Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Stikkende ensidig hodepine

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-09-11, 20:49   #26
Sina Mari
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2008
Sina Mari er på en erverdig vei

Sv: Stikkende ensidig hodepine

Jeg har hatt lignende smerter (periodevis) i mange år. Hodepinen kommer støtvis, og varer noen sekunder - for så å komme igjen, igjen og igjen. Området hvor "anfallene" kommer kjennes veldig sårt og ømt. Veldig smertefullt, og utrolig slitsomt. Legen min mente det var muskulært, og at det var nakken som laget disse smertene. Hun foreslo behandling hos manuell terapeut, eller kiropraktor. Skulle ikke det hjelpe så skulle jeg henvises videre til nevrolog. Jeg har nå gått jevnlig til behandling hos kiropraktor i over ett år, og det har virkelig hjulpet meg! Har sjelden slike smerter lenger. Kanskje du kunne bedt en manuell terapeut eller kiropraktor om en vurdering av din hodepine? Håper virkelig du finner ut av det, det er veldig slitsomt og frustrerende med smerter man ikke helt finner ut av!

Sina Mari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 18:57   #27
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Stikkende ensidig hodepine

Opprinnelig lagt inn av Sina Mari, her.

Jeg har hatt lignende smerter (periodevis) i mange år. Hodepinen kommer støtvis, og varer noen sekunder - for så å komme igjen, igjen og igjen. Området hvor "anfallene" kommer kjennes veldig sårt og ømt. Veldig smertefullt, og utrolig slitsomt. Legen min mente det var muskulært, og at det var nakken som laget disse smertene. Hun foreslo behandling hos manuell terapeut, eller kiropraktor. Skulle ikke det hjelpe så skulle jeg henvises videre til nevrolog. Jeg har nå gått jevnlig til behandling hos kiropraktor i over ett år, og det har virkelig hjulpet meg! Har sjelden slike smerter lenger. Kanskje du kunne bedt en manuell terapeut eller kiropraktor om en vurdering av din hodepine? Håper virkelig du finner ut av det, det er veldig slitsomt og frustrerende med smerter man ikke helt finner ut av!

Helt enig! Jeg ble henvist til manuellputten min grunnet hodepine. Den kurerte han ganske kjapt, men han har gått over resten av kroppen også. Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har hatt hos ham, men han blir nok ikke kvitt meg så lett.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om hodepine HP Induksjonen 11 10-10-15 14:06
Hodepine Maritassn Spørsmål og svar 13 29-09-09 11:40
Hodepine Nuppe Lavkarbo generelt 3 17-08-09 21:52
Spiser jeg for ensidig? Miss B Spørsmål og svar 11 24-06-09 10:52
Ensidig kosthold noli Lavkarbo generelt 18 26-06-08 15:39

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.