Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Mange psykopater her inne

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-11, 17:36   #1
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Mange psykopater her inne

Hehe... Forskere ved Cornell-universitetet i New York har nå kartlagt at personer som snakker for mye om mat kan være psykopater

http://www.side3.no/article3254948.ece

Får vel håpe at det er noen flere kriterier for en slik diagnose..?
eller er det kanskje på tide å trekke seg fra hele forumet og holde kjeft

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 17:50   #2
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Mange psykopater her inne

Ikke slik vi diskuterer her tror jeg.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 18:40   #3
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mange psykopater her inne

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Hehe... Forskere ved Cornell-universitetet i New York har nå kartlagt at personer som snakker for mye om mat kan være psykopater

http://www.side3.no/article3254948.ece

Får vel håpe at det er noen flere kriterier for en slik diagnose..?
eller er det kanskje på tide å trekke seg fra hele forumet og holde kjeft


Jaja- da er i såfall alle på min arbeidsplass psykopater de også - vi prater nesten alltid om mat mens vi spiser lunsj
-Tror det gjelder de fleste andre arbeidplasser også??

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 18:41   #4
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Mange psykopater her inne

Mat er jo fantastisk emne, alle har jo et forhold til det! Men i motsetning til været er jo dette noe vi kan kontrollere, da.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 18:57   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Mange psykopater her inne

Shit, avslørt!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 19:01   #6
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Mange psykopater her inne

Hehe.. Godt vi har flinke forskere

"Psykopatene i undersøkelsen brukte flere underordnede konjunksjoner, som «fordi», som forskerne forklarer med en psykopats interesse for årsak og virkning"

Faan, jeg har både en interesse for årsak og virkning ...og mat. Lover ikke godt for meg dette

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 19:03   #7
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Mange psykopater her inne

pSYKOPAT ...IKKE JEG NEI...


Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 19:06   #8
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mange psykopater her inne

Oh shit ja Jeg er vel over gjennomsnittet intr. i mat så da er vel jeg en større psykopat da eller

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 19:11   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mange psykopater her inne

Om ikke annet kan vi jo nå klassifisere drevon og ernæringsrådet med god backup i dokumentasjon!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 19:16   #10
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Mange psykopater her inne

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Om ikke annet kan vi jo nå klassifisere drevon og ernæringsrådet med god backup i dokumentasjon!

Hehe... Ja, og det er tom nyere forskning

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 20:05   #11
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Mange psykopater her inne

Det får meg til å minnes en skitur med en tidligere kollega for nesten 25 år siden; det ene øyeblikket dreide samtalen seg om mat og neste om menn. Vi var begge single på den tida. Vet ikke helt hva forskerne ville ha sagt om de to samtaleemnene i sammenheng.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 20:17   #12
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Mange psykopater her inne

Oi! Da er jeg psykopat He, he

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 20:27   #13
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Mange psykopater her inne

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Det får meg til å minnes en skitur med en tidligere kollega for nesten 25 år siden; det ene øyeblikket dreide samtalen seg om mat og neste om menn. Vi var begge single på den tida. Vet ikke helt hva forskerne ville ha sagt om de to samtaleemnene i sammenheng.

Det hørtes ikke bra ut. Kanskje perverse psykopater uten fast forbindelse Håper dere har blitt friske

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 20:40   #14
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Mange psykopater her inne

*lister meg stille ut, uten å si et ord*

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 21:59   #15
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Mange psykopater her inne

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Det hørtes ikke bra ut. Kanskje perverse psykopater uten fast forbindelse Håper dere har blitt friske

Vi har begge gifta oss i mellomtida, vet ikke hva det kan tyde på... Jeg er i alle fall fortsatt glad i mat, koser meg både med å lage og spise den. Ser ikke min tidligere kollega så ofte, men tror hun også har det sånn. Så vi er nok antakelig perverse psykopater, nå med fast forbindelse.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:02   #16
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 56
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Mange psykopater her inne

Har ikke vært her..................................

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:17   #17
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Mange psykopater her inne

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Om ikke annet kan vi jo nå klassifisere drevon og ernæringsrådet med god backup i dokumentasjon!

Hihi.

Og bare vent, her er et sitat fra artikkelen:

Sitat:

forskerne er nå interesserte i å bruke programvaren til å analysere tekst på sosiale tjenester, som Facebook.

Eller forum...

Mye rar "forskning" i avisene.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:18   #18
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Mange psykopater her inne

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Det får meg til å minnes en skitur med en tidligere kollega for nesten 25 år siden; det ene øyeblikket dreide samtalen seg om mat og neste om menn. Vi var begge single på den tida. Vet ikke helt hva forskerne ville ha sagt om de to samtaleemnene i sammenheng.

Det spørs. Dreide samtalen seg om å spise mennene?

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:19   #19
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mange psykopater her inne

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

pSYKOPAT ...IKKE JEG NEI...


He he

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 23:31   #20
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Mange psykopater her inne

Hmm, så for meg en skikkelig krangletråd jeg nå, med noen sure oppgulp om hvaslags fæle mennesker som henger her inne. Men dette var jo bare kjedelige greier

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 23:49   #21
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mange psykopater her inne

Er ikke psykopati, men en form for ortoreksi

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 11:22   #22
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Mange psykopater her inne

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Det spørs. Dreide samtalen seg om å spise mennene?

Hvordan kan man huske det, etter mer enn 25 år, når statsministeren ikke husker hva han snakka med USA's president om for 6 år siden? Men jeg er likevel nokså sikker på at den ikke dreide seg om det, i bokstavelig forstand i hvert fall. I overført betydning derimot..

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 13:21   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mange psykopater her inne

Her inne er det vel ganske naturlig å snakke om mat, ettersom det jo er et slags kostholdsforum. I dagliglivet snakker jeg i grunn ikke så innmari mye om mat, så jeg antar jeg går klar for psykopatdiagnosen. Ja, og vent -jeg har medfølelse og sånn.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 14:35   #24
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Mange psykopater her inne

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Hmm, så for meg en skikkelig krangletråd jeg nå, med noen sure oppgulp om hvaslags fæle mennesker som henger her inne. Men dette var jo bare kjedelige greier

Ja, ble litt skuffet. Trodde jeg hadde fått egen tråd

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 15:18   #25
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Mange psykopater her inne

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Hmm, så for meg en skikkelig krangletråd jeg nå, med noen sure oppgulp om hvaslags fæle mennesker som henger her inne. Men dette var jo bare kjedelige greier

Det skyldes nok at psykopater ofte er vellykkede mennesker som fremstår som både høflige og veltalende. Nok et tegn på at det kryr av psykopater her spør du meg

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er vi mange med ME her inne? nomma Fysisk og mental helse 8 02-08-11 11:50
Mange sure folk her inne, eller? Silje84 Generell diskusjon 25 09-03-11 22:05
Mange med PCO her inne? Myrull PCOS og karbohydratkontroll 54 19-01-09 23:27
Hvor mange har vært/er på NM her inne? litajenta Generell diskusjon 4 23-01-06 14:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no