Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Lege i Bergen?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-08-11, 11:30   #1
Gladibrus
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Gladibrus er på en erverdig vei

Lege i Bergen?

Fastlegen min fnyser av lavkarbokostholdet mitt, så jeg har ikke spesielt lyst til å fortsette hos han... Noen som kan tipse om en lege i Bergen som er god på lavkarbo, eller i det minste respekterer folk som lever sånn?

Gladibrus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 23:05   #2
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Lege i Bergen?

Vet ikke om noen i fastlegesystemet, men Dr Trude Hetland er definitivt et godt alternativ blandt de privatpraktiserende.
Hun driver Fedon-klinikken i Bergen kombinert med sin egen praksis, du finner mer informasjon her

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 23:09   #3
Melaisa
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Melaisa er på en erverdig vei

Sv: Lege i Bergen?

Astrid Mangersnes ser logikken i lavkarbokostholdet, men har ingen spesialisering innen emnet.

Melaisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lege Anwell Spørsmål og svar 1 09-09-10 19:55
Er det en lege som vet? Torkil? marithja Generell diskusjon 12 18-05-10 15:45
lege som har peiling.. FantasiJenta Eurodiett 8 29-09-05 06:52
lege?? m@nisha Induksjonen 9 26-10-04 23:44

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.