Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-11-06, 10:42   #326
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg vil også ha vedfyring i stua... her er det ikke vedfyring noen steder... men det hjelp å sove sammen den menneskelige radiator i natt da... blir ikke kald på rompa da nei... blir ikke kald nadre stederheller når jeg får tenkt meg om

I dag har jeg studiedag. Skal jobbe med eksamen, men det går litt tregt, og nå venter jeg på mamma som skal komme å ta meg med på luftetur til ikea. hun har med hjemmelagde elg-karbonader til meg også gleder meg til middag i dag...

Gammel 16-11-06, 11:50   #327
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Åh..jeg elsker IKEA..
Skal ta meg en tur dit før jul, og kjøpe julepynt og litt...
Har bestemt meg for å pynte 1.desember..
Må omtrent sitte på hendene mine, for å ikke begynne før....
Jeg har lovt Erlend.....
Jeg feirer jul hjemme hos mamsen og papsen, så jeg har egentlig aldri giddet å pynte...men i år blir det andre boller!!!!

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 12:55   #328
Grethe
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Idag skal lillesøsteren min avlive katten sin. Den er 15.5 år gammel og har hatt kreft lenge så det er sikkert en lettelse at den nå får slippe . Men dette er en kjempetrist dag og jeg føler virkelig avstanden til Bergen. Jeg kunne naturligvis ikke hjelpe hverken lillesøster eller katten men da hadde jeg vært der i allfall. Får kose litt ekstra med min egen pus....Nykokt sei skal han få, godingen.

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:25   #329
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

uff det er alltid trist når man må avlive et kjæledyr. Husker da kattene våre døde. ene ble påkjørt av en bil, og det var så utrolig trist... men det er desverre en del av livet man har dyr, men er glad i de, mater de, er sur på de når de gjør fra seg på teppet, og man kjefter og kan bli utrolig irriterte på de... allikavell er de et familiemedlem, og man sørger mye når de dør... Jeg hadde utplassering på en dyreklinikk i 9.klasse, og fikk være med på bl.a avlivinger. Det var det værste vetrinærene gjorde, men samtidig, så er dyrene da så syke at det er til det beste for dem.

Gammel 16-11-06, 15:46   #330
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Akkurat nå står det 140 gram meierismør på benken for å bli passe mykt til å bli vispet inn i splenda, egg og andre godsaker. Skal lage appelsin/rømme muffins til å ha med på turen i morgen. Vi har "sosialt tiltak" på jobben, dvs, at teamet mitt som starter jobb 13.15 får to timer til å gjøre noe "sunt" sammen. Vi har bestemt oss for å gå lang tur, rund Stokkavannet. Ca. 1.5 times tur, 10000 skritt. Alle har fått utlevert skritt teller og på turen får alle muffins også

Gammel 16-11-06, 15:49   #331
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Jeg kjeder meg.. Å været ute er trist, grått og bløtt.. åsså.. Kjeder jeg meg.. Blir bedre om noen minutter for da kommer kjæresten hjem Lage god mat å kose oss..

Åsså har jeg funnet ut att cd spilleren min i bilen er koko... den hekta seg opp, så uansett hva jeg gjorde så ville den ikke skru seg av! Displayet var svart å det gikk ikke an å trykke på noen av knappene.. Hjalp ikke engang å SRKU av hele bilen.. Skumle skumle cd spilleren.. Fikk den av etterhert... med ei nål inni ett bittelite hull som kanskje er resetknapp ellernoe.. Uansett så er den av nå, men jeg skrur IKKE på bilen før kjæresten har sett på det der... Skumle onde cd-spiller...

Gammel 16-11-06, 16:05   #332
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 52
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Jepp, nå plasker det ned i bøtter og spann her i Oslo.
Lækkert..
Forresten, apropos himmelhvelvingen; på søndag, tiiidlig, er det meteorregn! Fra kl 0530.. Håper virkelig regnet gir seg til da; vi skal ut og se!
Vi var oppe klokka 0430 i forfjor for å se solformørkelse, det var stort!
Sånt er gøy!

Sist redigert av chili : 16-11-06 kl 17:40.
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:07   #333
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeg har akkurat spist to avmammas nyyyyydelige elgkarbonader mamma kom hit i dag for å se om meg, siden jeg sittermed eksamen og hun har fri. Vi har luftet oss, og jeg fikk multer, rørt tyttebær (uten sukker) og elgkarbiser...så nå er jeg god og mett, og skal snart på butikken og handle litt... det er en grei ting å gjøre etter man har spist, for da er det ikke så lett å kjøpe ting man ikke skal ha

Gammel 16-11-06, 22:23   #334
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Kanskje jeg skal bidra litt i denne tråden jeg også Jeg sitter her og gleder meg til helgen, samtidig som jeg er litt engstelig for at lille gull ikke skal bli frisk. Og så lurer jeg litt på hva jeg egenlig har lyst på, jeg er jo mett, men det lukter så sinnsykt godt av mandarinene som sambo sitter og spiser nå. Hvordan vet man forresten når man har skrevet 50 ord? Teller dere?

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 22:41   #335
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Jeg er nok IKKE Den rette til å svare på det...hehe..Jeg glemmer meg rett som det er jeg, og svarer med ETT Ord....glemmer at det er denne tråden jeg skriver i vettuNå sitter jeg og skravler på MSN, med ho ene vi skal reise til London med!Herregud som jeg gleder meg..Skjønner ikke hvordan vi skal rekke alt sammen jeg?Vi vil jo shoppe masse OG se masse.....HJEEELP!
Tror vi må legge en aldri så liten plan, for å få utnytta tida best mulig
Jeg pakker nesten tom koffert (HUSK: kjøp ny)...Så skal den fylles opp mens jeg er der....Fryktelig strenge regler på fly og sånn nå da men....hrmmph

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 05:39   #336
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

I dag var det mildvær ute - det drypper skikkelig av hustakene, men skylaget så ut til å være ganske høyt likevel. Regner med at det blir ganske glatt etter hvert, når jeg går med hunden bruker jeg alltid brodder på så da merker jeg ikke noe til om det er vanskelig føre eller ikke! Støvlettene mine derimot - DE er glatte! Måtte se under de, og da oppdaget jeg at alt mønsteret var slitt vekk - så nå har jeg kjøpt noe sandpapirlignende som skal klistres under... sitter vel kanskje ikke så lenge at det gjør noe , men hva gjør man ikke for å spare utgifter til skomaker!

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 10:35   #337
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Jeg skal på teateret i kveld... fin avslutning på skoleuka, og jeghar frihelg Skal se et stykke som heter berlinerpoplene. gleder meg vilt, for jeg har lest boka (Anne B. Ragde) og har hørt veldig mye bra om det stykket. Jeg synes det er så utrolig gøy å gå på teater. Skal dra sammen ei veninne i dag da har ikke sett henne siden i sommer. Vi snakker en del på msn, men vi er jo begge litt opptatte så det blir ikke så ofte. men koselig å kunne gjøre litt slike ting også da...

Gammel 17-11-06, 15:02   #338
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

må bare skrøyde litt av meg selv ( her og)

nå har jeg pløyd igjennom en sånn nille liste vet dere.
puh, jeg har gjort disse tingene på ca to timer:
- ryddet alle rom unntatt bad ( skal tas imorgen)
-tatt to oppvasker
-tørket støv på alle flater
-vasket grundig de to bordene vi har, og ryddet innholdet ut av hyllene i tv bordet
-gått ut med 3 poser med stavanger aftenblad
-gått ut med 2 poser vanlig boss
-støvsugt hele leil unntatt bad
-vaska alle gulv unntatt badegulvet
og finalen: vaska ned hele kjøkkenet som er STORT......

ja da tror jeg at jeg huske alt..

(klappe meg selv på skulderen) *klapp klapp*

også har jeg skrevet huskeliste til thailand turen. sett på hvilke klær som kjøpes inn før avreise (ingen) alt som jeg brukte på kypros turen var egentlig for stort men det går. har bestilt litt klær og bikini på hm.com. får det i neste uke. har kontrollen på julegavene.

og alt dette så tidlig, hvorfor tenker du sikkert. jo fordi jeg skal jobbe masse hver dag i hele desember inkl 2 av 3 søndager. så da må kontrollfriken meg rett å slett ha kontroll. hihi

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 21:54   #339
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Nå er det fredag med taco, rødvin og dans på TV Håper Kristian vinner
Ellers lader jeg opp til morgendagen, da skal vi til Oslo og se Team Eckbo. Vi har bestilt hotell og kjører full pakke, gleder meg veldig Reiser sammen med et annet vennepar og de ville dra tidlig, slik at vi kan dra innom ikea på veien. Jeg kommer til å være helt skutt i morgen kveld, men det blir bra. Vet ikke helt hvor vi skal spise enda, har ikke helt bestemt meg for hvor mye jeg skal "skeie" ut i morgen. Men alkhol blir det hvertfall

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:54   #340
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Jeg har akkurat vært på teatret og sett berlinerpoplene. Stykket er lagd av boka til Anne B.Ragde. Jeg har lest boka, og den var utrolig bra, så jeg hadde høye forventninger til oppsetningen, og det svarte forsåvidt til forventningene, men jeg er glad jeg hadde lest boka, viss ikke hadde det gått i surr hvem som var hvem...

bra var det uansett

Gammel 18-11-06, 08:38   #341
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Så bra

Ikke noe kult å bli skuffet fordi man har lest boka...

Oi, er visst smittet litt av Hyper Glemte at dette var tusentråden... Jeg er fremdeles syk ... Værre enn igår, men utrolig nok uten feber...
Jeg fortsetter å proppe innpå med piller frem til onsdag. Etter det har jeg nemlig tid til å være syk...

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 09:27   #342
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Jegføler jeg ikke har tid til noe før første desember jeg...

og da skal jeg rekke alt.Nå er det eksamen som prioriteres, og jeg føler det går litt på bekostning av tegnspråket mitt... Men sånn er det vel å gå skole. Det ene lider under noe annet... og da særlig husarbeid. får jo ikke gjort noe som helst jo. I dag har jeg med vilje stått opp kl ni, for å få vasket litt klær samtidig som jeg jobber med eksamen...

Ellers er det egentlig RAFT-fest i kveld. Jeg vet ikke helt om jeg får til å dra, men er jeg effektiv og jobber godt noen timer fremover nå, så går det vel greit...

Gammel 18-11-06, 18:10   #343
Grethe
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Denne helga er jeg helt alene, føles helt fantastisk å ha to hele dager som jeg kan gjøre hva jeg vil i. Ingen som skal ha middag når de kommer hjem, ingen som skal ha akurat den skjorta ren, og sist men ikke minst JEG BESTEMMER HVA SOM SKAL VISES PÅ TV
Så heldig du er som har vært og sett Berlinerpoplene Jeef, jeg har også lest boka og kunne nesten ikke legge den fra meg. Så på en nyhets sending at det skulle lages tv-serie også, der blir det nok litt lettere å holde greie på hvem som er hvem.

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 18:55   #344
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Skal sitte hjemme alene i kveld jeg også, har ikke blitt frisk enda og i dag har jeg ikke orket å gjøre noe fornuftig annet enn å strikke litt.

Har akkurat vært på butikken, og en liten tur innom jobb. Fikk en telefon av en venninne fordi samboeren hennes hadde fått et lite rusk på øyet, også lurte hun på om hun kunne prøve å ta det ut. Jeg tilbydde meg da å se på øyet, er ikke særlig lurt å rote inne på øyet med en pinsett nei! Rusket var ikke så veldig lite, (når en kan se det godt med det blotte øyet, så er det faktisk ganske stort). Dessuten så kom det fra en sprut av en vinkelsliper, så det hadde brent seg godt fast inn i hornhinnen. Så jeg ba han ta kontakt med legevakten jeg. Dette er en jobb for en lege, kanskje aller helst en øyelege...
Så jeg får høre med han om et par timer om det har ordnet seg.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 19:18   #345
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Jeg hadde også lest boka først... heldigvis. Og det er vel ikke et stykke som er så innmari egnet på et teater da...

I kveld skal jeg på fest. Det er barnehage/babyfest, men det var frivillig å kle seg ut, så jeg dropper det jeg...

er egentlig ikke 100% motivert for noe fest heller... hadde egentlig mest lyst på en rolig kveld i armkroken, men armkroken "min" er vist litt opptatt i kveld... og jeg bør egentlig dra på den festen...

Gammel 18-11-06, 19:27   #346
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg har nettopp sett Polly Morgan's kunst på Safari, kjempeinteressant og fint syntes jeg. Hun stopper ut små, døde dyr (folks avdøde kjæledyr, drepte dyr funnet i veikanten) og setter dem sammen med objekter i små scener eller stilleben. Prosjektet heter "Still life after death", et ordspill som går på det engelske uttrykket "Still life" som betyr stilleben.

http://www.pollymorgan.co.uk

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 19:55   #347
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Hørtes litt groteskt ut på meg da Frøy...

Jeg greier ikke pels... ikke fuskpels heller... Får helt frysninger av det. Og det har ikkemed noe politiske greier å gjøre, bare at jeg har enslags fobi eller noe for det...

Jeg skulle egentlig ha kleddmeg om til fest akkurat nå, men jeg orker ikke å lette på rompa og komme meg ut døra... skal dra om ikke annet så for tegnspråkets skyld, men samtidig så hadde det vært så deilig å vært hjemme og slappet av...

og baby/barnehagefest er ikke helt min stil heller da...

Gammel 18-11-06, 20:02   #348
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Ja, kan skjønne du synes det, jeef. Hadde litt ambivalente følelser før jeg så innslaget, men det var veldig fint. Men jeg har kanskje ikke akkurat mainstream smak når det gjelder kunst da .

Ikke så moro å gå på fest når man ikke har lyst nei, ville blitt hjemme jeg. Man trenger ikke være pliktoppfyllende bestandig .

Gammel 19-11-06, 09:27   #349
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Så var det søndag igjen - skjønner ikke hvor helga blir av. I går var jeg på offisiell åpning av ny barneskole, så da gikk DEN lørdagen. Orket ingen ting da jeg kom hjem, så nå flyter alt rundt her.. trives ikke når jeg ikke har fått unna litt rot og skitt til helga. Må hjelpe til med matte og kjemi i dag, så det blir vel ikke mye vasking i dag heller . Men vi overlever nok!
Har gått en times tur på skikkelig hålkeføre, så jeg var ganske svett da jeg kom inn. Men nå er det frokost med egg og bacon

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 10:34   #350
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Jeg har også spist egg og bacon til frokost. Det er god helgefrokost, det .

Jeg så filmen om Peter Sellers i går jeg. Den gjorde ganske sterkt inntrykk. Ante ikke at han var så hensynsløs mot sine nærmeste. Jeg har elsket Pink Panter-filmene siden jeg var tolv og så alle filmene på Rosendal kino ... *mimre*

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.