Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Når på døgnet veier dere dere?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-01-12, 14:42   #1
VillaVilla
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: aurskog
Alder: 39
VillaVilla er på en erverdig vei

Når på døgnet veier dere dere?

Ja... lurer på når det er riktig å veie seg... her er det litt til alle døgnets tider. men når får man et mest nøyaktig resultat...

VillaVilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:43   #2
Glorfinia
Medlem

Glorfinia sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Når på døgnet veier dere dere???

På morgen etter dobesøk og før inntak av mat/drikke er det de fleste anbefaler.

Gammel 30-01-12, 14:45   #3
VillaVilla
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: aurskog
Alder: 39
VillaVilla er på en erverdig vei

Supert takk for svar!!

VillaVilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 14:57   #4
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Signerer denne
Å veie seg på kvelden blir helt feil. Har du spist middag og drukket masse vann, vil vekta kanskje vise flere kilo feil

Gammel 30-01-12, 15:07   #5
Glorfinia
Medlem

Glorfinia sin avatar

Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Å veie seg på kvelden blir helt feil. Har du spist middag og drukket masse vann, vil vekta kanskje vise flere kilo feil

Ja, det er faktisk helt vilt hvor stor forskjell det kan være. Jeg veide meg i går kveld, og da jeg sto opp i dag veide jeg 2 kg mindre. Jeg veit det ofte kan være større forskjell også. Men jeg skjønner ikke hvor alt blir av! Man svetter vanligvis ikke så mye i løpet av tiden man sover, og jeg tissa ikke to liter da jeg sto opp liksom. Merkelig fenomen.

Gammel 30-01-12, 23:21   #6
Mints
Medlem

Mints sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mints har en fantastisk aura rundt segMints har en fantastisk aura rundt seg

Det gjør jeg også. Er jo tross alt mest motiverende å veie seg på den tiden av døgnet man veier minst

Mints er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 00:58   #7
sylwester
Seniormedlem

sylwester sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Har ikke tenkt så mye på det, men dette er jo akkurat det jeg gjør.. Men aldri mer enn en gang i uka. (veldig vanskelig for meg så de dagene jeg ikke skal veie meg drikker jeg vann med en gang for at jeg skal bli mindre motivert)

Gammel 31-01-12, 01:07   #8
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Har ikke tenkt så mye på det, men dette er jo akkurat det jeg gjør.. Men aldri mer enn en gang i uka. (veldig vanskelig for meg så de dagene jeg ikke skal veie meg drikker jeg vann med en gang for at jeg skal bli mindre motivert)

Haha, lurt!

Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 08:08   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Ja, det er faktisk helt vilt hvor stor forskjell det kan være. Jeg veide meg i går kveld, og da jeg sto opp i dag veide jeg 2 kg mindre. Jeg veit det ofte kan være større forskjell også. Men jeg skjønner ikke hvor alt blir av! Man svetter vanligvis ikke så mye i løpet av tiden man sover, og jeg tissa ikke to liter da jeg sto opp liksom. Merkelig fenomen.

Man svetter vanligvis ca en halv liter i løpet av ei natt ().
Det kan du selv finne ut ved å veie deg rett før du legger deg og rett etter at du står opp - før du går på toalettet.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 11:08   #10
Mints
Medlem

Mints sin avatar

Mints har en fantastisk aura rundt segMints har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

* Må huske å skifte sengtøy oftere *

Mints er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 11:15   #11
svingstangdeluxe
Medlem

svingstangdeluxe sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Når på døgnet veier dere dere?

Samme her.. på morgonen etter dobesøk, med nyklipte negler og tørt hår (aller monner drar )

svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 11:42   #12
langaard
Seniormedlem

langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

Samme her.. på morgonen etter dobesøk, med nyklipte negler og tørt hår (aller monner drar )

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 12:09   #13
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

Og pussede tenner! Husk å spytte godt.

Gammel 31-01-12, 12:48   #14
NinaOp
Medlem

NinaOp sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Brumunddal
NinaOp er ny på veien

Veier meg litt både morgen og kveld jeg, mest for å moro skyld. Men veiingen som teller for meg, er den jeg gjør etter toalettbesøk om morgenen. Jeg svinger jo to kg i vekt i løpet av en dag, og da trives jeg ebst med den som viser lavest tall

NinaOp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 13:06   #15
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Veier meg alt for ofte egentlig, men jeg er litt nyskjerrig på variasjonene da. Men den offisielle veiingen som blir ført inn i tabellen blir foretatt midt i uken, på morgenen. Ser jeg har en tendens til å gå opp i vekt i helgen og avtar deretter utover uken. Ikke det at jeg spiser usunt i helgen, men jeg spiser kanskje mer når jeg går hjemme i stedet for på jobb?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 13:23   #16
macadamia79
Medlem

macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Ikke det at jeg spiser usunt i helgen, men jeg spiser kanskje mer når jeg går hjemme i stedet for på jobb?

Samme døgnrytme i helgen som i ukedagene også?

Gammel 31-01-12, 14:32   #17
index
Seniormedlem

index sin avatar

index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sover en time eller to lengre i helgene, men ingen større avvik ellers. Men jeg merker at jeg har lettere for å gå og småspise i helgene hvis jeg ikke har noen store prosjekter jeg jobber med...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 00:28   #18
jonibulda
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
jonibulda er på en erverdig vei

Veier meg aldri, har ikke vekt.
Ser meg i speilet og gransker magen.

jonibulda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 09:03   #19
Glorfinia
Medlem

Glorfinia sin avatar

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Smart triks! Adopterer det, jeg.

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Det kan du selv finne ut ved å veie deg rett før du legger deg og rett etter at du står opp - før du går på toalettet.

Jeg tissa ikke halvannen liter heller altså, hehe. En vanlig blære er vel ganske full allerede på en halv liter, så alt i alt synes jeg regnskapet ikke går opp. Men da svetter jeg kanskje enda mer på natta da. Usj.

Gammel 01-02-12, 13:27   #20
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Jeg tissa ikke halvannen liter heller altså, hehe. En vanlig blære er vel ganske full allerede på en halv liter, så alt i alt synes jeg regnskapet ikke går opp. Men da svetter jeg kanskje enda mer på natta da. Usj.

Slapp av - noe (mye) forsvinner som vanndamp fra lungene også.

Gammel 01-02-12, 14:44   #21
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Slapp av - noe (mye) forsvinner som vanndamp fra lungene også.

Et eller annet sted blir det av, for regnskapet går ikke opp her heller. Og mye svetter jeg ikke om natta jeg heller. Hm.... nesten så jeg fikk lyst til å tisse på potte

Gammel 01-02-12, 14:47   #22
langaard
Seniormedlem

langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Et eller annet sted blir det av, for regnskapet går ikke opp her heller. Og mye svetter jeg ikke om natta jeg heller. Hm.... nesten så jeg fikk lyst til å tisse på potte

Eller et desilitermål

Gammel 01-02-12, 14:52   #23
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Eller et desilitermål

Får kjøpe et sånt 2-liters mål da, for å være på den sikre siden

Gammel 01-02-12, 14:56   #24
langaard
Seniormedlem

Får kjøpe et sånt 2-liters mål da, for å være på den sikre siden

Lurt

Gammel 01-02-12, 15:00   #25
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Lurt

Ja ikke sant. Er i hvert fall ikke tjukk i hue.......

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når dere veier dere fremtid Spørsmål og svar 13 02-06-11 22:40
Hvor ofte veier dere dere?? Sugarmom Spørsmål og svar 39 25-05-11 17:05
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Lavkarbo generelt 13 28-02-10 19:06
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Generell diskusjon 2 11-11-09 10:18
Veier dere dere med eller uten klær? Dolly Lavkarbo generelt 23 27-03-07 09:50

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.