Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
![]() |
Sv: LCHF for en normalvektig?
Det er omvendt... to dager lavkalori og resten LCHF! Men dette er bare mitt personlige prøveprosjekt, og alle må selvsagt gjøre som de vil. Som nevnt ovenfor har jeg gått raskt ned i vekt med lavkarbo/lavkalori tidligere, men jeg orker ikke det på heltid flere ganger. Jeg skal ikke ned så mye og har det ikke spesielt travelt, det er lenge til bikinisesongen. Sist redigert av Mistral : 27-08-15 kl 14:17. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#27 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Første utheving. Ja helt klart kan man bygge muskler samtidig som man forbrenner fett, hvorfor ikke? Det er gjennom styrketreningen man forbrenner mest fett (tror jeg). (jeg er ikke så flink på alle de tekniske forklaringene) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#29 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: LCHF for en normalvektig?Jeg er også normalvektig men går på LCHF. Dvs, jeg øøser ikke på med fett men bruker det der det er naturlig. Jeg begynte ikke på det for å gå ned i vekt (i første omgang), men mer fordi jeg har hatt så mye og ofte vondt i magen. Fikk da tips om å prøve å slutte med karbo (eller redusere). Det funker som bare det. Har så og si ikke vondt magen lenger, og kanskje det beste av alt:Kroppen min samler ikke vann lenger heller |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#30 |
Gjest
|
jeg tenker at på den ensformige kosten der så dauer du om noen år av underernæring. |
![]() |
![]() |
#31 |
Juniormedlem
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 57
![]() |
Sv: LCHF for en normalvektig?suuphaagirl: jeg tror du spiser helt greit! Selv er jeg og sånn at jeg kan spise det samme dag ut og dag inn - tror jeg hadde 2 skiver med leverpostei på matpakka i omtrent 15 år..... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF
![]() |
![]() |
#33 |
Juniormedlem
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
ENDELIG normalvektig! | loone | Livets lyse side | 17 | 06-07-10 07:57 |
100 g frå å vera NORMALVEKTIG! | Konkelimonke | Lavkarbo generelt | 6 | 28-06-10 13:05 |
Lavkarboerfaringer fra en "normalvektig" | Leif | Lavkarbo generelt | 19 | 21-11-09 00:13 |
Gravid og normalvektig! | Pluto i magen min:) | Spørsmål og svar | 3 | 25-02-08 14:58 |