Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 30-08-11, 07:42   #9776
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er derfor jeg har kjøpt medisin på dette nettstedet som krever registreringsfritak her i Norge...

Jeg har kjøpt medisin her og er meget fornøyd! Det er omtrent halve prisen av det jeg betaler i Norge for akkurat samme pakken.

Så det vil si at jeg kan handle hva jeg vil fra dette nettstedet uten problemer med tollen (så lenge jeg er under 200 kr?). Så forresten nå at de ikke har det jeg vil ha så jeg får vel prøve meg på bigvits, er bare så dumt om det blir stoppa i tollen.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 30-08-11, 09:31   #9777
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er det med folk som blir SURE når de ikke får den responsen/svaret/tilbakemeldingen de vil ha i postene sine? Det e greit nok at man bør holde seg til poenget og sånn, men en liten tilleggsopplysning gjør ingenting.

"Det var ikke det jeg spurte om så hvorfor svarer du?" klukk klukk *Angst*

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 30-08-11, 11:13   #9778
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hva er det med folk som blir SURE når de ikke får den responsen/svaret/tilbakemeldingen de vil ha i postene sine? Det e greit nok at man bør holde seg til poenget og sånn, men en liten tilleggsopplysning gjør ingenting.

"Det var ikke det jeg spurte om så hvorfor svarer du?" klukk klukk *Angst*

bort angsten

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 30-08-11, 11:16   #9779
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hva er det med folk som blir SURE når de ikke får den responsen/svaret/tilbakemeldingen de vil ha i postene sine? Det e greit nok at man bør holde seg til poenget og sånn, men en liten tilleggsopplysning gjør ingenting.

"Det var ikke det jeg spurte om så hvorfor svarer du?" klukk klukk *Angst*

Dette var jo konstruktivt, Cherry ... Men om noen gir respons på ting du har skrevet, så kommer det aldri noen videre respondering, og det hele blir liggende i luften. Dét lurer jeg litt på hva som er greia med. No offence, men jeg bare lurer ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-08-11, 11:36   #9780
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dette var jo konstruktivt, Cherry ... Men om noen gir respons på ting du har skrevet, så kommer det aldri noen videre respondering, og det hele blir liggende i luften. Dét lurer jeg litt på hva som er greia med. No offence, men jeg bare lurer ...

Det var overhode ikke konstruktivt!!

Men lat oss si at noen starter en tråd med f.eks at de er så leie av å ikke spise brød og etterlyser plasser de kan kjøpe. Så får de en haug med responser på hvor de kan kjøpe ferdigmikser og ferdige bakte brød, men så er det f.eks noen som drister seg til å si "men du kan jo bake selv også..dette brødet er f.eks veldig godt". Altså ett velmenende råd/tips. Og så får TS ikke det svaret som var forventa, "det var ikke det jeg spurte om, hvorfor svarer du her når du ikke holder deg til tema?"

Joda, klart man burde holde seg til hvor TS kunne få tak i det gudsforlatte brødet sitt uten å bake det selv, men noen ville faktisk bare tipse deg om godt hjemmebakt også. Jeg har slutta konsekvent å lese i de trådene som utarter seg sånn her inne, men de type trådstarere er jaggu på alle sosiale medier

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 30-08-11, 12:32   #9781
gvm82
Medlem
 
gvm82 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ryfylke
Innlegg: 92
gvm82 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er det "trygt" å kjøpe kontaktlinser på nett?
Er det noen som har erfaring med denne butikken: www.lensme.eu
Prisforskjellen på denne butikken og Lensway var hele 450 kroner!!

Eg brukar Lensme.eu, og er veldig fornøgd med dei. Linsene kjem kjapt og ingen problemer med betalinga

__________________
Har du en hage og et bibliotek, da mangler du intet. (Marcus Tullius Cicero)
gvm82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 30-08-11, 13:01   #9782
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av gvm82, her.

Eg brukar Lensme.eu, og er veldig fornøgd med dei. Linsene kjem kjapt og ingen problemer med betalinga

Bare ikke glem å gå innom optikeren av og til for å få sjekket at alt er ok med øynene.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 30-08-11, 13:04   #9783
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av gvm82, her.

Eg brukar Lensme.eu, og er veldig fornøgd med dei. Linsene kjem kjapt og ingen problemer med betalinga

Godt å høre!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 30-08-11, 13:07   #9784
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hvorfor er jeg så jæææævlaaaa positiv i dag??

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 30-08-11, 13:17   #9785
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

hvorfor er jeg så jæææævlaaaa positiv i dag??

Vet ikke, men det er jo HERLIG så slutt og funder og NYYYYYYT!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 30-08-11, 13:21   #9786
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Vet ikke, men det er jo HERLIG så slutt og funder og NYYYYYYT!

I was being ironic

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 30-08-11, 13:27   #9787
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

I was being ironic

Var du ikke teknisk sett sarkastisk?

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 30-08-11, 13:29   #9788
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Var du ikke teknisk sett sarkastisk?

Jeg følte meg mest ironisk

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 30-08-11, 15:23   #9789
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvor lenge man må vente på CT-svar?
Skal ta CT i morgen og lurer på hvor lenge det er normalt å måtte vente på svar?
UL fikk jeg svar på samme dag.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 30-08-11, 16:03   #9790
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

I was being ironic

I know

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 30-08-11, 16:35   #9791
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Noen som vet hvor lenge man må vente på CT-svar?
Skal ta CT i morgen og lurer på hvor lenge det er normalt å måtte vente på svar?
UL fikk jeg svar på samme dag.

UL tolkes som regel mest mens manligger der. CT- bildene må sees på av røntgenlege i etterkant. Har alltid fått beskjed om at det tar en uke, men vet det kan gå mye fortere om det MÅ!
Regner med at dette er en hastesak ut i fra noe annet du skrev, så da blir det nok ikke mer enn en dag eller to, tenker jeg!
Var datafiserte verden har sine fordeler også!

Masse lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-08-11, 19:51   #9792
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk skal du ha Kitt.
Håper jeg får svar ganske kjapt, for jeg føler meg ikke helt trygg før jeg vet hva jeg står foran.
Jeg har ikke ketsjup hjemme, og ene middagsgjesten MÅ ha ketsjup på alt. Noen som har oppskrift på en enkel tomatsaus a la ketsjup?
1 km til butikk og middagen er nesten klar

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 30-08-11, 19:58   #9793
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Granini Tomat juice, jevnet med maizenna Tilsatt litt salt og løkpulver om du har.

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :)
Gammel 30-08-11, 20:07   #9794
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Takk skal du ha Kitt.
Håper jeg får svar ganske kjapt, for jeg føler meg ikke helt trygg før jeg vet hva jeg står foran.
Jeg har ikke ketsjup hjemme, og ene middagsgjesten MÅ ha ketsjup på alt. Noen som har oppskrift på en enkel tomatsaus a la ketsjup?
1 km til butikk og middagen er nesten klar

LeneBeatrice har en link
http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/...laget-ketchup/

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 30-08-11, 20:40   #9795
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg juksa skikkelig og moste skålda tomater med stavmixeren sammen med frisk oregano fra hagen, en dæsj olivenolje og litt salt og pepper. Hadde ikke tid til å koke i 20 minutter, ble bare et kjapt oppkok mens stavmixeren gikk.
Ingen protester, og skåla mi ble tom på no time
Lenge leve stavmixeren min
Skal prøve den tomatjuice og maisennavarianten når jeg har fått somla meg til å kjøpe tomatjuice

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 30-08-11, 22:22   #9796
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen måte å slippe å høre lyden av at man blir skjært i huden? Jeg skal operer bort et stykke hud fra rett ved nesen med lokalbedøvelse. Greit nok, jeg har gjort noe lignende før, men den lyden altså, når de skjærer vekk hud. Holder det med ørepropper?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-08-11, 22:39   #9797
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Musikk inn i ørene,da?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 30-08-11, 22:55   #9798
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Musikk inn i ørene,da?

Ja, kanskje det? Hm ... Den er så nasty den lyden. Mye av det man hører av sin egen stemme går jo som vibrasjoner via kjevebeinet. Jeg kan love deg at lyden av skjæring av eget ansiktskjøtt gjør det samme, enn om jeg "lukket" ørene alt jeg kunne. Buæk. Verste lyden, verre enn når katta hoster opp hårballer.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-08-11, 23:27   #9799
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Min største skrekk er at en kirurg skjærer i meg så jeg kan godt forstå deg. Spennende musikk kan kanskje få deg litt inn i en annen verden. Bjørk f.eks. Eller kanskje blir du tøff av litt punkrock

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 30-08-11, 23:34   #9800
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Min største skrekk er at en kirurg skjærer i meg så jeg kan godt forstå deg. Spennende musikk kan kanskje få deg litt inn i en annen verden. Bjørk f.eks. Eller kanskje blir du tøff av litt punkrock

Skjæringa er ikke noe problem, finnes ikke legeskrekk i kroppen så jeg trenger ikke noen annen verden eller tøffes opp, bare slippe å høre lyden. Tipper det bare er noe av det samme som med folk som blir huggærne av fingernegler nedover en tavle. En slags dissonans?!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no