Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Te med fløte... skjer det noe med forbrenninga?Jeg pleier å ta meg en kopp te, med en god slump matfløte i koppen (1 cm..).
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Te med fløte... skjer det noe med forbrenninga?
Ikke no spesielt nei.....
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Sv: Te med fløte... skjer det noe med forbrenninga?Så kroppen må ha fast føde for å reagere, da? Ikke bare kalorier?
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Sv: Te med fløte... skjer det noe med forbrenninga?Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg husker at Albertine pleide å ta seg en kaffe med masse krem i..
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Te med fløte... skjer det noe med forbrenninga?
Kalorier har ikke noe med denne sammenhengen å gjøre tror jeg. Kroppen forbrenner ikke mer fordi om du har fløte i kaffen/teen...... Du får i deg fett OK, men nå er ikke fløte den fettypen som er optimal for forbrenning. Snarere tvert i mot er det flere som IKKE går ned om de bruker mye fløte, - men da er det snakk om MYE altså. Ikke en liten slant i kaffen!
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 58
![]() |
Sv: Te med fløte... skjer det noe med forbrenninga?En gang i tida var jeg tynn som en spiker, og ingenting kunne få meg til å gå opp i vekt. Men så oppdaget jeg te med fløte og sukker. Dødelig kombinasjon som jeg avslørte i tide og sluttet med straks. Meget vektøkende! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Te med fløte... skjer det noe med forbrenninga?Kaffe med fløte syns jeg er topp, får sånn arbeidslyst, og da vil jeg tro at det også øker forbrenningen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Te med fløte... skjer det noe med forbrenninga?Kaffe med fløte er snadder hvertfall! Men nå skal jeg snart avvennes og ikke drikke hverken kaffe eller min elskede pepsi max på en stund |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
![]() |
Sv: Te med fløte... skjer det noe med forbrenninga?Fett og sukker er skummelt. Holdt meg mest mulig unna det i jula (selv om jeg ikke synes noe om å sitte som en avholdende adventist ved kakefatet når det blir servert, da) og satset på å spise emst mulig a den fete julematen i stedet. Rimelig vellykket strategi. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Optimale Smoothies | Ziggy | Optimal Ernæring | 61 | 27-12-14 22:52 |
noen som vet noe.. | sommerfugl | Fysisk og mental helse | 31 | 02-07-05 17:01 |