Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Beas slankedagbok

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-11-06, 19:21   #76
Bea
Medlem
 
Bea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 54
Innlegg: 131
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Beas slankedagbok

.....og dette har vært noen skikkelig fæle dager!
Ei venninne er død av kreft........og jeg er helt ødelagt.
Hun var så sprudlende, så levende, så positiv. Men måtte tilslutt gi tapt.
Begravelsen var kjempefæl...men også veldig fin og personlig. Kirka var stappfull, og mange måtte stå. Og vi gråt så vi hulka alle sammen....
Livet er ikke enkelt bestandig.

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 23:23   #77
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Beas slankedagbok

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 13:04   #78
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Beas slankedagbok

Å, så trist å høre

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 14:21   #79
bikini
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Innlegg: 50
bikini er på en erverdig vei

Sv: Beas slankedagbok

Heia Bea,
har ikke vært ine på lavkarbonett på mange måneder, og ser at ikke du er det heller...ville bare si "hei", og håper at alt er bra med deg og magen! Snart blir det vel baby for deg? Har selv gått og lurt litt på om jeg likevel har lyst på en tredje, (men mine to er skikkelig store allerede...blir 9 og 11, så jeg er jo veldig i tvil...samtidig er det nå eller aldri. Om ti år vil gubben og jeg være alene, uten unger, og det høres så skrekkelig tidlig ut...nei, det er ikke lett å finne ut hva man vil, gitt!
håper du har det bra!

klem fra bikini

__________________





bikini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg generelt, ketolysekuren når jeg må! Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 11:57   #80
Bea
Medlem
 
Bea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 54
Innlegg: 131
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Beas slankedagbok

Da er jeg her igjen.
Har vært innom å lest litt av og til, ofte i sene nattetimer Men har liksom aldri fått samla meg til å skrive noe. Før nå.

Jeg ble stolt mor til 4 da lillemor ble født i april. Ei stor lita jente på over 4, 2 kilo. Kjempenydelig selvfølgelig

Svangerskapet ble ikke slik vi hadde ønsket. I jula ble det oppdaget at jeg hadde svangerskapsforgiftning, og måtte ta det helt med ro. Det ble mange hasteinnleggelser på sykehuset, og ungene ble utrygge. De visste jo aldri hva som ventet dem når de kom hjem fra skole og barnehage. Men vi snakket oss gjennom det, og tviholdt på hverdagslige sysler så langt det gikk.
De siste to månedene var skikkelig slitsomme. Hadde alt for mye fostervann, og fikk derfor store smerter i magen. Pluss skikkelig blodtrykk, som gjorde meg slapp og sliten. Flere ganger i uka var vi inne for sjekk, så jeg ble skikkelig passa på
Men så kom hun da endelig til verden.

Jeg la på meg ca 12 kilo under svangerskapet. Ikke ille det vel? Spiste stort sett lavkarbo, men noen utskeielser ble det mot slutten ja
Jeg gledet meg skikkelig til å spise skikkelig lavkarbo/ketolysemat etter fødselen. Og satte igang fra dag en.
Med det resultat at jeg gikk opp enda flere kilo. 8 faktisk.
Nå har jeg vært plaget med høyt blodtrykk og lav blodprosent etter fødselen. Og svimmelhet! Så det har ikke blitt de lange trilleturene som jeg hadde planlagt. Men jeg spiser lite, og sundt. Og skjønner faktisk ikke hvorfor jeg legger på meg igjen nå.
Håper det hjelper å være mer aktiv her inne. Koselig er det uansett

Håper forresten at jeg kan få flytta dagboka mi fra de åpne dagbøkene over til de "vanlige "journalene.
Snakkes da dere!

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 18:52   #81
Bea
Medlem
 
Bea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 54
Innlegg: 131
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Beas slankedagbok

Ja dagene går, det nærmer seg jul! Og vekta går ikke nedover.....Men den har heldigvis slutta og gå oppover! og det er jo noe. Den har slått seg til sånn like under hundretallet, noe som er alt for mye for meg som bare rager 168 cm over havet.
Jeg må trimme. Jeg må trimme. Jeg må trimme.
Pusse støv av tredemølla om ikke annet
Kanskje i kveld?

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 01:30   #82
Bea
Medlem
 
Bea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 54
Innlegg: 131
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Beas slankedagbok

Det ble ingen tredemølle nei!
Og i kveld har jeg spist to never peanøtter!!!!!!!!!
Det har jeg ikke smakt på evigheter!
Nå er det tydelig at tålmodigheten er på bristepunktet. Har levd på diett siden 3. april......og opp 8 kilo. Jeg som trodde jeg skulle ned maaange kilo på denne tiden.
Vel, vel. Det er bare å stå på Denne kroppen er for stor for meg!!

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no