Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spør her og jeg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-03-07, 21:47   #1
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Spør her og jeg

har spurt Torkil om det samme men spør dere hva dere mener også jeg.

Ja nå er jeg på min 2 uke av kuren.den første uka gikk jeg ikke ned i vekt men mista 2,5 cm rundt magen ved navelhøyde,3 cm på låret og 1,5 cm rundt brystet.Den uka lå jeg på 13-14 karbohydrater i døgnet.
denne uka har jeg lugget på 15-16 karbohydrater og er fortsatt i ketose.men tingen er den at vekta står fortsatt stille og jeg har blitt større rundt magen nå enn før jeg begynte.
er ikke ketolysekuren noe for meg eller gjør jeg noe galt?

her er hva jeg har spist frem til nå denne uka:
mandag
frokost stekt egg m tomat sopp og creme fraiche (ca 2,5)
lunsj "polarbrød"(ziggylapper) m pålegg(ca 1,5)
middag kokt laks,smørstekt brokkoli og sandefjordsmør (ca 6)

tirsdag
frokost omelett (ca 3)
lunsj salat (ca 2,5)
middag kylling blomkål og brokkoli bearnaisesaus (ca 4,5)

onsdag
frokost pannekake m smør kanel og splenda(ca 2)
lunsj pannekake m ost og salami(ca 2)
middag kotelett salat og fløte kokt ut i panna(ca5)
en atkinsbar til dessert

torsdag
frokost spekeskinke og eggerøre (ca 2)
lunsj "polarbrød" m pålegg (ca 1,8)
middag hamburger m salat (ca 4,3)

fredag
frokost stekt egg og bacon (ca 1,5)
lunsj salat (ca 3,5)
mellommåltid kyllinghalal pølser med polarbrød (ca 1)
middag svinekjøtt,soppsaus,blomkål og brokkoli (ca 8,5-9)

til kvelds har det som regel blitt noe grønt.feks fløtestekt suash og sopp
gratinert asparges med spekeskinke (litt fløte der også)
paprika og ost

har kun drukket vann denne uka bortsett fra i går da jeg drakk fun light saft til middagen og i dag et glass zero til middagen.
drikker minimum 2,5 liter vann men ligger som regel på 3 liter.

når jeg spiser blomkål/brokkoli blir det minimum 100 g
hver gang jeg spiser egg blir det to egg og alltid fløte eller cf i omeletter og eggerøre.

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 01:18   #2
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: spør her og jeg

Her kommer meieripolitiet.

Du bør nok kutte ned på fløte og ost. Eller prøv dette en uke;
Vei deg i morgen og så kutter du totalt ut ost og fløte 1 uke også ser du på vekta. Altså ingen ost eller fløte på en uke. Tror det er det som skal til faktisk. Good Luck!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 01:21   #3
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: spør her og jeg

Enig med DJ

I tillegg høres det ut som litt lite grønnsaker, men jeg kan jo ta feil. Det er uansett ingen som legger på seg av å spise nok grønnsaker! Tvert imot kan det hjelpe deg å gå ned. Noen trenger faktisk mer karber for å gå ned også, enda så rart det kan høres.

Lykke til!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 08:22   #4
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: spør her og jeg

kan cf og cc brukes da eller skal det kuttes ned på også?
og er det sånn at jeg ikke kan spise fløte og ost i det hele tatt eller er det ok i små mengder?

hvor mye grønt bør en få i seg i løpet av en dag?

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 08:23   #5
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: spør her og jeg

bør jeg ligge på 13-14 g karber som 1 uka eller 15-16 g karber som denne uka?

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 14:45   #6
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

kan cf og cc brukes da eller skal det kuttes ned på også?
og er det sånn at jeg ikke kan spise fløte og ost i det hele tatt eller er det ok i små mengder?

hvor mye grønt bør en få i seg i løpet av en dag?

cf og cc kan du bruke litt av men hold deg unna resten. Hvis det fortatt ikke går bra så ville jeg ha kuttet ut cc også.

Det bør ligge på rundt 15 g eller mer karbo pr. dag. Grønnsakmengden bestemmes av dette.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:41   #7
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

men hvordan skal jeg få i meg nok fett da?det meste av fettet jeg får i meg kommer fra ost og fløte

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:54   #8
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

men hvordan skal jeg få i meg nok fett da?det meste av fettet jeg får i meg kommer fra ost og fløte

olje eller kokoskakao

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:55   #9
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

olje eller kokoskakao

eller cocosa, mct-olje.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 11:21   #10
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

brukes disse matlaging elelr kan jeg feks ta en skje før hvert måltid?

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 11:25   #11
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Disse kan du ta rett fra flaska/boksen. Men husk å spise etterpå ellers får du mageknip.

Start med en liten skje og øk over noen dager.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 12:15   #12
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Disse kan du ta rett fra flaska/boksen. Men husk å spise etterpå ellers får du mageknip.

Start med en liten skje og øk over noen dager.

takk for svar.hvilken olje anbefalles da?

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 12:33   #13
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

takk for svar.hvilken olje anbefalles da?

Du får kjøpt mct-olje på apoteket (den heter bare mct-olje). Cocosa får du på helsekosten og blir nok det billigste alternativet. Der må du kjøpe det glasset med grønn lapp på, ikke den brune

Bare husk at cocosa er kokosnøtt, smaker kokosnøtt så om du ikke liker dette er det mest å gå for mct som er fullstendig smakløs.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 12:48   #14
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Hei du!

Nå syns jeg 2 uker er for lite tid å bedømme kostomleggingen på her, husk, det er mange hormonelle prosesser som skal omstilles til ditt nye kosthold, og for dere damer er det heller ikke uvanlig med div. sykluser som kan føre til at kroppen binder mere vann i perioder. Jedg vil anbefale deg å vente 2-3 uker til før du vurderer å gjøre endringer i kostholdet.

Om du allikevel vurderer å gjøre endringer, anbefaler jeg deg å se på OE smoothiene, der vi bruker smør for å øke fettandelen. Tro meg, du kjenner ikke smørsmaken, og det gjør det lettere å få opp fettprosenten sammen med litt bær mv...
Nå syns kanskje jeg og at du kanskje kunne prøve litt mere grønnsaker i kosten, og heller vente 2-3 uker til før du vurderer å gjøre endringer i kostholdet.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 12:57   #15
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Du får kjøpt mct-olje på apoteket (den heter bare mct-olje). Cocosa får du på helsekosten og blir nok det billigste alternativet. Der må du kjøpe det glasset med grønn lapp på, ikke den brune

Bare husk at cocosa er kokosnøtt, smaker kokosnøtt så om du ikke liker dette er det mest å gå for mct som er fullstendig smakløs.

er veldig gla i sånn kokos man kjøper i butikken(sånn strø på en måte) men om det smaker kokosmelk er jeg usikker.

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 13:00   #16
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Hei du!

Nå syns jeg 2 uker er for lite tid å bedømme kostomleggingen på her, husk, det er mange hormonelle prosesser som skal omstilles til ditt nye kosthold, og for dere damer er det heller ikke uvanlig med div. sykluser som kan føre til at kroppen binder mere vann i perioder. Jedg vil anbefale deg å vente 2-3 uker til før du vurderer å gjøre endringer i kostholdet.

Om du allikevel vurderer å gjøre endringer, anbefaler jeg deg å se på OE smoothiene, der vi bruker smør for å øke fettandelen. Tro meg, du kjenner ikke smørsmaken, og det gjør det lettere å få opp fettprosenten sammen med litt bær mv...
Nå syns kanskje jeg og at du kanskje kunne prøve litt mere grønnsaker i kosten, og heller vente 2-3 uker til før du vurderer å gjøre endringer i kostholdet.

jeg elsker smoothies men blir vel mye karbohydrater med bær?er en smoothie nok til å mette som et måltid?

og torkil mente jeg spiste for mye proteiner og for lite fett.noen forslag til hvordan jeg endrer på det?

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 13:08   #17
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Jeg synes det bare smaker kokos og ikke kokosmelk. Men smak er jo litt forskjellig hos den enkelte

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 13:14   #18
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

jeg elsker smoothies men blir vel mye karbohydrater med bær?er en smoothie nok til å mette som et måltid?

og torkil mente jeg spiste for mye proteiner og for lite fett.noen forslag til hvordan jeg endrer på det?

Mulig det blir for mye karbewr på Ketolyse ja, vi er nok kanskje litt mere liberale akkurat der på OE.

Anbefaler deg å prøve Torkil sitt råd jeg, og det er ikke vanskelig å øke fettinntaket... det er bare å lage mere saus til middag og evt varm lunch det, gjerne basert på smør og/eller rømme... Ketolyseboka er jo full av slike oppskrifter da...

Og lager du deg omeletter, ja så tar du bort en eggehvite eller to, og bruker eggeplommene. Ha mye smør i panna, og rør forsiktig mens eggeblandingen binder seg med så mye smør som mulig... da vil du ikke ha så stort problem med fettinntaket lenger, for å si det sånn... (og bare visp eggene sammen med litt salt, du trenger hverken vann, fløte eller CF i dem npr du lager dem på denne måten..)

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 13:20   #19
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Mulig det blir for mye karbewr på Ketolyse ja, vi er nok kanskje litt mere liberale akkurat der på OE.

Anbefaler deg å prøve Torkil sitt råd jeg, og det er ikke vanskelig å øke fettinntaket... det er bare å lage mere saus til middag og evt varm lunch det, gjerne basert på smør og/eller rømme... Ketolyseboka er jo full av slike oppskrifter da...

Og lager du deg omeletter, ja så tar du bort en eggehvite eller to, og bruker eggeplommene. Ha mye smør i panna, og rør forsiktig mens eggeblandingen binder seg med så mye smør som mulig... da vil du ikke ha så stort problem med fettinntaket lenger, for å si det sånn... (og bare visp eggene sammen med litt salt, du trenger hverken vann, fløte eller CF i dem npr du lager dem på denne måten..)

.

jeg bruker fløte i eggerøre for å bli mere mett jeg da.og det funker.
og alt stekes i mye smør.

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 13:44   #20
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

jeg bruker fløte i eggerøre for å bli mere mett jeg da.og det funker.
og alt stekes i mye smør.

Jeg kutta ut fløten i eggerøra jeg, og da bandt de sammenpiskede eggene mye mere smør enn om de er blandet ut med fløte på forhånd.

Det jeg mente var ikke at det bare skulle stekes i smør, men binde til seg så mye smør som mulig, og bruker du bare sammenrørte egg, så binder de mere smør enn om du har fløte i eggeblandingen.

Men, du må røre rundt i eggeblandingen hele tiden for at eggene skal binde seg med smøret, ellers stivner de som de er, og smøret ligger igjen i panna...

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:37   #21
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Jeg kutta ut fløten i eggerøra jeg, og da bandt de sammenpiskede eggene mye mere smør enn om de er blandet ut med fløte på forhånd.

Det jeg mente var ikke at det bare skulle stekes i smør, men binde til seg så mye smør som mulig, og bruker du bare sammenrørte egg, så binder de mere smør enn om du har fløte i eggeblandingen.

Men, du må røre rundt i eggeblandingen hele tiden for at eggene skal binde seg med smøret, ellers stivner de som de er, og smøret ligger igjen i panna...

.

takk for tips

er fortsatt litt usikker på hva jeg skal prøve først.blir veldig glad om flere har synspunkter her

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 15:09   #22
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Avocado og nøtter. Eller er ikke avocado OK på ketolyse?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:07   #23
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Avocado og nøtter. Eller er ikke avocado OK på ketolyse?

jeg liker ikke avocado men valgte å kjøpe cocosa og ta 2 ss hver dag
men sliter pga konsistensen.noen som har forslag til hvordan jeg skal få den i meg?

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 00:37   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

jeg liker ikke avocado

Har du prøvd å lage guacamole og spise til f.eks kyllingbryst? Med nok krydder i smaker det ikke avocado. jeg sleit med den i begynnelsen, men nå har jeg blitt veldig glad i den. Bare pass på at den er ordentlig moden, men enda ikke brunflekkete.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 06:14   #25
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Spør her og jeg

Du KAN jo kjøpe udo`s choice, flytende (urk!) eller kapsler.
Mct er nevnt, nøtter er nevnt.
Laks, eller annen fet fisk?
Omega 3 i kapselform?
Rikelig med olivenolje over grønnsakene/salaten?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no