Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Lavkarbo er uhøflig og usunt

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-11, 18:48   #1
Skriblerier
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 32
Innlegg: 37
Skriblerier er på en erverdig vei

Lavkarbo er uhøflig og usunt

Så nettopp en preview på Lørdagsmagasinet på tv2 som starter nå 18.50. Så vidt jeg fikk med meg er det Helsedirektoratet som sier dette. Spent på hva de sier

Link til saken: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/...o-3599518.html

__________________
Delmål 1: 80 kg | Delmål 2: 75 | Delmål 3: 70 | Delmål 4: 65 | Hovedmål 5: 60



Sist redigert av Skriblerier : 01-10-11 kl 22:40. Årsak: Lagt til link
Skriblerier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 18:51   #2
Skriblerier
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 32
Innlegg: 37
Skriblerier er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Så klarer jeg selvfølgelig å poste dette i feil forum :P Har moderatorene mulighet til å flytte denne over i media-forumet?

__________________
Delmål 1: 80 kg | Delmål 2: 75 | Delmål 3: 70 | Delmål 4: 65 | Hovedmål 5: 60


Skriblerier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 19:08   #3
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Synes ikke det kom fram noe nytt.... Bla bla bla vi trenger kostfiber bla bla bla.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 19:23   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Synes den var ganske grei, jeg De hadde hvertfall med litt fra hver leir.

Morsomt det nye argumentet om at det er uhøflig. Jeg spiser visst unormalt hos andre, for har enda ikke måttet legge igjen hverken potet eller brød, noe sted, iløpet av disse fire årene

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 20:27   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Er det uhøflig av en skalldyrallergiker å ikke spise reker også da?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 20:35   #6
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Kan ikke se problemet jeg. Jeg velger å spise det jeg vil. Jeg LIKER alt, men akkurat nå har jeg valgt å tenke på meg selv. Er jeg da uhøflig??

Hva med alle dem som plukker i maten, liker ikke ditt, kan ikke spise datt.
Har burdsagsselskaper der jeg lager spagetti til en av de små. Det eller fiskeboller. Liker ikke pølse, liker ikke skive...

Hva er galt med å til en forandring tenke på seg selv?

Svigermor sukker, "hva kan jeg seervere deg da?" MÅ jeg dytte ett stort kakestykke ned for at hun skal føle seg lykkelig i verden. Hun har da sett hvor ULYKKELIG jeg var da jeg var feit!!!

Når det gjelsder mer kostfiber så er det jo masse i det. Mange tror vi bare spiser egg og bacon og det ville jo vært usunt, men her i huset er det MASSE kostfiber i maten og lesser på med litt FIBERFIN på toppen for å være på den sikkre siden.

Stå på gutter og piger!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 21:12   #7
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Opprinnelig lagt inn av Skriblerier, her.

Så klarer jeg selvfølgelig å poste dette i feil forum :P Har moderatorene mulighet til å flytte denne over i media-forumet?

Done!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 22:35   #8
Skriblerier
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 32
Innlegg: 37
Skriblerier er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Done!

Tusen takk!

Synes ikke akkurat at det kom fram så veldig mye nytt jeg heller, men den kommentaren om at det å si nei til tradisjonell norsk mat var uhøflig reagerte jeg litt på. Folk må da vel få lov til å spise det de ønsker uten at andre skal legge seg oppi det? Så vidt jeg vet er ikke dette et veldig stort problem for vegetarianere, for eksempel?

Potet har jeg forresten aldri spist heller, synes det er en utrolig kjedelig matvare. Kan til nød spise den om den er most eller det er i en god grateng når jeg ikke går på dette kostholdet.

__________________
Delmål 1: 80 kg | Delmål 2: 75 | Delmål 3: 70 | Delmål 4: 65 | Hovedmål 5: 60


Skriblerier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 22:43   #9
Skriblerier
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 32
Innlegg: 37
Skriblerier er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det uhøflig av en skalldyrallergiker å ikke spise reker også da?

Folk tvinges selvfølgelig til å spise det de blir servert, enten de er allergikere eller går på et annet kosthold, for uhøflig ønsker man selvfølgelig ikke å være

__________________
Delmål 1: 80 kg | Delmål 2: 75 | Delmål 3: 70 | Delmål 4: 65 | Hovedmål 5: 60


Skriblerier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 00:38   #10
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Opprinnelig lagt inn av Skriblerier, her.

Folk tvinges selvfølgelig til å spise det de blir servert, enten de er allergikere eller går på et annet kosthold, for uhøflig ønsker man selvfølgelig ikke å være

jammen det er jo litt sånn. Blir man servert mat er det uhøflig å ikke spise det verten serverer med mindre man er allergisk da.
De fleste som går på lavkarbo er vel ikke allergiske?
Eller?
De fleste av oss spiste jo helt "vanlig" mat før vi la om kosten?

Men så er det vel en del (inkludert meg selv) som har funnet ut at den gamle kosten ikke var så bra for en, og at man faktisk BLIR syk at å skjeie ut...

Mulig det ikke er "mote" lenger, men det ER vitterlig vanlig forkeskikk å spise det man blir servert!
Vår utfordring blir følgelig ikke å å være uhøflige, men å informere verten om at det er en del ting vi ikke spiser og hvorfor.
Spiser vi derimot hjemme er det ikke relevant i det hele tatt!

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 00:45   #11
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Sitat:

– Løsningen er ikke å spise mer flesk og smør, sier seniorrådgiver Gry Hay i Helsedirektoratet. Et høyt inntak av mettet fett fra kjøttprodukter og fra meieriprodukter, har en klar sammenheng med forekomst av hjerte- og karsykdom, sier hun.

Hay oppfordrer derimot til å spise mer grove kornprodukter, mer frukt, bær og grønnsaker, magre meieriprodukter, og mindre av nettopp kjøtt.

– Det er verken ikke særlig sosialt, eller høflig, eller miljøvennlig for den del, å spise bare kjøtt og kaste potetene og brødet, mener Hay.

Jeg må bare le oppgitt over at det går an å være så usaklig jeg. Er det helsedirektoratets opgave å uttale seg om høflighet, miljøvennlighet og sosiale normer? Det er vel et tegn på at de er på vikende front og ikke har så veldig mange andre gode argumenter å komme med ... Desperat much?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 10:45   #12
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det uhøflig av en skalldyrallergiker å ikke spise reker også da?

Frekke menneskene!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 11:22   #13
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Men vi kaster jo ikke brød og poteter, vi dropper bare å kjøpe det/forsyne oss av det. Dessuten spiser vi ikke bare kjøtt, det får da være grenser for tåpeligheter.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 12:24   #14
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Uhøflig faktisk.... Er det sukkerindustri-folk som sitter og skreddesyr disse kraftfulle argumentene mot lavkarbo ?

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 12:32   #15
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Lavkarbo er vel ikke mer uhøflig enn at man ikke spiser ting man ikke liker.
Men det at lavkarbo ikke er sunt, det kan sikkert diskuteres.
Selv har jeg prøvd alt fra generell lavkarbo til LCHF.
Jeg har stor tro på at man kan velge bort høykarbomat med stor fordel.

Levde et par mnd på LCHF jeg og gikk ikke ned i vekt med det. Åt fet mat og valgte bort alt som inneholdt for mye karber.
Om jeg tror det var sunt? Nei, langt der i fra.
Jeg kan faktisk ikke få meg til å tro at det er sunt å spise svært lite karbo og mye fett.

Generell lavkarbo har jeg fått stor tro på, det føler jeg at gir meg det beste av alt.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 13:24   #16
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg må bare le oppgitt over at det går an å være så usaklig jeg. Er det helsedirektoratets opgave å uttale seg om høflighet, miljøvennlighet og sosiale normer? Det er vel et tegn på at de er på vikende front og ikke har så veldig mange andre gode argumenter å komme med ... Desperat much?

Et aspekt her som jeg synes det blir tatt lite hensyn til er at man må da virkelig skåne miljøet mye mer ved å spise naturlige og relativt ubearbeidede matvarer kontra prosesserte matvarer og halv- og helfabrikater? Hvor mye skåner man miljøet ved å velge smør foran margarin, eller biff foran grandiosa?

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 13:38   #17
David
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 207
David er ny på veien

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Jeg finner det komisk at skrivebordsretorikere fra Helsedirektoratet skal fortelle meg hva som er høflig, og at dét skal være et godt argument mot lavkarbo. Om jeg velger å spise det jeg får servert borte eller ikke, det behøver ikke bekymre disse menneskene.

Hvorfor kan de ikke sette inn skytset mot sukker og raske karbohydrater? Hvorfor ikke bekymre seg over unger som kommer med muffins og sjokoladekjeks i matpakka, som spiser en pakke nudler til mellommåltid? I stedet bryr de seg med å oppdra oss i folkeskikk. De burde kanskje ta seg et kurs i folkeskikk selv.

Jeg nekter å tro at jeg var sunnere da jeg veide 40 kilo mer. Mulig jeg var høfligere, men sunnere? Nope.

__________________
David er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 00:42   #18
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Jeg er uhøflig. Og velger det bevisst. Høflighet er falsk kjærlighet likevel Jammen bedre å bli kalt frekk og være freidig enn å være styrt av mennesker( les: egoister).

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 06:54   #19
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Må jo nesten smile litt av ENDA en trå om akkurat dette, at dere gidder og la dere provosere

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 10:04   #20
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Opprinnelig lagt inn av babydoll, her.

Et aspekt her som jeg synes det blir tatt lite hensyn til er at man må da virkelig skåne miljøet mye mer ved å spise naturlige og relativt ubearbeidede matvarer kontra prosesserte matvarer og halv- og helfabrikater? Hvor mye skåner man miljøet ved å velge smør foran margarin, eller biff foran grandiosa?

Veldig godt poeng!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 13:21   #21
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Opprinnelig lagt inn av maysa, her.

Må jo nesten smile litt av ENDA en trå om akkurat dette, at dere gidder og la dere provosere

For min del er det litt deilig og kjenne at engasjementet bruser litt innimellom - hverdagen min er rimelig konfliktfri kan man si

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 14:23   #22
lille_rose
Nytt Medlem
 
lille_rose sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: i lille norge
Alder: 37
Innlegg: 4
lille_rose er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

no e fedon ute i igjen om lav karbo..
sjekk linken..

http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7815309

lille_rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 14:47   #23
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Nerthus har svart. Skuffa over Fedon, men han må vel holde seg inne med "staten" - han tjener tross alt store penger på og selge sitt kosthold og produkter...
Mest skuffa over at han ser ut til å ha så lite kunnskap om såkalt "ekstreme" lavkarbodietter. La oss heller kalle de ketogene. For de som går ned i vekt, har mye energi, mindre smerter og et bedre liv på en ketogen diett, er ikke dette "ekstremt"

(Jeg innrømmer at jeg ikke har så veldig mye til liv for tida - så jeg har god tid og overskudd til å engasjere meg i debatten )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 15:45   #24
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Nerthus har svart. Skuffa over Fedon, men han må vel holde seg inne med "staten" - han tjener tross alt store penger på og selge sitt kosthold og produkter...
Mest skuffa over at han ser ut til å ha så lite kunnskap om såkalt "ekstreme" lavkarbodietter. La oss heller kalle de ketogene. For de som går ned i vekt, har mye energi, mindre smerter og et bedre liv på en ketogen diett, er ikke dette "ekstremt"

(Jeg innrømmer at jeg ikke har så veldig mye til liv for tida - så jeg har god tid og overskudd til å engasjere meg i debatten )

Tenker at Fedon har rett i sine uttalelser jeg.
Jeg synes også at lavkarbo har gått for langt.
Det er mange som lever på ekstreme lavkarbodietter og det kan neppe være sunt i lengden.
Vet det er mange her inne som lever på ekstrem lavkarbo og som har svært ensidig og fett kosthold nesten uten karbohydrater.
Vet at mange gjør dette pga de er desperate for å gå ned i vekt.
Vært der selv jeg så jeg vet at man prøver det meste for å gå ned i vekt når man finner en kur man tror virker.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 15:57   #25
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo er uhøflig og usunt

Ganske enig med fedon jeg og. For enkelte er det gått sport i å være ekstrem.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For de som er kalde/på platå - for ekstrem lavkarbo usunt? Biggie Small Spørsmål og svar 116 07-10-11 23:58
Uhøflig? Sophocles Ketolysekuren 40 01-10-08 10:50
Kan man få et "usunt" forhold til lavkarbo? cilemora Lavkarbo generelt 7 17-12-07 16:53
Morsomme argumenter på at lavkarbo er usunt donjuanwannabe Lavkarbo generelt 5 20-12-05 09:35
Soya - USUNT?! Zoë Lavkarbo generelt 9 22-10-05 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no