Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Overlegen eller hva?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-10-11, 10:17   #101
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Jeg blir veldig lei meg når folk påpeker de skriftlige feilene mine.. Gjør så godt jeg kan..

Gammel 25-10-11, 10:20   #102
teleslynga
Medlem

teleslynga sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg blir veldig lei meg når folk påpeker de skriftlige feilene mine.. Gjør så godt jeg kan..

Ok, men da bare dropper jeg det, da.

Gammel 25-10-11, 10:21   #103
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Takk.

Gammel 25-10-11, 10:24   #104
teleslynga
Medlem

teleslynga sin avatar

teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Takk.

Bare takk, liksom. Nå ble jeg nervøs. Sikker på at du ikke er bittelitt vonbråten?

Gammel 25-10-11, 10:25   #105
teleslynga
Medlem

teleslynga sin avatar

For i så fall kan vi jo bare slutte å snakke om det!

Gammel 25-10-11, 10:26   #106
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Takk
Takk
Takk
Takk
Takk

Bedre?

Gammel 25-10-11, 10:32   #107
teleslynga
Medlem

teleslynga sin avatar

Ja, hurra! (Og siden du er så snill, skal jeg ikke nevne det med manglende punktum med et eneste lite ord.)

Gammel 25-10-11, 10:40   #108
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Ok.

Gammel 25-10-11, 13:25   #109
PrøveKanin
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
PrøveKanin er ny på veien

Jeg bruker den når jeg flørter

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:36   #110
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Jeg synes dine Cherry-bomber er forfriskende innslag. Bare så det er sagt. Er veldig fan av folk som snakker fra levra. Så slipper man lure på hvor man har dem, liksom:P Men jeg blir veldig redd når jeg er uenig med deg innimellom

Litt lærdom folkens; Det første som slo meg når jeg leste dette var altså

*fniiiis*

Tørr ikke legge på smiley.

Ser jo ganske tørt og lite morsomt ut uten smiley igrunn.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:38   #111
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av teleslynga, her.

Jeg kjenner i hvert fall at jeg blir ganske agressiv på en ikkepassiv og ganske direkte måte av de der digre signaturene deres. Noen over flere linjer. Smiletryna er jo mer enn ille nok, liksom. Får lyst til å rålle og himle og alt på en gang.

Men nå er det ingen store signaturer her i forhold til hva en hadde en gang. Tok jo hele siden.

Du blir altså aktivt agressiv.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 17:18   #112
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av teleslynga, her.

Jeg kjenner i hvert fall at jeg blir ganske agressiv på en ikkepassiv og ganske direkte måte av de der digre signaturene deres. Noen over flere linjer. Smiletryna er jo mer enn ille nok, liksom. Får lyst til å rålle og himle og alt på en gang.

Hei
Du kan jo bare fjerne visningen av signaturene. Det gjør du ved å gå inn på kontrollpanel og velge Endre valg. Litt nedover på siden kan du fjerne hakene for både signaturer, bilder og avatarer.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 17:38   #113
Ninasju
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Bergensområdet
Ninasju er ny på veien

Lurer på om TS fremdeles følger med på denne tråden. Synes dere har sporet litt av. Stakkar Peppa.

Ninasju er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 17:56   #114
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Nei, når den harde kjerne slår seg løs trekker vi oss vanlige dødelige ut

Gammel 25-10-11, 17:59   #115
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Nei, når den harde kjerne slår seg løs trekker vi oss vanlige dødelige ut

Tenkte på det før i dag faktisk - håper ikke du har tatt avsporingen ille opp, det var hvertfall ikke intensjonen min å fornærme noen!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva sier Fedon om majones? Lett eller vanlig eller forbudt? Entusiastisk Dr Lindbergs 15 20-06-11 18:54
Lettmajones eller majones? Lettrømme eller seterrømme? petite fleur Dr Lindbergs 6 28-01-11 16:15
Er det enten eller? 100% eller bare la være? Trøndergutt Spørsmål og svar 11 29-12-10 20:32
Blir litt tatt av en eller annen vind ... Eller? Karin Generell diskusjon 1 25-04-09 01:06

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.