Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 61
![]() ![]() ![]() |
Sv: Motiver for deltakelse her inne?Jeg havnet her etter å ha surfet på nettet fordi jeg ville vite mer om Skaldeman etter å ha sett ham på TV i januar år. Etter mine første forsøk med Skaldeman-kosthold ble jeg nærmest 'frelst' av lavkarbo-filosofien og føler meg hjemme i dette fellesskapet. Her har jeg funnet mange gode råd og tips og støtte på vei til et lettere og sunnere liv, og dessuten så er det litt morsomt å følge med (på sdelinjen) på alle diskusjonene og meningsutvekslingene her inne, og veldig spennende å følge med hvordan det går med de andre her, og bidra litt selv også, med de erfaringene jeg har. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 62
![]() ![]() |
Sv: Motiver for deltakelse her inne?Jeg er paa Slankenett og Fjonken er ogsaa der. Hun har i noen av sine innlegg nevnt dette forumet og generell nysgjerrighet paa lavkarbo filosofi fikk meg til aa lurke paa dette forumet for jeg registrerte meg.
Saa min grunn er at jeg forst og fremst er nysgjerrig. Jeg er ogsaa i ferd med aa legge om til et mer lav GI kosthold (har Lindebergs bok fra for). Jeg har ogsaa en generell interesse for forskjellige kostholdsfilosofier og ernaeringslaere. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning.
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Motiver for deltakelse her inne?Så flott at du er på vei mot lavkarboland! Du har jo gjort en formidabel jobb allerede
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Motiver for deltakelse her inne?
Flott innlegg Silje!
Melanias vei til ett lettere liv! ![]() - Januar 06 til Oktober 06 = -30kg! - Vekt 30.01.07: 73 ![]() Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Motiver for deltakelse her inne?
Det var egentlig dette jeg ville frem til også... jeg fikk bare ikke til å forklare det så bra... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mange har vært/er på NM her inne? | litajenta | Generell diskusjon | 4 | 23-01-06 14:09 |
Flere NM'ere her inne mon tro? Hilsen nysgjerrigper Carbokiller | Carbokiller | Generell diskusjon | 33 | 14-11-04 23:07 |
aaargh se hva en person skrev om Atkins inne på slankenett | Iset | Atkins kosthold | 7 | 05-03-04 14:27 |