Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva tror dere om dette kostholdet?
Takk for konstruktivt svar |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du har vært flink
Å, såpass lenge. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
merk at jeg sa at noen var det. Leucin og lysin går rett til ketoner ved overskudd. Noen andre kan både danne ketoner og glukose. Men litt over halvparten er kun glykogene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
![]() ![]() |
Vet ikke helt, jeg vet at jeg har vært i ketose opptil 50karbo, men har ikke testet grensene veldig. Håper jo på at jeg ikke er i ketose på 60, hele formålet med å øke er å komme ut av ketose for å bli kvitt utslettet |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Jeg blir både skjelven og uvel om jeg spiser for mye karbo på en gang, så mulig det er noe i det Torkild sier....kanskje bra å lirke seg oppover til en finner grensen for hvor en befinner seg vel? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
#31 |
Medlem
![]() ![]() |
Tvilsomt, er for utålmodig |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
takk for opplysningen. og jeg som trodde generaliseringene om disse ting ikke var feilaktige. Kjipt når noen ikke er grundige nok og ikke tar lesere på alvor.
![]() |
![]() |
#33 |
Seniormedlem
Har aldri prøvd antihistaminer, jeg er vel ikke plaget nok selv om jeg ikke får sove av leggkløen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
![]() ![]() |
Gleder meg |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Var det tøft for dere å legge om kostholdet? | Kristin81 | Spørsmål og svar | 25 | 06-09-11 19:43 |
Må spørre igjen jeg altså, sorry, men blir dette noe godt tror dere? | marjusen | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 13 | 21-09-10 13:24 |
Reaksjoner på kostholdet fra de rundt dere? | Camilla82 | Lavkarbo generelt | 15 | 12-03-09 22:01 |
Hva tror dere dette er? | Nike | Generell ernæringsdebatt | 4 | 24-06-08 09:06 |
Går dette an tror dere? | Elanessë | Lavkarbo generelt | 11 | 24-05-08 23:06 |