Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Stikkende ensidig hodepineJeg har hatt lignende smerter (periodevis) i mange år. Hodepinen kommer støtvis, og varer noen sekunder - for så å komme igjen, igjen og igjen. Området hvor "anfallene" kommer kjennes veldig sårt og ømt. Veldig smertefullt, og utrolig slitsomt. Legen min mente det var muskulært, og at det var nakken som laget disse smertene. Hun foreslo behandling hos manuell terapeut, eller kiropraktor. Skulle ikke det hjelpe så skulle jeg henvises videre til nevrolog. Jeg har nå gått jevnlig til behandling hos kiropraktor i over ett år, og det har virkelig hjulpet meg! Har sjelden slike smerter lenger. Kanskje du kunne bedt en manuell terapeut eller kiropraktor om en vurdering av din hodepine? Håper virkelig du finner ut av det, det er veldig slitsomt og frustrerende med smerter man ikke helt finner ut av! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stikkende ensidig hodepine
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |