Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Hvite bønner under induksjon?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-07, 21:12   #1
Trillian
Juniormedlem
 
Trillian sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Sandefjord
Alder: 52
Innlegg: 14
Trillian er på en erverdig vei

Hvite bønner under induksjon?

heisan...

startet induksjon for noen dager siden, og skal lage en ny rett på lørdag, og lurer i den forbindelse på om hvite bønner er fyfy....

ser i tabellene at bønnespirer og snittebønner erlov, men hva med disse hvite.....

__________________
Trillian: I'm not fat, I'm just height challenged



Trillian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/atkins Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 22:34   #2
Trillian
Juniormedlem
 
Trillian sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Sandefjord
Alder: 52
Innlegg: 14
Trillian er på en erverdig vei

Sv: Hvite bønner under induksjon?

ingen som vet noe om bønner?????

__________________
Trillian: I'm not fat, I'm just height challenged



Trillian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/atkins Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 23:12   #3
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvite bønner under induksjon?

Tror ikke hvite bønner er lov under induksjonen....sjekk karbotabellen her og se hvor mye karbo det er, tror det er det samme med de hvite som de brune.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 23:27   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvite bønner under induksjon?

Fra punkt 4. i Reglene for induksjonen


Sitat:

4. Spis absolutt ingen frukt, brød, pasta, korn, stivelsesholdige grønnsaker eller meieriprodukter bortsett fra ost, fløte/rømme eller smør. Ikke spis nøtter eller frø de første 2 ukene. Matvarer som kombinerer proteiner og karbohydrater, som erter, bønner og andre belgfrukter, er ikke tillatt nå.


Det er derfor vi maser sånn om at folk skal lese boka før de begynner

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 22:14   #5
Trillian
Juniormedlem
 
Trillian sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Sandefjord
Alder: 52
Innlegg: 14
Trillian er på en erverdig vei

Sv: Hvite bønner under induksjon?

jeg HAR lest boka, men jeg har ikke lest den nylig, og er nylig flyttet, så den ligger i en eske et sted.... tar ikke dere mer enn 20 sek. å svare på et spørsmål, som dere kan.....

Men skal passe meg for å spørre om noe som står i boka i fremtiden....

__________________
Trillian: I'm not fat, I'm just height challenged



Trillian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/atkins Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 22:53   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvite bønner under induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Trillian, her.

jeg HAR lest boka, men jeg har ikke lest den nylig, og er nylig flyttet, så den ligger i en eske et sted.... tar ikke dere mer enn 20 sek. å svare på et spørsmål, som dere kan.....

Men skal passe meg for å spørre om noe som står i boka i fremtiden....


Jeg svarte på spørsmålet ditt tror jeg. Beklager at ikke svaret kom fort nok. Og beklager at jeg tillot meg å minne om boka. Det var ikke meningen støte deg på noen måte.

Det ER lov til å spørre om det som står i boka/bøkene. Som du sikkert ser om du leser litt i forumet så svarer vi hele tiden på ting som står i bøkene.

Ha en fortsatt god kveld !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 00:56   #7
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hvite bønner under induksjon?

Opprinnelig lagt inn av Trillian, her.

jeg HAR lest boka, men jeg har ikke lest den nylig, og er nylig flyttet, så den ligger i en eske et sted.... tar ikke dere mer enn 20 sek. å svare på et spørsmål, som dere kan.....

Men skal passe meg for å spørre om noe som står i boka i fremtiden....

Vil bare tipse deg om søkefunksjonen her på forumet den er super! Da finner du svar på så mangt i løpet av kort tid.

Er genialt at en kan søke i bare oppskriftsforumet eller utelukke det (eller andre forum som f.eks dagbøkene) hvis det er et ord som går igjen ofte, og man vil få flest mulig relevante treff.

Et annet tips er å trykke på "show posts" (eller inlegg istedet for tråd), når du søker også for da kommer du direkte til det innlegget som inneholder det ordet du søker etter, og du slipper å lese gjennom hele tråden!

Da kan det bli sånn, og i første innlegg, etter denne tråden så finner du svar på det du lurte på!

Ikke ta dette innlegget ille opp, er bare så glad for den geniale måten å søke på at jeg bare må dele det!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 22:43   #8
Trillian
Juniormedlem
 
Trillian sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Sandefjord
Alder: 52
Innlegg: 14
Trillian er på en erverdig vei

Sv: Hvite bønner under induksjon?

Takk for søketips Lemen!

__________________
Trillian: I'm not fat, I'm just height challenged



Trillian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bønner og belgfrukter Nille Type O 7 23-11-06 19:13
Bønner og linser Albertine Lavkarbo generelt 5 06-08-05 00:24
Hvite bønner i tomatsaus Pianoman Lavkarbo generelt 1 04-04-05 17:44
Induksjon Nanett Induksjonen 11 16-03-05 13:48
Hakkebøf med (kalve)kjøtt, bønner og nam! Marianne Middag 0 17-09-04 13:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no