Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Så mye det under har å si!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-12, 12:35   #1
vannhull
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 23
vannhull er på en erverdig vei
Talking

Så mye det under har å si!

I går fikk jeg endelig rotet meg til å kjøpe nytt undertøy. Etter å ha gått ned en 5- 8 kg siden sommeren og tilsvarende to cuper var det på høy tid, for å si det sånn!
Og nå føler jeg meg som verdens fineste med puppene plassert der de skal. I tillegg var det kjempebillig med salg på change! Fire BHer til 690kr hvor den ene hadde fullpris 599,- (og som jeg, etter kvitteringen, betalte kun 179,- for, så mulig den var satt ned på forhånd..?).
At jeg skulle komme ut med tre av fire uten vattering hadde jeg aldri drømt om heller - takk til changedama som ba meg prøve - de er jo fantastisk fine og former seg utrolig bra!! Utrolig bra service hver gang der altså. Utrolig deilig å finne en butikk som selger bra og billig undertøy til ei som er smalere rundt livet og større i cupen enn "gjennomsnittet".


F O R N Ø Y D!!!

__________________
Journalen
vannhull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 13:00   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Så mye det under har å si!

Jeg blir så glad av å lese sånt. Gratulerer! Både med nytt undertøy og et nytt forhold til deg selv.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 13:34   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Så mye det under har å si!

Elsker change og hva undertøy som passer kan gjøre med selvfølelsen.. har kun change-undertøy i skapet (noe som var PÅ tide - etter noen år med litt eh, sloppy forhold til undertøy )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 13:46   #4
vannhull
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 23
vannhull er på en erverdig vei

Sv: Så mye det under har å si!

Ja, det har så mye å si det under altså!! Etter to års amming og dertil (u)egnet undertøy var det en befrielse å finne Change! Da fikk jeg bher som passet. Men de kjøpte jeg jo rett etter ammeslutt - og puppene var fortsatt "ammestore" hvis man kan si det sånn. Nå - halvannet år og nevnte kilo etter - er de mye mindre, slappere og mer posete enn man skulle ønske i en alder av 24 Men med det rette undertøyet så fremstår man jo som den reneste puppemodellen allikevel :P

__________________
Journalen
vannhull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 14:04   #5
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Så mye det under har å si!

Change har fantastisk bra undertøy og veldig god hjelp til tilpasning av bh'er.

Jeg handler alt undertøy og badetøy på Change.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 15:00   #6
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Så mye det under har å si!

Riktig undertøy har alt å si

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 15:54   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Så mye det under har å si!

Change har nyss fått inn nytt badetøy også - og en av bikiniene lignet på basic-serien, som er sååå komfortabel!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 17:34   #8
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Så mye det under har å si!

:d:d

  Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 19:28   #9
vannhull
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 23
vannhull er på en erverdig vei

Sv: Så mye det under har å si!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Change har nyss fått inn nytt badetøy også - og en av bikiniene lignet på basic-serien, som er sååå komfortabel!

Ja, jeg observerte badetøy også i går gitt. Meeen så tenkte jeg med meg selv "kanskje jeg er enda mindre til sommeren - det ville jo vært bomkjøp hvis det er for stort når jeg faktisk skal bruke det" *optimist*
Men nærmere sommeren blir det bikini også fra Change her i gården - for den jeg har nå er slaaaskete, men det fant jeg jo ikke ut før jeg sto i dusjen i badeland her for noen helger siden

__________________
Journalen
vannhull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 19:42   #10
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Så mye det under har å si!

Ååååååå har å lyst på..... hvor i landet ligger Change?
Sliter med å finne bra bh som støtter slik jeg liker og vil. Så om noen vet om en bra btk med godt utvalg i Stavanger/Sandnes med personalet som vet hva de snakker om for oss med større byste enn C/D cup

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 19:49   #11
vannhull
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 23
vannhull er på en erverdig vei

Sv: Så mye det under har å si!

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Ååååååå har å lyst på..... hvor i landet ligger Change?
Sliter med å finne bra bh som støtter slik jeg liker og vil. Så om noen vet om en bra btk med godt utvalg i Stavanger/Sandnes med personalet som vet hva de snakker om for oss med større byste enn C/D cup

http://change.com/no/butikker Ser det ligger en i Stavanger - ta turen dit, du kommer garantert til å bli fornøyd

__________________
Journalen
vannhull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 21:15   #12
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Så mye det under har å si!

Opprinnelig lagt inn av vannhull, her.

http://change.com/no/butikker Ser det ligger en i Stavanger - ta turen dit, du kommer garantert til å bli fornøyd

Åååå tusen takk skal ta meg tur dit ja

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 21:48   #13
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Så mye det under har å si!

Jeg har handlet i butikken i Stavanger og fikk KJEMPESERVICE! De kan sitt fag - de damene på Change!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 10:53   #14
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Så mye det under har å si!

Opprinnelig lagt inn av vannhull, her.

Ja, jeg observerte badetøy også i går gitt. Meeen så tenkte jeg med meg selv "kanskje jeg er enda mindre til sommeren - det ville jo vært bomkjøp hvis det er for stort når jeg faktisk skal bruke det" *optimist*
Men nærmere sommeren blir det bikini også fra Change her i gården - for den jeg har nå er slaaaskete, men det fant jeg jo ikke ut før jeg sto i dusjen i badeland her for noen helger siden

Hahaha, det er gjerne når man står der - gjennomvåt etter et bad - at man finner ut at badetøyet ikke helt "passer" lengre... herlighet den situasjonen har jeg vært i sjøl mange ganger... Truse henger som den saggebuksa ned på låra...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no