Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor mange kalorier får du i deg?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-06-06, 21:59   #26
manikken
Medlem

manikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: østlandet
manikken er ny på veien

Sv: Hvor mange kalorier får du i deg?

Jeg ligger nok på rundt 1500-1600 om dagen. En ting er sikkert: hadde jeg ikke vært i ketose hadde jeg sulta. Gikk på GR i høst og spiste 1900, og da tenkte jeg mye på mat... Lavkarbo for meg takk

start: 28.nov 2008

manikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-06, 22:22   #27
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

så jeg tilbringer mesteparten av våken-tiden i et pressesenter med tysk kantinemat...

Vrææl! Det er karbebomber det.. ! Hold tunga rett i munnen nå AnnaV.. Ja, nå skjønner jeg for alvor din fustrasjon.. Tysk mat er og blir tung mat.. på alle måter.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-06-06, 22:39   #28
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Vrææl! Det er karbebomber det.. ! Hold tunga rett i munnen nå AnnaV.. Ja, nå skjønner jeg for alvor din fustrasjon.. Tysk mat er og blir tung mat.. på alle måter.

uff, ja, jeg vet. Det første jeg gjorde da jeg kom til hotellet var å få dem til å fjerne alt i minibaren, og nå bruker jeg den som mini-kjøleskap og handler på vanlig dagligvare ting jeg kan spise. Lager nistepakke og har matboks hver dag, hele dagen. Heldigvis et kjøleskap på kontoret pressesenteret også, så jeg har litt på lur her også. Deler kontor med dansk tv2, og de synest jeg er snodig og sær som ikke blir med dem å spise. Gjorde det første dagen, og da var jeg mer sulten når jeg gikk enn når jeg kom, for å si det sånn...

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-06-06, 22:42   #29
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

uff, ja, jeg vet. Det første jeg gjorde da jeg kom til hotellet var å få dem til å fjerne alt i minibaren, og nå bruker jeg den som mini-kjøleskap og handler på vanlig dagligvare ting jeg kan spise. Lager nistepakke og har matboks hver dag, hele dagen. Heldigvis et kjøleskap på kontoret pressesenteret også, så jeg har litt på lur her også. Deler kontor med dansk tv2, og de synest jeg er snodig og sær som ikke blir med dem å spise. Gjorde det første dagen, og da var jeg mer sulten når jeg gikk enn når jeg kom, for å si det sånn...

...men dette betyr jo også at jeg ikke spiser varm-mat på 6 uker. Det er ikke så fett å tenke på. Det er liksom en evig lunsj, aldri frokost (har alltid proteinshake el pannekake elller eggerøre og slikt hjelle) og aldri middag. Orker ikke gå ut og spise for meg selv når jeg er hjemme på hotellet kl 2330 om dagen...

AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-06-06, 22:42   #30
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

AnnaV: ta med deg målebånd og bruk det av og til rundt magen så har du kontroll over vekta di der det ikke finnes veiemuligheter.

Jeg bruker ikke å telle kalorier men jeg telte en gang for lenge siden og da lå jeg på ca. 2300 kcal den dagen.

Gammel 15-06-06, 22:51   #31
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Neste gang AnnaV , baker du masse fjonkenbrød og tar med deg i et sånt transportabelt minikjøleskap. Et sånt du kan i bilen og plugge inn hvor som helst. Da har du i allefall brød nok og enkelte hoteller har også microbølgeovn til utlån.. Sjekk opp det neste gang for da kan du i allefall varme noen kjøttkaker og lage eggeomlett og slikt noe..Kontakter du hotellet på forhånd kan de ofte tilrettelegge forholdene slik at du får lavkarbomat for hotellkjøkkenet eller får muligheter til å lage noe sjøl.. Vi lavkarbere må være smarte i toppen og ha spisse albuer. Står vi på krava og gjør litt forarbeid så går det som regel greit.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-06-06, 20:55   #32
Mint
Medlem

Mint sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Mint har en fantastisk aura rundt segMint har en fantastisk aura rundt seg

Jeg får i meg altfor lite kalorier pr dag. En periode da jeg var innom en av disse vektklubbsidene var jeg nede i 600-700 kalorier pr dag, når trening var trukket fra. Ikke rart at jeg ikke gikk ned!

Mint er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-06, 00:47   #33
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Bruker en av ukene jeg har lagt inn i fitday som eksempel:

Veide mellom 90 og 100 kg.
Spiste i gjennomsnitt 2371 cals,

62 % fra fett
10 % fra carber og
28 % fra protein

gikk ned 1,5 kg den uken, og hadde mosjonert 3 av dagene

Spiser omtrent slik igjen nå også, men sjekker tallene bare av og til.

Jeg lærte i hvert fall av den perioden jeg var nøye med å føre tallene at jeg gikk mer ned i vekt når kaloriinntaket var ganske høyt.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 24-06-06, 16:32   #34
Streken
Nytt Medlem

Streken sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 46
Streken er på en erverdig vei

Jeg spiser 3 rugsprø med lettere nøkkelost hver dag. Det er alt. Vet ikke hvor mange kalorier det er. Sikkert ikke mye. Men det er alt jeg klarer å få i meg.

Streken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Anti Karbo Svar med sitat
Gammel 24-06-06, 23:34   #35
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Streken

Jeg spiser 3 rugsprø med lettere nøkkelost hver dag. Det er alt. Vet ikke hvor mange kalorier det er. Sikkert ikke mye. Men det er alt jeg klarer å få i meg.

Huff....det var grådig lite....og ikke særlig rikt på vitaminer/fett...
Er det noen grunn til at du ikke greier spise mere, eller i det minste mer variert?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 01:46   #36
bubavon
Medlem

bubavon sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: oslo
Alder: 42
bubavon har en fantastisk aura rundt segbubavon har en fantastisk aura rundt seg

Er dette grunnen til at du heter streken?
mann! du kanke leve på det der! Det der ække bare antikarbo, prinsippet i lavkarbo diettene er jo at man skal spise slik vi er skapt for, vi er ikke skapt for å spise så lite som det uansett, og korn og melkeprodukter er matvarer mange ikke tåler i det hele tatt.

bubavon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ''Weston A. Price'' Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 02:00   #37
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av bubavon

Er dette grunnen til at du heter streken?
mann! du kanke leve på det der! Det der ække bare antikarbo, prinsippet i lavkarbo diettene er jo at man skal spise slik vi er skapt for, vi er ikke skapt for å spise så lite som det uansett, og korn og melkeprodukter er matvarer mange ikke tåler i det hele tatt.

Denne støttes.

Men utover det - hvor mange kalorier jeg får i meg. . . ?

Do I care???

Nei - for både på Atkins og flere andre lavkarbo-greier, er akkurat det faktisk totalt uinteressant!

Her telles ikke kalorier, her telles karber. Og DER ligger jeg bra an.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 11:33   #38
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Karin

Men utover det - hvor mange kalorier jeg får i meg. . . ?

Do I care???

Nei - for både på Atkins og flere andre lavkarbo-greier, er akkurat det faktisk totalt uinteressant!

Her telles ikke kalorier, her telles karber. Og DER ligger jeg bra an.

Det er jo sant at man ikke behøver å telle kalorier når man spiser lavkarbo, men når man først har et tall, pga at man f.eks. har lagt det man spiser inn i fitday for å telle KARBER, så får man kaloriinntaket på kjøpet.
Og det er jo unektelig litt gøy å se hvor høyt det kan være, og at man allikevel går ned i vekt. Kan være artig å slå i bordet med under diskusjon med folk som fortsatt hører på ernæringsrådets utdaterte råd.
En setning jeg liker ganske godt er;

"Nå går jeg ned i vekt ja, og det er fordi jeg har sluttet å slanke meg, og fordi jeg passer på å få i meg mange nok kalorier og mye fett hver dag!"

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 15:47   #39
Merete A
Medlem

Merete A sin avatar

Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av nalana

"Nå går jeg ned i vekt ja, og det er fordi jeg har sluttet å slanke meg, og fordi jeg passer på å få i meg mange nok kalorier og mye fett hver dag!"

He, he ... jepp! Er det ikke moro?

Gammel 25-06-06, 16:08   #40
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Jeg har aldri telt verken kalorier eller karber, men kunne vært litt interessant å vite ..

Gammel 25-06-06, 22:10   #41
Streken
Nytt Medlem

Streken sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Borealis

Huff....det var grådig lite....og ikke særlig rikt på vitaminer/fett...
Er det noen grunn til at du ikke greier spise mere, eller i det minste mer
variert?

Tør ikke spise noe annet. Tåler nesten ingenting, blir alltid dårlig. Tror det har satt skrekken i meg og derfor tør nesten ikke spise.
Men har fått meg en ernæringsfysiolog og behandlere nå som prøver å finne ut av hva som feiler meg.

Kjipt å være livredd for å putte noe i seg. Skal jo fungere ute i verden også, ikke bare fly på do hele tida.

Så nå er jeg sykmeldt til de finner ut hva som feiler meg. Håper de finner det ut fort, for jeg er sulten. Men tør ikke spise. Orker ikke evige magesmerter og doflying mer. Eneste jeg klarer sånn nogenlunde få i meg er disse rugsprøa med osten. Blir ihvertfall ikke så dårlig. Fordeler det utover dagen, er så forsiktig som mulig. Akkurat som magen min ikke tåler "belastningen".

Og ja, kallenavnet er også deretter, er ikke akkurat særlig pent syn nå. Prøver bare å ta dette med litt humor

Sist redigert av Aline : 02-07-06 kl 16:12.
Gammel 25-06-06, 22:24   #42
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Kjære Streken. Ikke godt å ha det slik. Det er jo tydelig at noe er galt siden magen ikke tåler mat. Håper de finner årsaken til magetrøbbelet.
En stor fra meg.

Jeg bruker Fitday-programmet og ligger på ca 1600-1900, og går ned.
Viktig å ikke spise for lite i tillegg til litt trening og nok søvn for å nå målet.
Nå må jeg legge meg.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 00:13   #43
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Tør ikke spise noe annet. Tåler nesten ingenting, blir alltid dårlig. Tror det har satt skrekken i meg og derfor tør nesten ikke spise.
Men har fått meg en ernæringsfysiolog og behandlere nå som prøver å finne ut av hva som feiler meg.

Kjipt å være livredd for å putte noe i seg. Skal jo fungere ute i verden også, ikke bare fly på do hele tida.

Så nå er jeg sykmeldt til de finner ut hva som feiler meg. Håper de finner det ut fort, for jeg er sulten. Men tør ikke spise. Orker ikke evige magesmerter og doflying mer. Eneste jeg klarer sånn nogenlunde få i meg er disse rugsprøa med osten. Blir ihvertfall ikke så dårlig. Fordeler det utover dagen, er så forsiktig som mulig. Akkurat som magen min ikke tåler "belastningen".

Og ja, kallenavnet er også deretter, er ikke akkurat særlig pent syn nå. Prøver bare å ta dette med litt humor

Huff, det var ikke bra, streken!
Lykke til. Håper du vil fortelle oss hvordan det går! Så skal nå vi prøve gi støtte!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 19:02   #44
Streken
Nytt Medlem

Streken sin avatar

Tusen takk dere! Håper også de finner ut av dette fort, for jeg er lei. Og sulten.....

Gammel 01-07-06, 18:24   #45
Mint
Medlem

Mint sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Mint har en fantastisk aura rundt segMint har en fantastisk aura rundt seg

Tusen takk dere! Håper også de finner ut av dette fort, for jeg er lei. Og sulten.....

Jeg håper også de finner ut årsaken til problemene dine. Jeg hadde noe lignende etter jeg bodde i Indonesia en periode; jeg ble veldig underernært og var kjempedårlig av absolutt all mat i månedsvis etterpå. Heldigvis ble det bedre etter hvert, men jeg har måttet lære meg å finne ut hva jeg tåler/ikke tåler. Kjipt!

Mint er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-06, 22:46   #46
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Så utrolig rart (og frustrerende!) da, Mint! Fant du noensinne ut av hva det var som gjorde dette - kan det ha vært salmonella eller en lokal variant av noe lignende? Og blir du fremdeles dårlig av ting?

Gammel 06-07-06, 10:43   #47
Streken
Nytt Medlem

Streken sin avatar

Legen min har tatt endel prøver nå som er sendt til sykehuset, har ikke fått svar enda. Men legen mistenker ulcerøs kolitt eller hva det heter, eller så trodde hun også det kunne være allergier. For meg så spiller det ingen rolle hva det er, bare de finner ut av det. Slik at jeg med ernæringsfysiologen min kan planlegge og finne ut av hva jeg kan spise. Er så utrolig kjipt nå på sommeren også, det er jo så myegodt å spise. Ikke minst is! Jeg elsker is. Spesielt yoghurt-isen på 7eleven fra Honey Hill Farms. Og grilling! Mmmmmm.

Har forresten merket at melketing og egg i mat gjør at jeg blir dårlig, samt hvitt mel da jeg blir dårlig av bakevarer og loff osv. Dette blir jo stusselig, for jeg er vegetarianer fra før. Fugl og fisk spiser jeg men ikke rødt kjøtt. Men i det siste har jeg jo blitt dårlig av alt, så tør jo ikke ta sjansen. Blir så handikappet når man skal noe, bare doflying hele tiden og smerter i magen.

Men jeg spiser saft is, det går geit. Så får litt sommerfølelse da

Er forretsten allergiker, så jeg håper da virkelig at det bare er dette som gjør det. Et eller annet slags kryssallergi reaksjon eller noe. for har lest om ulcerøs kolitt, og det er ikke særlig kult å ha

Gammel 12-11-09, 22:03   #48
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Cool

Prøver å puste litt liv i denne tråden jeg!

Er jo bare nyskjerrig da, men hvor mange kalorier spiser dere i løpet av en dag da dere som teller dette?

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 10:09   #49
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Jeg ligger på 1500-17/1800 og går ned. Kommer jeg over 2000 står vekta stille.
Da trener jeg en del. Trener jeg ikke, må jeg ligge lavere enn 1500 for å gå ned.
Fordelingen min ligger på ca 3% kh, 75-80% fett og resten protein.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 10:49   #50
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Jeg ligger visst på 1500-2000kcl nå i følge diett.no Hadde jeg spist vanlig lavkalori, så hadde jeg aldri i verden gått ned på de kaloriene.. Jeg mener det er alfa og omega hvor energien og næringen kommer i fra og sammensetningen av måltidet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Om riktig sammensatt kosthold donjuanwannabe Lavkarbo generelt 2 08-09-04 10:07

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.