Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-06-12, 16:45   #576
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Skal bli spennende å se om disse endringene hjelper på, Tarato! Det virker jo lovende har det ellers likt som dere to... Samme kiloen opp og ned leeenge. Men nå har jeg ikke gått tur på en stund så håper det går litt nedover igjen når jeg starter på igjen. På lørdag skal vi til Spania i leid hus en uke, skal ta med meg eget brød iallefall så jeg har noe til frokost Har også funnet ut at de selger san mig light der nede, med mindre karber. Men ikke så lite som i LITE øl. Kanskje de har noen andre varianter også... Må jo ha en øl ved bassengkanten på ettermiddagene der nede gleder meg!

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 07:04   #577
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Ned ganske mye denne uken, 1kg fra minstenotering. Omtrent bare vedlikehold her nå...

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 19:15   #578
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Heisann! Jeg har vært inne og lest, men ikke skrevet noe. Travle dager, som nå nærmer seg slutten. Du verden så deilig det skal bli med ferie i år (også ). I dag har jeg investert i uteblomster, og det ble jo riktig så sommerlig av det. Koster flesk da...men satser på flerårige planter slik at om ikke alle overlever vinteren, så gjør noen det

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Skal bli spennende å se om disse endringene hjelper på, Tarato! Det virker jo lovende........Må jo ha en øl ved bassengkanten på ettermiddagene der nede gleder meg!

Jeg hadde en uke uten melkeprodukter, blomkål tomat mm - og gikk ned. Så nå tester jeg "vanlig" kosthold igjen, med rømme, litt fløte, blomkål, tomat mm - resultatet er at jeg er hoven, utspent over magen, og vekta hoppet opp. Skal prøve det resten av helga, så går jeg over i den andre varianten igjen. Eksperimenteresmilefjes. Jeg er enig med deg i at øl hører med til bassenkanten i varmere strøk. Vi skal til tyrkia i sommer; der har vi ikke vært før. Vet dere om de har godt øl, og om det er noe som kan passe meg?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Ned ganske mye denne uken, 1kg fra minstenotering. Omtrent bare vedlikehold her nå...

Gratulerer VSB! Nyt resultatet etter at du har gjort en super innsats!! Håper jeg kommer dit etterhvert også - og ikke om så altfor lang tid.

I kveld er det grillings på verandaen; håper temperaturen holder seg utover kvelden slik at vi kan sitte ute.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 22:47   #579
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Tarato, bra det ser ut til at du har funnet din løsning!

Kjenner det er litt skummelt å skulle over til vedlikehold, med den jo-jo vekta mi... Dessuten virker det som kroppen protesterer på all type aktivitet her, først arm, så svimmel og nå knær... Vil ikke ligge på sofaen!

Min journal
Gammel 10-06-12, 11:48   #580
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Jeg er overbevist om at du fikser vedlikeholdet VSB! Du er klar over jojo-ingen, du vet hva du kan spise og ikke spise - og i hvilke mengder. Kanskje tar du i litt for mye ift trening? Dvs kroppen trenger særledes lang tid på å venne seg til det?

Jeg har vært ute på turen min i dag, og jogga faktisk over 2 av de 7,5 km! Når jeg kjenner på knærne nå er det svært sannsynlig at jeg kommer til å angre noe voldsomt i kveld/morgen Veldig godt å kjenne at jeg faktisk greier det da! Jeg er egentlig såpass tung at jeg tror det kan være lurt å ikke jogge for mye...
Dumme meg kjøpte en pose baconkrisp til helga; den ligger og roper og jeg greier ikke å stå i mot. Nå tar jeg restene av den og så er vi ferdige med det! Ha en fin søndag!

Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 14:32   #581
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Red face

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Jeg er overbevist om at du fikser vedlikeholdet VSB! Du er klar over jojo-ingen, du vet hva du kan spise og ikke spise - og i hvilke mengder. Kanskje tar du i litt for mye ift trening? Dvs kroppen trenger særledes lang tid på å venne seg til det?

Jeg har vært ute på turen min i dag, og jogga faktisk over 2 av de 7,5 km! Når jeg kjenner på knærne nå er det svært sannsynlig at jeg kommer til å angre noe voldsomt i kveld/morgen Veldig godt å kjenne at jeg faktisk greier det da! Jeg er egentlig såpass tung at jeg tror det kan være lurt å ikke jogge for mye...
Dumme meg kjøpte en pose baconkrisp til helga; den ligger og roper og jeg greier ikke å stå i mot. Nå tar jeg restene av den og så er vi ferdige med det! Ha en fin søndag!

Gjør nok litt mye iblant ja... Vil, vil, vil... Og når jeg da plutselig har overskudd og krefter... Kg er ikke hindringen lenger da, men må få utløp et sted. Vurderer om det ikke er tid for å trappe oPp jobb etter sommeren... Litt skummelt, men jeg trives. Så får vi se. Har alltid stått på 100% og det er den fella jeg må lære å unngå...

Min journal
Gammel 13-06-12, 18:54   #582
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

God kveld damer! Det er småstille her; har alle det travelt med sommerforberedelser? Jeg har tatt en timeoutdag, etter flere uker med et kjør som ikke ligner "grisen". Hadde planer om både trening og tur, men kjente på kroppen at det var ikke den riktige dagen. Så nå nyter jeg kvelden, leser aviser, rydder litt hus (mor mye på jobb = ingen rydding ), hører på radio osv. Det er bra ferien nærmer seg, og så må jeg gjøre noe med jobbsituasjonen min slik at det ikke fortsetter slik til høsten. Spekulerer på å gå ned i 80% stilling en periode, dels for å få tid til å gjøre det jeg har veldig lyst til å gjøre: følge opp meg selv slik at jeg når målene mine og får en bedre helse. Med det rotteracet jeg er i nå er dette noe av det første som bortprioriteres. Ikke bra....

Har deres smakt Toros lavkarbo ferdigrett? Jeg hadde denne til middag i går.... veldig salt og ellers lite smak. Kanskje fordi jeg omtrent aldri bruker salt i maten selv? Ellers tenker jeg at dette ikke var noe som fristet til gjentagelse; heller lage en ostesaus og ha i grønnsaker og kyllingbiter selv.

Og litt mer aktiv!

Gammel 14-06-12, 08:26   #583
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Hei. Prøver å holde meg litt på sofaen selv, avlaste knærne...

Redd for å være i ro og starte småspising igjen. Mindre forbruk er skummelt... Har vel en god jobb enda å gjøre med sult og metthetsfølelse i kombinasjon med trøstespising... Og så kombinert med mange stressfaktorer for øyeblikket. Sannsynligvis går jeg motsatt vei av deg og trapper opp jobb til høsten... Er ikke så mye enda, men må prøve å nærme meg et langsiktig mål, først 30% i vanlig jobb, hvis det blir praktisk mulig da...

Min journal
Gammel 15-06-12, 19:14   #584
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Hittil så har vekta vært snill til tross for mye sofasliting. 300g ned. Har til og med sett 69-denne uka... Ingen fare noen vei, men veldig redd for oppgang hvis jeg skal stole på magefølelsen...

Min journal
Gammel 15-06-12, 22:33   #585
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Hittil så har vekta vært snill til tross for mye sofasliting. 300g ned. Har til og med sett 69-denne uka... Ingen fare noen vei, men veldig redd for oppgang hvis jeg skal stole på magefølelsen...

Så bra VSB!! Kanksje du trenger å ta det med ro?? Du jobber i 30% og tenker å gå opp - jeg jobber i 130 % og tenker å gå ned Sammen utligner vi hverandre

Småspising er skummelt. Småspising som redskap for å takle hverdag/følelser/mm er enda skummlere. Jeg har "jobbet og jobbet" med hodet når jeg har kjent lysten på småspising-av-ett-eller-annet-hva-som-helst (senest i kveld), og prøver å "snakke med meg selv" om det vil gjøre følelsene bedre. Tenketenketenke... Som oftest (nå ja) greier jeg å holde meg borte fra småspising, men ikke alltid. Det verste er at jeg blir helt ukritisk til hva jeg tenker å spise Jeg glemte vekta i morges (travelt); så jeg får ta en sjekk i morgen. Nå har jeg ikke trent på borti et par uker, og jeg vet at det påvirker vekta. Men men. Jeg stresser altfor mye; heller ikke bra. Måltidene blir for store; hvertfall ikke bra (tror det sitter igjen noe fra gamle dager, da jeg spiste mye/store måltid for å få energi til å komme meg gjennom hektiske dager = psykisk). Sist natt fikk jeg faktisk 9 timer søvn; kan ikke huske sist jeg sov mer enn 6 timer! Jeg rågleder meg til ferien. Sol og varme i to uker er hvertfall garantert . Så håper jeg det blir masse gåturer og sosiale dager/kvelder.

Og litt mer aktiv!

Gammel 17-06-12, 22:19   #586
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

God kveld! Håper helgen har gjort dere godt. Jeg har hvertfall hatt en god helg, så god at jeg ønsker den hadde vart litt til. Ser ikke lyst på å opp tidlig i morgen igjen.... Mon tro om det er tegn på at feriemoduset nærmer seg?

Kom meg endelig ut på tur i dag; herlighet - de to siste ukene har jeg kun gått to - 2 - turer. Det merkes på magemålet, dvs buksene er blitt trangere. Enda en grunn til å gjøre noe med jobbsituasjonen til høsten. Kan ikke holde på sånn....

Hvordan går det med dere andre; veldig stille her inne for tiden dessverre. Håper det går bra på alle sett og vis?

Og litt mer aktiv!

Gammel 17-06-12, 23:56   #587
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Ingen god helg her...

Stress, mat, psyke og fysisk blir bare en ond sirkel... Men i morgen er ny dag og nye muligheter!

Min journal
Gammel 18-06-12, 21:00   #588
Fedona
Seniormedlem

Jeg er tilbake fra Spania. Hadde en herlig uke, men helt utslått da jeg kom hjem... Hovnet veldig opp i leggene! Skikkelig ekkelt! Siden jeg kom hjem natt til søndag så har jeg mistet en god kilo vannvekt. Og håper på å gå ned litt mer til helga. Men til min store glede, er fortsatt i ketose selv etter masse vin og mørk sjokolade hver dag. Fant ut at de ikke selger lavkalori/lavkarbo øl der. De produserer en som heter san Miguel light, men de eksporterer bare... Så da ble det White wine spritzers ved basseng kanten i stedet. Og det er jo forfriskende er det ferietid for noen av dere snart?

Gammel 18-06-12, 22:40   #589
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Hei Fedona, og velkommen tilbake fra ferie! Godt å høre at du har hatt det bra; vin og mørk sjokolade er jo bare nyyydelig (og et stort savn!). Jeg skal til Tyrkia om en måneds tid. Gleder meg stort selv om det helt sikkert blir fryktelig varmt Fikk tax-freekatalogen i dag; det er jo et tegn på at det nærmer seg

Godt å høre at du ser ny dag som en ny mulighet VSB; det blir bedre etterhvert - helt sikkert! Hold fokus og ikke gi opp!!!

Og litt mer aktiv!

Gammel 19-06-12, 13:48   #590
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Synes det høres ut som du har vært flink Fedona. Ved enkeltanledninger må jo dette være helt godkjent! Kluet med utskeielser er moderasjon tror jeg...

Bedre matdag i går og psyken faller gradvis til ro igjen. Mat og psyke går hånd i hånd her, opp og ned. Og helgens utfordringer ga +2,4kg, ned 0,6 i dag, så er nok mye vann! Begynt å småløpe litt igjen og det er godt for psyken... Forsiktig da, med tanke på knærne... Er SÅ lei skader nå...

Fortsetter å "henge" her jeg da, selv om jeg vel egentlig er ved målvekt...

Min journal
Gammel 19-06-12, 13:51   #591
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Og ferie... Blir mye hytter, 2 uker ved sjøen og 2 på fjellet. En Kieltur og muligens en Gøteborg tur (liseberg). Men det blir mens vi er på hytta da. Skole denne uken, så 2 uker sommerskole (ungenes valg!) og så ferie!

Min journal
Gammel 20-06-12, 21:29   #592
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Ferie! Bare ordet lokker fram gode minner. Lange turer, mye god lesing, sove lenge, være oppe lenge .... Ikke stresse.... Mmmmm gleder meg!

Jeg har nå havna "på flaska" igjen. Var så dum å kjøpe en fire-pakning pepsimax til ungene kom hjem for et par helger siden. Jaggu er jeg tilbake igjen Skummelt hvor fort det går altså. Og med maxen kommer også suget etter mer; potetgull, is, sjokolade.. Æsj............

Og litt mer aktiv!

Gammel 21-06-12, 08:41   #593
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Forstår godt Tarato, men det er cola zero som er min last...
Finnes værre laster tror jeg...

Satt og tenkte tilbake på svangerskapene mine her... Har jo valgt lavkarbo pga psyken. Men hadde flere episoder hvor jeg ble skjekket for svanggerskapsdiabetes. Alt var fint da, men forholdet til mat var å holde seg strikt til offentlige anbefalinger, mat hver 3. Time osv... Noen karameller og litt lenge mellom måltidene og jeg ble skikkelig dårlig... Tegn på insulinresistens? Er nok absolutt disponert tenker jeg, selv om ingen i familien har dia... Mye overvekt da...

Nok en grunn til å holde fast i kostholdsendringene...

Min journal
Gammel 21-06-12, 20:51   #594
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Ferie! Bare ordet lokker fram gode minner. Lange turer, mye god lesing, sove lenge, være oppe lenge .... Ikke stresse.... Mmmmm gleder meg!

Jeg har nå havna "på flaska" igjen. Var så dum å kjøpe en fire-pakning pepsimax til ungene kom hjem for et par helger siden. Jaggu er jeg tilbake igjen Skummelt hvor fort det går altså. Og med maxen kommer også suget etter mer; potetgull, is, sjokolade.. Æsj............

man må bare gå cold turkey!!! Vet hvor vanskelig det er, har prøvd med å drikke helt annen lettbrus av og til, og mener det hjelper - da sprite light og solo super og sånn ikke gir samme "suget" som pepsi max... Jeg er "periodedranker" og må ta meg kraftig sammen jevnlig. Den første dagen uten er verst, men så går det litt bedre. Masse kaldt vann hjelper!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 07:12   #595
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Her har det gått opp 1kg på en håpløs uke, reddet mye på slutten, med 2,4 på det værste...

Knærne går bedre dag for dag, så trening er lettere...

Min journal
Gammel 23-06-12, 13:44   #596
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Hei igjen!
Måtte bare ta meg i nakkeskinnet og komme meg inn igjen her..... har hatt en svært utfordrende periode både med oppussing av hus, jobb og død i familien (svigerfar). Dette har resultert i full kræsjlanding på kostholdsfronten og manglende mosjon...... Dette et i imidlertid INGEN unnskyldning - det skyldes kun min egen latskap og manglende motivasjon

Sliter fortsatt med kroppen og har "vondter" over alt. Begynner å lure på om det kan være noe mer alvorlig enn bare dårlig form. Verker i ryggen og i alle ledd, og de skremmende ordene fibromyalgi og revmatisme kommer oftere og oftere inn i tankene mine.... Det er jo ikke naturlig at en 42-åring skal ha vondt et sted hele tiden, eller

Har vært inne på sidene til Spis deg slank og tenkte jeg skulle forsøke det når ferien begynner. Hvis jeg fortsatt verker i alle ledd etter noen uker på strikt lavkarbo vurderer jeg å ta en tur til Volvat el.l og få tatt det som et mulig av prøver. Det kan jo ikke fortsette slik! Så får det heller koste det det vil, er for ung til å tulle med helsa mi.

Beklager å belaste dere med mine bekymringer - det var ikke meningen å bruke dere som "søppelbøtte". Men jeg kjenner at det hjelper og "forplikter" å ha "skriftet" het inne Håper jeg kan være til hjelp for dere senere :-)

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 19:40   #597
Fedona
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Hei igjen!
Måtte bare ta meg i nakkeskinnet og komme meg inn igjen her..... har hatt en svært utfordrende periode både med oppussing av hus, jobb og død i familien (svigerfar). Dette har resultert i full kræsjlanding på kostholdsfronten og manglende mosjon...... Dette et i imidlertid INGEN unnskyldning - det skyldes kun min egen latskap og manglende motivasjon

Sliter fortsatt med kroppen og har "vondter" over alt. Begynner å lure på om det kan være noe mer alvorlig enn bare dårlig form. Verker i ryggen og i alle ledd, og de skremmende ordene fibromyalgi og revmatisme kommer oftere og oftere inn i tankene mine.... Det er jo ikke naturlig at en 42-åring skal ha vondt et sted hele tiden, eller

Har vært inne på sidene til Spis deg slank og tenkte jeg skulle forsøke det når ferien begynner. Hvis jeg fortsatt verker i alle ledd etter noen uker på strikt lavkarbo vurderer jeg å ta en tur til Volvat el.l og få tatt det som et mulig av prøver. Det kan jo ikke fortsette slik! Så får det heller koste det det vil, er for ung til å tulle med helsa mi.

Beklager å belaste dere med mine bekymringer - det var ikke meningen å bruke dere som "søppelbøtte". Men jeg kjenner at det hjelper og "forplikter" å ha "skriftet" het inne Håper jeg kan være til hjelp for dere senere :-)

Hei det er
hver sin gang å få ut grums, denne gangen var det din tur jeg kjenner meg igjen med smertene dine, vi er også jevngamle. Jeg har diagnosene fibromyalgi (fikk det for mange år siden) og så de siste to årene, kronisk utmattelses syndrom. Jeg synes dette kostholdet virker positivt på meg, får håpe det hjelper på deg også. Hjelper det ikke så synes jeg du burde bli utredet. Det er slitsomt å ha smerter hele tiden, det vet vi begge to. Jeg har også prøvd healing, noe som faktisk hjalp. Har du prøvd å ta ekstra med magnesium? Det er helt utrolig hva det hjelper på smertene. Jeg kjøper flytende magnesium ekstrakt på iherb. Saltbad virker også bra. En kopp salt i lunket vann uten såpe i.

Håper du finner motivasjonen? Spis deg slank maten er god å ha Lykke til! Få høre fra deg

Gammel 23-06-12, 21:12   #598
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Bare fint å ta ut frustrasjonene her inne Festina Lente. Alle har vi vonde perioder. Og sånne fysiske vondter er slitsomt og frustrerende. Frykter FM iblant selv, med familie-arv eller hva man skal si... Sånn som jeg skader meg for tiden begynner jeg å lure på hva kroppen vil si... Samtidig har jeg et inntrykk av at den diagnosen i seg selv ikke betyr så mye, men at det uansett handler om å behandle symptomer, men det er kanskje en gammel oppfattelse?

Min journal
Gammel 23-06-12, 21:34   #599
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Heisann;og hjertelig velkommen "tilbake" til alle kjente. Her er det "øppen dør" for alt; så kom med det som utfordrer hverdagen! Og det som gir energi! Veldig leit å høre om svigerfaren din Festina!

Jeg har ingen diagnose i forhold til fibromyalgi eller lignende, men når jeg kjenner på kroppen så lurer jeg litt noen ganger da.... Men dette kostholdet har hjulpet meg veldig, ved at jeg har mye mindre "vondter" i ledd og muskler. Å få en skikkelig utredning tror jeg er lurt; egentlig bør en ikke se på pengene når det gjelder helsa si....

Etter jeg kuttet ut alt jeg spiste bare litt av, og som jeg egentlig ikke tålte er jeg blitt enda bedre. Merker veldig godt om jeg spiser noe jeg ikke burde hatt i meg - som f.eks pepsi max..... Det finnes ingen alternativ brus for meg; jeg velger da heller bris/farris/vann. Som jeg skal gjøre (igjen) nå når siste flaske er borte til uka.

Veiedag i går; 78,2, dvs ingen endring siden noen uker siden. Men har kommet meg ned igjen; må skjerpe meg nå. Bare tre uker til ferietur og målet om å ha mindre hengedissemage.... Var og kjøpte bikini i dag; fyttirakkern for en drittgreie! Blir så veldig påminnet at jeg ikke liker kroppen min

Og litt mer aktiv!

Sist redigert av Tarato : 23-06-12 kl 21:42.
Gammel 24-06-12, 14:12   #600
Fedona
Seniormedlem

Veiedag i går; 78,2, dvs ingen endring siden noen uker siden. Men har kommet meg ned igjen; må skjerpe meg nå. Bare tre uker til ferietur og målet om å ha mindre hengedissemage.... Var og kjøpte bikini i dag; fyttirakkern for en drittgreie! Blir så veldig påminnet at jeg ikke liker kroppen min

Da veier vi det samme Tarato. Stått stille en god stund her også. Faktisk to kg opp fra minstenotering... Jeg er 173 cm høg. Bikini ja... Og prøverommet....ikke artig! Men jeg har funnet ut at jeg må tenke at jeg ikke tjue år lengre, rette meg opp ryggen og se selvsikker ut. Det er bedre enn å synke sammen i ryggen og vise at man ikke liker kroppen sin. Men gleden i år var jo at bikiniene fra i fjor var alt for store, så jeg måtte kjøpe nye det var artig det

Ellers har jeg gått fra vann til funlight i det siste og det er vel ikke noe bedre enn Pepsi Max... Kanskje vi skal slutte samtidig?

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går man ned i vekt også på generell lavkarbo? dakota Spørsmål og svar 10 31-05-11 01:02
Går man ned i vekt med å spise SUNT (ikke lavkarbo) Kanskje Generell ernæringsdebatt 30 11-03-11 11:12
Har gått ned i vekt (det var ikke planen med å endre til lavkarbo-kosthold) meme Lavkarbo generelt 1 16-10-10 18:00
Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt? blå Vedlikeholdsdietten 3 03-11-07 15:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.