Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Har dere strøket 17.mai tøyet

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-05-06, 18:17   #26
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

det er det vi har mamma til å gjøre... eller?

Nei, vanligvis ikke..men så har jeg ikke bunad heller da.. ennå.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 18:21   #27
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

....innrømmer at jeg leser 'litt' fort gjennom trådene her inne noen ganger , og her leste jeg helt tydelig at du i tillegg skulle prompe





__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 18:39   #28
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Opprinnelig lagt inn av Nille


...og jeg stryker bare det som syns av skjorta.... (dvs. armene og midt foran)

Så deilig å høre at vi er flere.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 21:38   #29
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Flinke strykejenter

Skulle gjerne ha strøket bunadsskjorte jeg, om jeg hadde hatt bunad. *Ønsker meg*

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 21:44   #30
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Færdi !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 21:47   #31
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Opprinnelig lagt inn av Nille

Færdi !



*skal snart pusse søljer *

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 21:51   #32
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

HÆ? Bunad?

Å... den greia som henger så fint inni en sånn hvit poseting i skapet? hmm... *teste ut om den passer*

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 21:58   #33
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Hehe... den kan man definitivt IKKE gå med i mårra...


Var en smule stor den....

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-05-06, 00:13   #34
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

nå er jeg ferdi med stryking. tok si tid. men ingen bunad imorgen.

jeg lar være å gå i bunad fordi det e stress. den befinner seg hos mammen og pappen på vassøy, mens jeg skal til en annen øy imorgen. og vi gidder ikke å stå opp altfor tidlig for å stresse bort dertil bunaden med min vonde rydd

tar heller linbukse og fintopp jeg. mye enklere det.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-05-06, 08:32   #35
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Nå er jeg ferdig!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 17-05-06, 10:32   #36
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Da var du ferdig en halv time før meg Guro.

Jeg har strøket både duker, skjorter og bukser i dag.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-05-06, 11:36   #37
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

jeg krisestrøk litt idag tidlig, og jeg som ikke skulle

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-06, 12:34   #38
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Og nå kan strykejernet hvile til det blir juul!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 18-05-06, 12:58   #39
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Og nå kan strykejernet hvile til det blir juul!

Ja, hvis man ikke blir invitert bort i bryllup, dåp, konfirmasjon, rund dag, eller skal i begravelse i mellomtiden...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 13:49   #40
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Nå, bunadsdamer, har dere tatt frem strykejernet i år?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 13:53   #41
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nå, bunadsdamer, har dere tatt frem strykejernet i år?

Jupp... tok skjorta i går

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 14:22   #42
plysjhai
Medlem
 
plysjhai sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 76
plysjhai er på en erverdig vei

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Det minner meg på at jeg må ringe mamma i kveld. Får håpe på at bunaden passer i år også, men det er mamma som stryker og vasker og alt det der..

__________________



Første delmål: - 5kg nådd 19.05.07

plysjhai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 15:24   #43
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Har mistet så mange cm at jeg må ha nye penklær så nei :-)

Har aldri pleid å stryke penklær uansett, det finnes jo sånne moderne oppfinnelser som strykefrie skjorter, eller gamle triks som å henge de på badet når man dusjer.

Skal ha meg en ny dress i år men venter til juli for å ha krympet mest mulig før jeg kjøper den. Så ingen ny dress til 17. mai ihvertfall.

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 16:41   #44
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Eh, stryke..? Er det ikke det man gjør til eksamen?

Jeg går elegant for selvsydd kjole i chenille/juksefløyel som kan strekkes ut i det halvt evindelige, sånn at jeg kan få plass til den mangetimige frokosten, og klatre i trær og over gjerder om anledningen byr seg utover dagen.

(I tillegg er jeg en slask som tenker at krøller og rynker i klær, det forsvinner etter noen timers kuting. Min mor ga opp alt på nittitallet, da hadde hun tross alt fått meg til å forstå hovedprinsippene bak en vaskemaskin!)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 22:35   #45
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Mamma hadde vasket skjorta mi, og strøket den på torsdag, så jeg slipper faktisk å tenke på det... men jeg må pusse sølvet mitt selv da...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 22:54   #46
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

*Phew*

Heldigvis har en mammer til sånt strykearbeid.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 23:15   #47
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Hehe, strykejernet mitt blir ikke særlig mye brukt, kan du si. Fikk mitt første strykejern til 30-årsdagen i fjor (fordi jeg da offisielt var blitt voksen ) men har kun brukt det én gang, til å fjerne stearin fra en bukse. Akk ja.
Men 17.mai, ja - stiller i mormors gamle 60-tallskjole (med dritkult grafisk mønster). Endelig passer den!! Nesten så jeg gleder meg til den store dagen kun derfor (og pga all namme-maten da, åff kårs).

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 23:42   #48
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Jeg må stryke bunadskjorta mi selv.

Og NEI, jeg har ikke gjort det enda. Skal skjerpe meg og prøve gjøre det i morgen. Den er fæl å stryke, tykk lin. Ungene sine er bedre, bomull.

*grue seg til stryking*

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 13:35   #49
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Skal vaske skjorta i dag (når jeg kommer fra jobb) og stryke den i kveld eller i morgen tidlig. Har en "gammel" linskjorte fra 1972, og den blir fort gul om den henger for lenge ferdig strøket. Irriterende egentlig....


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 14:03   #50
Hilde3
Medlem
 
Hilde3 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Bærum
Alder: 65
Innlegg: 83
Hilde3 er ny på veien

Sv: Har dere strøket 17.mai tøyet

Utsetter i det lengste...Å stryke bunadsskjorte krever gode nerver. Men etter vinterens/vårens lavkarbokosthold samt omfattende mosjonsopplegg passer bunaden perfekt igjen! Gleder meg til dagen!

__________________








Hilde3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her: Iset Lavkarbo generelt 4 11-12-05 03:18
Atkins & Armour mam Fysisk og mental helse 20 09-02-05 17:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no