kjem, det til tross for at eg ikkje er svolten! I går åt eg havregryn, samt lavkarboknekkebrød med geitost og syltetøy.... Ikkje akkurat lavkarbo? Haha!

Anyway, det er ikkje mange vekene att no, sådet er vel begrensa kor mykje eg kan legga på meg... Eg tenkjer uansett mykje mindre på vekta for tida, og det er godt

Gubben min byrjar verta sjuk stakar... Men på jobb skal han! Passar dårleg med influensa no då, det må eg ærleg innrømma! Og han vert ikkje fortare frisk av å pressa seg på jobb... Vel, han er vaksen og må bestemma sjølv...

Ha ein finfin dag alle saman! Eg har lyst å baka småkaker i dag, men veit ikkje om eg skal skeia SÅÅÅ mykje ut... Hihi

Heidå!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 13:48   #136
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Hey hey!

Då sit eg her då, skikkelig i ventemodus...
På laurdag sat eg i ca 3 timar med regelmessige rier, kom kvart 3-5-minutt og varte alt frå 1 til 2 minutt... skikkelige tak, ikkje vonde men nok til at eg kontakta jordmora mi. Ho meinte eg kanskje var på gang med noko, men det var opp til meg om ho skulle koma. Eg bestemte meg for å avventa, gjekk deretter og la meg og ALT stoppa opp.....
Sundag kveld heiv eg og gubben oss rundt, noko som resulterte i både tegningsblødning og slimpropp frå natta av... i går kom slimproppen sånn litt og litt.

MEN, har det skjedd noko meir? nope! Så då sit eg her då Og ikkje heilt veit kva eg skal ta meg til med... hihi! Tenkte eg skulle ta ein liten fjelltur i dag (sjølv om det er eit mareritt å gå lengre strekningar!)... og kanskje me skal hiva oss rundt att i kveld! Haha!

(jadå, grensa for kva som er flaut og ikkje er utviska for lengst!)

Eg kan no uansett gjera heilt ufarlege "kjerringråd", ikkje sant? (eg trur eg droppar lakserolje og trampoline...)

Elles så et er ikkje lavkarbo for tida... eg et skive og gryn og det som verre er, men eg et ikkje så mykje for tida. Kjenner er kanskje brygger på det same som gubben har vore heima med no nokre dagar - vondt i halsen og slapp i kroppen... passar jo perfekt no når eg helst vil verta babymamma! Vel, han får halda seg inne fram til me er friske

Vekta er så som så, eg drit litt i heile vekta for tida! Det får koma på det som vil, eg veit kva eg skal gjera etterpå for å få ekstravekta av (eg ligg på 84kg no då, så det er ikkje så ille... 17kg opp, 38veker på veg i morgon...)

Ha ein flotters dag alle saman!

Klem!

PS. er så stille i huset no når jentungen er på ferie... får meg til å fella ei tåre innimellom, for eg saknar ho allereie... vel, ho kosar seg nok masse masse, ho er på veg til Hunderfossen no tenkjer eg *sukk* Følest uansett unaturleg å ha barnefri når ein fyrst er forelder liksom... skjønar?

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 17:59   #137
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Spennende !!!

Jeg stoppet aldri opp eller gikk noe frem og tilbake, så jeg synes du er flink som holder nervene i sjakk!

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:48   #138
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Spennende !!!

Jeg stoppet aldri opp eller gikk noe frem og tilbake, så jeg synes du er flink som holder nervene i sjakk!

Jadå, har igrunnen ikkje nerver enno, til tross for det eine og det andre... Kjem vel kanskje litt nerver når det heile er skikkelig igang, og alt eg kanskje ber om er å få venta litt til hehe!

Men, det er superspanande å sjå når og korleis det heile startar... Er spent på å sjå korleis poden SER UT ikkje minst!!!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:51   #139
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Er spent på å sjå korleis poden SER UT ikkje minst!!!

Etter å ha ligget alt for mange dager på føden/barsel kan jeg bare konstatere at de første ukene ser de stort sett like ut alle sammen...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:59   #140
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Winston Churchill har mye å svare for ...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 22:18   #141
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Etter å ha ligget alt for mange dager på føden/barsel kan jeg bare konstatere at de første ukene ser de stort sett like ut alle sammen...

Hehe! Kan godt henda kan eg derimot ikkje hugsa frå då jentungen kom, ho hadde masse masse svart hår og dei andre bebissane var superskalla... Pluss at ho kom i seteleie, så hovudet hennar "mangla" den vanlege toppen på hovudet objektiv som eg er, var ho sjølvsagt den vakraste

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 23:19   #142
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Alle jentene hadde tjukt svart hår der også Til og med ei mørk ei som hadde full afro i en alder av et par dager, utrolig fasinerende

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 13:25   #143
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Still no baby...!
Han kjem når han vil, gubben er meir utålmodig enn meg då - piskar meg rundt, opp på fjellet og gåtur langs vegen! Haha! Og eg prøver å få han til å nyta fritida medan me kan, det er når minien er ute arbeidet byrjar

Lavkarbo...??? Kva er det?

Eg har fiksa neglene mine i dag, the french way! Føler meg skikkelig dandy, og med snasne øyredobbar! Ah! I feel great!

I dag kjem mamma på besøk, har ikkje sett ho på leeeenge! Gler meg! Så ho får vera med på fjellet i dag!

( og når eg snakkar om fjellet, meiner eg opp til varden her på øya, det er snakk om fem minutt opp! (rett opp) Hehe! Men tungt nok no med bollemage! )

Ha ein super dag! Her skin sola - endeleg!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 13:51   #144
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Lavkarbo start frå i morgon!
Eg har funne ut at eg skal bruka den siste veka med barnefri til å komma inn i rutine att, så kan jo bebissn koma når han vil

Vekta er no 85 kg.... Det vil sei 18kg i pluss.... Gåsj.... Men, 12 dagar att til termin, og dei siste tre vekene har eg jo ikkje vore flink : is, snop, skive, frukt og liknande... Ikkje lavkarbo i alle fall... Jaja, i morgon den ag skal alt snuast om

Ha ein fin sundag alle saman

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 13:52   #145
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Ps... Hadde tullerier i ein times tid i natt... Igjen....

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 16:01   #146
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Hei :P så bra å høre at du enda har din inni magen hehe :=) blir så frustrert når jeg ser andre få lenge før termin:P ondskapsfull jeg... hehe har vært på lavkarbo i en måned nå jeg å vekta går faktisk litt ned.. så satser på at jeg går litt ned i vekt og lillegullet i magen går opp :=) men ikkel enge igjen på oss nå :P 12 dager, herregud kan jo skje når som helst.. Siste JM time var hode festet og jeg tror proppen har gått så er vel bare å vente. men jeg har jo ikke hatt noen vonder i form av kynnere eller masrier eller noe som helst.. Litt stikking i underlivet som JM mente kunne være modning på gang men hvem vet :=)

Lykke til med ny start på menyen.. Blir å gå såå bra.. :P innstilling og stålvilje :P

__________________
Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:19   #147
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Cindrella, her.

blir så frustrert når jeg ser andre få lenge før termin:P

Hva i all verden mener du med det? Jeg fødte nesten 7 uker før termin og kan love deg at det ikke er særlig stas! Historiens mest idiotiske kommentar!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:52   #148
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva i all verden mener du med det? Jeg fødte nesten 7 uker før termin og kan love deg at det ikke er særlig stas! Historiens mest idiotiske kommentar!

Nei, Carisma, DET var ikke historiens mest idiotiske kommentar..

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:57   #149
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Nei, Carisma, DET var ikke historiens mest idiotiske kommentar..

Så det er mindre idiotisk å ønske seg et prematurt barn fremfor å gå til termin eller noen dager over bare fordi det er litt slitsomt å være gravid? Personen skjønner tydeligvis ikke hva det innebærer å sitte på barneintensiven og ikke vite om den klarer å puste selv, vente i måneder og kanskje år på om det har senskader osv.

Og til Cinderella: Ja du er ondskapsfull og jeg håper du får bite i deg ordene!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:17   #150
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

Skjønner du har hatt det tøft, men jenta mente det jo ikke sånn. Hun snakket nok heller om de som føder noen dager før termin.
Jeg synes virkelig du bør tenke deg om litt før du skriver at du ønsker andre ulykke. Skam deg!

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gravid på lavkarbo Sandy Lavkarbo generelt 3 12-02-10 17:08
Lavkarbo når man er gravid? bonpia Spørsmål og svar 11 02-08-09 22:33
Gravid og lavkarbo Monen Lavkarbo generelt 4 22-01-09 23:40
Gravid på lavkarbo Trille Spørsmål og svar 7 13-04-07 10:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no