Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-11, 22:44   #1
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Jeg vil egentlig ikke være i ketose pga at jeg blir så emosjonell og hissig, vondt i hodet og slapp, men jeg vil gjerne spise lavkarbo. Problemet er at jeg stadig havner i ketose. Tester meg på stix.
Hva er det som gjør at jeg havner så lett i ketose?
Jeg spiser rugsprø, masse grønnsaker og passer ikke mer på karbohydratene enn at jeg holder meg unna brød, potet, pasta og ris.
Ikke spiser jeg mye fett, heller mager mat.
Jeg skjønner ingen ting

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 22:54   #2
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Drikke MYE vann er vel "en greie"?

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 23:06   #3
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Jeg havner i ketose dersom jeg kommer under 50 gram per dag, så noen havner bare lettere der en andre virker det som. Hva med å spise en frukt per dag? Det pleier få meg ut av ketose fort som bare det

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 23:12   #4
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Jeg drikker smoothie hver dag med både banan og bær, så det hjelper ikke. Jeg drikker også vann. Jeg drikker kun vann og kaffe, men tar gjerne en kaffe latte også i blandt uten at det hjelper.

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 23:52   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Hvorfor har du ketolyse som kostholdsfilosofi om du ikke vil være i ketose?

Innfør noe frukt, bønner, linser, erter etc, så holder du deg nok over grensen din!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 12:25   #6
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hvorfor har du ketolyse som kostholdsfilosofi om du ikke vil være i ketose?

Innfør noe frukt, bønner, linser, erter etc, så holder du deg nok over grensen din!

Jeg har ikke vært her inne på lenge så derfor har jeg ikke fått forandret på profilen min. Takk for påminnelsen

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 12:32   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Hvor mange uker orket du å føle deg dårlig før du ville innføre mer karbo? jeg hadde det fælt i 7 uker før jeg trivdes med ketolyse.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 13:06   #8
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Nå må noen arrestere meg hvis jeg tar helt feil.
Men - om du i tillegg til å være forsiktig med karbs - brød, ris, pasta, potet - også spiser lite fett, men heller mager mat, så er du høyst sannsynlig i kcal-underskudd. Kanskje betydelig også..?

Regn igjennom hvor høyt du kommer på et gjennomsnittlig dagsforbruk. Går du jevnt over i underskudd så vil du havne i ketose selv om du spiser over 70 -100 gram karbs pr. dag.

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 13:59   #9
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Ok. Kanskje det er problemet. Jeg spiser mellom 1000-1300 kcal til dagen. Trodde det var ganske greit?
Jeg er glad i å lage meg smoothie med fersk Tofu, bær og dobbel 0 yoghurt, har rugsprø med skinke til lunsj og mager kjøtt eller fisk sammen med grønnsaker til middag. Jeg leser ikke. varedeklarasjoner for å finne karber sånn som før, bare styrer unna brød, pasta, ris og poteter.
Noen ganger spiser jeg til og med en liten kinder maxi med 120kcal. Det er jo rent sukker, så jeg trodde det ville holde meg unna ketosen.

Det er ikke lett å slanke seg i en alt for travel hverdag

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 14:03   #10
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Hvor mange uker orket du å føle deg dårlig før du ville innføre mer karbo? jeg hadde det fælt i 7 uker før jeg trivdes med ketolyse.

Da jeg gikk inn for å være i ketose sist, så gikk det 4-5 uker før hodeverk var borte, humøret på plass igjen og lammende følelse i musklene gikk over.
Jeg har på en måte ikke tid til sånt akkurat nå. Jeg jobber, går på skole og har fire barn.

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 14:09   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Linjemannen, her.

Nå må noen arrestere meg hvis jeg tar helt feil.
Men - om du i tillegg til å være forsiktig med karbs - brød, ris, pasta, potet - også spiser lite fett, men heller mager mat, så er du høyst sannsynlig i kcal-underskudd. Kanskje betydelig også..?

Regn igjennom hvor høyt du kommer på et gjennomsnittlig dagsforbruk. Går du jevnt over i underskudd så vil du havne i ketose selv om du spiser over 70 -100 gram karbs pr. dag.

Akkurat det samme tenkte jeg også Kaloriunderskudd gir også ketose, men nå fordi du spiser for LITE mat! Er du i tillegg sulten, ikke rart du blir så uvel og grinete av å være i "ketose" Øk på med FETT!!
Det går bedre og spise rundt 1300 kalorier om du har overvekt av fett (som på ketolyse) enn når du spiser magert. Uff, jeg har fremdeles mareritt av sult og humørsvingninger fra Grete Roede tiden...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 14:13   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av LittLettereLiv, her.

Ok. Kanskje det er problemet. Jeg spiser mellom 1000-1300 kcal til dagen. Trodde det var ganske greit?
Jeg er glad i å lage meg smoothie med fersk Tofu, bær og dobbel 0 yoghurt, har rugsprø med skinke til lunsj og mager kjøtt eller fisk sammen med grønnsaker til middag. Jeg leser ikke. varedeklarasjoner for å finne karber sånn som før, bare styrer unna brød, pasta, ris og poteter.
Noen ganger spiser jeg til og med en liten kinder maxi med 120kcal. Det er jo rent sukker, så jeg trodde det ville holde meg unna ketosen.

Det er ikke lett å slanke seg i en alt for travel hverdag

Du "blander" epler og appelsiner her for å si det litt flåsete. Ønsker du ikke og spise fett, bør du virkelig øke på en hel del med karbohydrater. Ønsker du ikke og spise kh, må du øke på med fett, ellers blir du faktisk ikke i særlig form.

Du spiser egentlig Grete Roede - men med sterkt redusert kh-inntak, og det er ikke særlig godt for kroppen og sulte slik du gjør nå over lengre tid... forbrenningen din vil også gå ned, og kroppen vil gå i sparemodus.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 14:39   #13
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du "blander" epler og appelsiner her for å si det litt flåsete. Ønsker du ikke og spise fett, bør du virkelig øke på en hel del med karbohydrater. Ønsker du ikke og spise kh, må du øke på med fett, ellers blir du faktisk ikke i særlig form.

Du spiser egentlig Grete Roede - men med sterkt redusert kh-inntak, og det er ikke særlig godt for kroppen og sulte slik du gjør nå over lengre tid... forbrenningen din vil også gå ned, og kroppen vil gå i sparemodus.

Takk for svar. Utrolig godt å få svar når jeg gjør så feil som jeg tydeligvis gjør. Jeg er allerede i sparemodus. Jeg holder på å bli gal av det, men nå som jeg vet hva jeg gjør feil kan jeg rette opp i det.
Lurer bare på en ting, skal jeg fortsette med 1300 kcal når jeg legger til fett i kosten?

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 14:59   #14
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av LittLettereLiv, her.

Takk for svar. Utrolig godt å få svar når jeg gjør så feil som jeg tydeligvis gjør. Jeg er allerede i sparemodus. Jeg holder på å bli gal av det, men nå som jeg vet hva jeg gjør feil kan jeg rette opp i det.
Lurer bare på en ting, skal jeg fortsette med 1300 kcal når jeg legger til fett i kosten?

Hvis du fremdeles er METT kan du gjøre det, hvis ikke spiser du litt større måltider. Ikke tenk kalorier i første omgang
Spis gjerne mer, de første ukene nå må kroppen lære seg og bruke fett som energi og da er det alfa og omega at du får i deg NOK fett til at dette kan skje Husk at du nå har vært i sultemodus en stund, vær forberedt på at du KAN gå opp et par kilo, men dette vil stabilisere seg etterhvert

Det viktigste er at så lenge du ligger under ca 72 g kh pr dag (det er faktisk ganske mye, SEKS vanlige brødskiver faktisk ), trenger du ikke være "fettredd". Husk også at fett er så energirikt at du må ikke drukne maten i fett for at det skal bli riktig
Smør på skiva (lavkarbo fortrinnsvis), litt majones på passende pålegg, en fløteskvett i stekesjyen til stekt mat, litt rømme til laksen, avokado med reker, fet fisk, entrecote, nakkekotelett, makrell i tomat er glimrende fettkilder.
Bruk diett.no til å se at du ligger noenlunde godt an i matinntaket ditt den første uken. Blir det veldig lite fett, skal det bare en skje udos og eller cocosa i maten før det blir bra. Cocosa kan du bruke til å steke med (den ene varianten smaker ingenting), udos choice olje kan feks blandes i tyrkisk yoghurt sammen med bær

Siden du har fulgt ketolyse, antar jeg at du har boka, hvis ikke er det et fint innkjøp nå. Les den, og bruk måltidsforslagene som utgangspunkt til DIN hverdag

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 15:46   #15
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Tusen takk Nerthus!
Jeg starter et nytt og bedre liv allerede i dag

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 23:42   #16
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av LittLettereLiv, her.

Da jeg gikk inn for å være i ketose sist, så gikk det 4-5 uker før hodeverk var borte, humøret på plass igjen og lammende følelse i musklene gikk over.
Jeg har på en måte ikke tid til sånt akkurat nå. Jeg jobber, går på skole og har fire barn.

Men om det gikk over hvorfor sluttet du med ketolyse?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 17:39   #17
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Men om det gikk over hvorfor sluttet du med ketolyse?

I sommer en gang så var jeg mye mindre flink til å passe på, så på et eller annet tidspunkt falt jeg ut av ketosen.
Jeg har som sagt ingen problem med å komme i ketose igjen, men det har sin pris når formen er så dårlig så lang tid før det stabiliserer seg.

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 20:39   #18
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av LittLettereLiv, her.

I sommer en gang så var jeg mye mindre flink til å passe på, så på et eller annet tidspunkt falt jeg ut av ketosen.
Jeg har som sagt ingen problem med å komme i ketose igjen, men det har sin pris når formen er så dårlig så lang tid før det stabiliserer seg.

Men jeg trodde sakte omlegging til lavkarbo ikke gav så sterke ubehageligheter, jeg.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 20:49   #19
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Men jeg trodde sakte omlegging til lavkarbo ikke gav så sterke ubehageligheter, jeg.

Nå har vel TS fått klarlagt at hun ikke helt har spist etter ketolyse-prinsippene, og at det er derfor hun har vært så dårlig så lenge

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:02   #20
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Når sjekker du med stix, på morran eller kvelden? Det er veldig mange som kommer i ketose i løpet av natta, så om man sjekker på morran er det helt normalt å få utslag selv om man spiste wienerbrød og pomes frites til kvelds. Sjekk på kvelden, en time eller to etter mat.

Men lurer på, spiller det noen rolle om du er i ketose eller ikke, bare du kommer deg overstartproblemene ved ketose?

Det høres ut som om du spiser så lite energi at du kommer i ketose av den grunn, knskje øke på litt på protein og fett?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 00:04   #21
LittLettereLiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 35
LittLettereLiv er på en erverdig vei

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Jeg tester med stics om kvelden.
Nå som jeg har fått klarhet i masse som jeg ikke visste så skal det nok gå bedre fremover
Takk for alle svar

__________________
Startet på ketolyse 18.03.11



LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 09:09   #22
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen som har greie på det å være i ketose hjelpe meg litt?

Hold oss oppdatert da!

Kjempebra at du la fram "saken din" på forumet, og at vi fant ut at det var ting du kunne endre på! Blir så glad hver gang noen får korrigering i den veldig utfordrende situasjonen det er og endre kosthold

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen hjelpe meg og regne litt på noe? Er litt usikker på en ting h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 4 25-08-08 22:13
Noen som kan hjelpe meg litt? lill Ketolysekuren 7 18-06-08 21:35
Noen som kan hjelpe meg litt? Totti Ketolysekuren 3 07-09-07 08:38
Kan noen være så snil å hjelpe meg? Tittentei Lavkarbo generelt 7 21-08-07 12:43
Kan noen være så greie å kommentere min meny? Hedda:) Ketolysekuren 31 17-08-07 10:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no