Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bøker

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-12-11, 17:12   #1
Nomade
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 35
Nomade er på en erverdig vei

Bøker

Jeg kjører nå til postkontoret for å hente bøkene , Gi Null og Slanking med Ketose. Har dere noen tips når jeg skal sett meg å beynne lese bøkene. Er bøkene bra for å gå ned i vekt? vil ha rett og slett deres erfaringer med bøkene.

Nomade er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 17:41   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bøker

Gode bøker begge to, slank med ketolyse og GI null er jo begge basert på ketogene kosthold, dvs svært lite karbohydratinntak.

Du må nesten bare lese begge og velge den "retningen" som oppleves mest riktig for deg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 22:27   #3
Nomade
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 35
Nomade er på en erverdig vei

Sv: Bøker

Hei Nerthus
jeg bare lurer på hvilken retning du har brukt? siden 27.11.01 spiser je hverdag under 20 karbo, men je toro fett inntake var veldi lavt. siden igår spiser litt mer smør og majones. Gått ned 3kg 1.uka men siden stille.Takk for alle svarene jeg får fra deg.

Nomade er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 22:53   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bøker

Opprinnelig lagt inn av Nomade, her.

Hei Nerthus
jeg bare lurer på hvilken retning du har brukt? siden 27.11.01 spiser je hverdag under 20 karbo, men je toro fett inntake var veldi lavt. siden igår spiser litt mer smør og majones. Gått ned 3kg 1.uka men siden stille.Takk for alle svarene jeg får fra deg.

Jeg spiser generelt til vanlig med maks 20 g kh pr dag, og godt med fett.

Jeg har stort sett hatt vektnedgang når jeg spiser spisdegslankmåltider... de ligger på lite kalorier men "perfekt" fordeling av næringsstoffer i forhold til lavkarbo

Jeg må spise veldig små porsjoner for å gå ned, men er ekstremt glad i god mat (som stort sett all lavkarbomat er...), og spiser dermed mer enn nødvendig for å gå ned. Jeg holder vekta stabil da - en liten trøst

Nå er du så fersk at jeg vil ikke anbefale kaloritelling i det hele tatt! Les bøkene dine, og spise godt med fett om du spiser lite kh hver dag. Det tar 2-8 uker og komme ordentlig i gang med fettforbrenningen, så vær tålmodig og spis "riktig" etter retningen du har valgt så får du nok helt sikkert resultater.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bøker Lagom Ketolysekuren 11 14-06-11 22:29
Bøker!! Hyper Spørsmål og svar 9 13-09-06 23:45
bøker susanna Dr Lindbergs 6 20-01-06 22:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no